Ciò chì stu istruttore di ciclismo indoor hà amparatu da a corsa di 50 miglia durante u mese più caldu di l'annu
Cuntenutu
Quandu aghju principiatu à corre dui anni fà, pudia à pena fà un chilometru senza piantà. Ancu se eru fisicamente in bona forma, a corsa era qualcosa chì aghju amparatu solu à apprezzà cù u tempu. Questa estate, avia dighjà decisu chì mi vulia focalizà nantu à l'urdinazione di più chilometri è di uscita costantemente fora. Allora, quandu Forma mi hà dumandatu se vulia sfidà me stessu è corre 50 miglia fora in 20 ghjorni in u quadru di a so campagna #MyPersonalBest, eru tutalmente à bordu.
In più di andà à travaglià, d'insignà e classi in Peloton ottu volte à settimana, è di furmazione di forza per mè stessu, esse fora ùn hè micca statu faciule. Ma u mo scopu era di assicurà chì sta sfida era un aghjuntu à tuttu u restu chì avessi passatu in a mo vita.
Ùn aghju micca veramente scrittu un pianu per cumu aghju da fà chì succede. Ma aghju assicuratu ch'e aghju correndu u numeru ghjusta di chilometri senza mette troppu stress in u mo corpu, mentre stava in traccia per finisce in 20 ghjorni. Alcuni ghjorni, tuttavia, a sola volta chì aghju pussutu corre era in u caldu di a ghjurnata, à meziornu, in e strade trafficate di New York. In generale, aghju avutu quattru ghjorni di 98 gradi chì eranu brutale. Ma aghju focu annantu à esse intelligente cù a mo furmazione per ùn avè micca sentitu brusgiatu. (Relativu: Cumu prutegge sè stessu contr'à l'esaurimentu di u calore è u colpu di calore)
Per esempiu, perchè curria in u calore, aghju purtatu un pocu di yoga caldu in e mo sessioni di furmazione per amparà à trattà megliu. Aghju ancu urganizatu e mo classi di Peloton per assicurassi chì ùn facia micca troppu in una volta. Aviu bisognu di dà à u mo corpu u tempu di ricuperà.
Mentre era definitivamente un prucessu chì chjappà u tempu è l'energia necessarii per compie a sfida, era più ansiosa di fà chì a ghjente salta à bordu è fà cun mè. Vuliu chì e persone chì seguitanu u mo viaghju si sentenu ispirati è esce fora è si movenu. Hè ciò chì a mo cumpagnia #LoveSquad hè tutta. Ùn duvete micca sempre esse fisicamente inseme, ma finchè fate parte di u listessu viaghju, avete u putere di ispirà è esse ispiratu. Dunque era impurtante per mè chì i mo seguitori sintissinu chì corre 50 chilometri in 20 ghjorni hè qualcosa chì puderebbenu fà ancu.
Sorprendentemente, a risposta ch'e aghju avutu era stupente è circa 300 persone anu decisu di unisce à u divertimentu. Tanti di i mo seguitori di e social media sò da altri paesi è anu allungatu a manu dicendu ch'elli avianu finitu e so 50 miglia u listessu ghjornu chì aghju fattu è ancu prima. In u corsu di i 20 ghjorni, aghju avutu a ghjente chì mi fermava in strada mentre stavu currendu per dì cumu fighjendu mi fà a sfida li hà motivati à esse attivi. E persone chì ùn anu micca curritu da tantu tempu anu dettu ch'elli eranu incuraghjiti à vultà quì. Ancu e persone chì ùn anu micca pussutu finisce sò stati eccitati chì si muvianu più di prima. Dunque, per certi, ùn era micca tantu di finisce, ma di principià in u primu locu, chì era empowering.
Una realizazione sorprendente chì aghju avutu in l'ultimi 20 ghjorni hè quantu aghju cunnisciutu a cità. Aghju chjappu ste strade prima, ovviamente, ma cambiendu percorsi, induve curria, è ciò chì aghju vistu m'hà fattu sentu più còmode è apertu à pruvà cose novi. Aghju amparatu ancu assai nantu à u ritmu è a respirazione è quantu di u rolu pò ghjucà, soprattuttu quandu site stancu. Ti aiuta à sente di più in sintonia cù u vostru corpu quandu site fora. Senza cuntà chì esse capace di dissocià si di u mondu reale, di spassighjà fora, è di passà qualchì tempu "me" hè statu maravigghiusu mentre gode di esse infettatu da l'energia di a cità.
Dopu avè cumplettatu cù successu a sfida, a mo più grande realisazione era chì sfidà u vostru corpu ùn hè micca di spinghje te in u mumentu, ma di piglià megliu cura di te in generale. Ch'ella sia focalizatu nantu à allungamentu di più, apprufittendu u più di i vostri ghjorni off, idratendu bè, cambiendu i vostri allenamenti, o dormendu abbastanza, ascoltendu u vostru corpu è truvà u giustu equilibriu hè ciò chì vi permette di sfracicà i vostri obiettivi. Ùn si tratta micca solu di cumplettà quelli 50 miles. Si tratta di i cambiamenti chì fate in u vostru modu di vita chì vi aiutanu veramente à prufittà di u quadru generale.