Avemu Dumandatu à l'Omi: "Chì hà fattu chì Finamente Cuminciate à Idratà?"
Cuntenutu
- Parechje volte, i skinterventions venenu cum'è fastidiosi. In realtà, ci importa solu.
- Inizià aduprendu un approcciu dolce
- Definitivamente evite u ghjudiziu è l'intimidamentu
- Aduprate l'impresa mista cum'è opportunità
- Mustrate a vostra perizia per custruisce un rapportu
- Leghjite a stanza: Scuprite quandu esse direttu o cumplementariu
- In rari casi, certi omi sanu solu à quale (è quandu) dumandà
Ci hè definitivamente modi ghjusti (è sbagliati) per uttene l'omi per idratà.
Perchè hè cusì difficiule d'avè l'omi à curà a pelle?
Pò esse u fattu chì tanti omi ùn ne parlanu micca elli stessi. Ghjesù, 33 anni, tocca à nantu à a manera chì a discussione di a cura di a pelle trà l'omi hè mal vista per i Latini.
"A cura di a pelle hè unu di questi temi induve quandu site intornu à altri maschi latini, ùn sparte micca u vostru regime di cura di a pelle, è si feranu daveru di piacè di voi se fate. Hè solu se u maschile alfa di u gruppu sparte qualcosa è poi dice: "Ehi, l'aghju adupratu, duvete aduprà".
David, 60 anni, cunferma dinò chì i masci è l'omi si burlanu spessu di a so pelle è ùn discute mai cunsiglii o u so regime personale. "A cura di a pelle vene solu trà i tippi s'ellu hè in burlatu. Cum'è, "Fighjate à voi, e vostre caviglie sò cenere!" Barbershop scherza cusì ".
Parechje volte, i skinterventions venenu cum'è fastidiosi. In realtà, ci importa solu.
Fighjemu bè: Uttene u tippu di a vostra vita à curassi di a so pelle pò esse cumplicatu. Duvete cunsiderà u so tippu di pelle è bisogni, emozioni è tippu di personalità, è a vostra propria credibilità.
Ùn dimenticheraghju mai cumu aghju deliberatamente evitatu d'aiutà un ex-sposu per paura di distrugge i so sentimenti. Ùn era micca aduprendu u pruduttu di rasatura adattu per prutege lu da e razze. U so collu paria d'avè pigliatu una grattugia di casgiu.
Invece di aiutà lu stessu, aghju contatu nantu à u mo babbu per intervene è mostrarle i so prudutti di a pelle. U mo ex ùn hà mai pigliatu i cunsiglii, ma u ricordu mi hà sempre fattu dumandassi: Ci sò modi megliu - altri modi - per uttene i tippi à curà a so pelle? Cumu pudemu uttene l'omi in a nostra vita per inizià a idratazione, a crema solare, à esfoliare è à trattà l'acne?
Per avè un megliu sensu di avvicinamenti è sperienze di skintervention - u bonu, u male, è u bruttu - aghju toccu alcuni di i mo amici più stretti è membri di a famiglia.
Eccu e so sperienze.
Inizià aduprendu un approcciu dolce
Quandu si tratta di u so fratellu, Candice, 26, sà chì ella hà da facilità in e raccomandazioni. Ùn li piace micca quandu ella li dice cosa fà è li diciarà quandu ella.
«Devu davveru facilitallu in e cose. Aghju rimarcatu ch'ellu riceve calpi di calore, allora aghju dettu: 'Ehi, aghju nutatu chì a to pelle si stalla. Chì fate per curalli? Funziona per voi? »
Quandu li hà dettu ch'ellu era solu cù sapone da bar, hà ricumandatu un machja esfoliante. "Hà pruvatu è era cum'è" Iè, questu [bleep] hè stupidu! Sò in traccia di cuntinuà à aduprà què! »"
Quandu si tratta di cura di a pelle in spazii eteronormativi, Jussie, 26 anni, nota chì deve esse direttu, chì a cura di a pelle ùn esce mai.Candice adopra dinò questu approcciu cù u so sposu, aghjunghjendu: "L'omi ùn sanu nunda di detergenti o creme idratanti, allora aghju avutu à incuragelu à esfolià dinò. Utilizeghja sempre u sapone di bar per a maiò parte, ma avà si esfolia una volta à a settimana ".
Definitivamente evite u ghjudiziu è l'intimidamentu
Spoiler alert: Questu hè u menu efficace approcciu per aiutà qualchissia migliurà a so pelle. Per piacè ùn fà mai què!
Monique, 30 anni, ùn hà mai avutu prublemi di pelle in a so famiglia è hà avutu una perdita cumpleta quandu hà vistu u so nipote più chjucu cù l'acne.
«I so amichi u stuzzicavanu. Avianu una pelle chjara è capelli facciali. Si era trasferitu in una cità più grande, è u so sguardu diventava più impurtante per ellu. Pensu chì a so acne hà purtatu u so swag down, è hè un bellu zitellu. È à nimu li piace l'acne ".
"Li aghju dettu:" Avete bisognu di lavà a faccia di più. È cambia i vostri cuscini. "" Ella li hà ancu dumandatu: "Quale hà messu e mani brute nantu à tè? Quale hè chì vi tocca a faccia? " Quandu li disse chì si lavava a faccia, pudia vede l'imbarazzamentu è a frustrazione.
Ùn hà mai più dumandatu aiutu à Monique cù a so pelle, è in retrospettiva, capisce perchè.
Aduprate l'impresa mista cum'è opportunità
Ghjesù, chì prima hà discusitu l'intimidamentu di a pelle trà i ragazzi, hà avutu una rara esperienza di discutere apertamente a cura di a pelle cù un amicu maschile in cumpagnia mista.
"Avemu travagliatu cù i studienti, è e ragazze è i studienti tippi seranu sempre un pocu cun noi durante e nostre pause. Un ghjornu, e nostre studiente femine eranu appena appesi, parlendu di creme idratanti. È hè stata un pocu a nostra occasione di participà à a cunversazione.
Sean m'hà dettu: 'Ehi Ghjesù, vedu chì a to pelle hè untuosamente untuosa. Duvete pruvà questu. Ùn hè micca cusì caru è pudete ottene in Costco. Fà mi cunfidenza, mi ringraziarete "."
Ghjesù hè statu pavatu da i risultati è hà sviluppatu a so rutina di cura di a pelle dapoi.
«Aghju vistu chì u mo fratellucciu avia qualchì baffu, è l'aghju dumandatu ch'ellu si rasava o micca, l'ha pruvatu o micca. È hà avutu l'acne un pocu, è aghju nutatu qualchì schernu ... è cusì aghju dettu qualcosa: "Questu aiuterà". " - David, 60 anniMustrate a vostra perizia per custruisce un rapportu
Ghjesù accade ancu di avè una mamma cosmetologa è un fratellu di massaggiatore autorizatu à vultà per aiutu supplementu.
«Aghju sempre pussutu andà à a mo mamma per vede chì prudutti di a pelle aduprà. U mo fratellu cunnosce l'olii per a vostra pelle è cose simili, allora hà cunsigliatu alcuni olii è ancu burru di cacao per a mo pelle ", dice.
David, chì prima hà nutatu l'impurtanza di a cura di a pelle nantu à a fiducia di l'omi, hà una amica femina chì pussede una impresa di cura di a pelle.
Quandu cerca di riviste di prudutti, li darà prudutti per pruvà, dumandarà i so feedback, è cunsigliarà scherzosu novi approcci.
"A cunnoscu per sempre, allora ella seria cum'è" Oh my God, avete da smette di aduprà sta vaselina! A vi dicu di piantà di usà quella vaselina! »È ci era una certa resistenza, ma ella diceria:« Eccu, funziona! »Mi faria educà".
Leghjite a stanza: Scuprite quandu esse direttu o cumplementariu
Jussie, 26 anni, hà sempre avutu una pelle perfetta. I so genitori li anu prumossu a cura di a pelle à una età precoce, cumpresu inculcà l'importanza di stà idratatu. (Fiducia in noi, questu face meraviglie per sbloccà quella luce interna).
Quandu si tratta di cura di a pelle in spazii eteronormativi, ellu nota chì deve esse direttu, chì a cura di a pelle ùn esce mai. (À u cuntrariu, quand'ellu hè in spazii LGBTQ +, i cumplimenti parenu funziunà megliu.)
Funziona da genitore di dormitori. Quandu parla cù i so studienti masci, Jussie dice: "Sò assai iniziale. [Diceraghju], 'Avete bisognu di lozione. Perchè? Perchè a vostra pelle si crepa, è ùn hè micca un bellu aspettu "."
I so studienti neri tendenu à apprezzà u so aiutu direttu è assucianu à esse chjamati cun imbarazzu. "I mo studienti chì ùn sò micca neri ponu avè bisognu di uni pochi di ricordi", dice. «Ùn pensu micca chì risuunessi cun elli chì a siccità di a pelle sia qualcosa ch'elli devenu esse cuscenti. Sò più primurosi di ùn avè nè brufoli nè macchie ".
«Aghju sempre a cicatrice finu à oghje. Avà dumandu solu à a mo moglia aiutu cù a mo pelle ". - Kobby, 36Di listessa manera, Erika, 54 anni, chì hà cumbattutu a so pelle secca tutta a so vita, hà un approcciu senza filtru per uttene u so maritu per idratà.
«Aghju vistu chì u visu di u mo maritu era veramente scrucconatu. Era veramente male, cum'è un mostru! Allora l’aghju solu dumandatu: ‘Chì si passa cù u to visu? Avete adupratu una crema idratante? ’Eru preoccupatu chì a so gotta sia tornata, perchè a so pelle era cusì scruccunata. Eru inchietu ".
Cù u so background in i prudutti di cura di a pelle, hà sappiutu cunsiglià una crema idratante, chì ellu hà pruvatu cun vulintà.
David prumove a cura di a pelle à i ghjovani è à l'anziani cum'è marcatore di prufessionalità è orgogliu di sè stessu.
"Vulete esse presentable, sapete ... chì pruvate à prughjettà? U mo fratellucciu era à u liceu, allora hè cum'è "Stringhje lu. Sò chì avete u vostru stile [hip-hop], ma à e zitelle li piace sempre u presentable. Vulete vulete un travagliu, duvete esse presentable. Ùn vulete micca parè un rinoceronte! »"
"[A mo moglia] m'hà dettu di cumincià à aduprà una crema idratante è cose cusì. Ùn era micca critica o qualcosa. Ella vulia solu aiutami ". - Orville, 60David ammenta ancu di dà una skintervention cum'è un modu per risolve i prublemi. Similmente hà aiutatu u so missiavu à truvà prudutti di rasatura più adatti per a pelle più magra per via di l'invecchiamento.
«Aghju vistu chì u mo fratellucciu avia qualchì baffu, è l'aghju dumandatu ch'ellu si rasava o micca, l'ha pruvatu o micca. È hà avutu l'acne un pocu, è aghju nutatu qualchì schernu ... è cusì aghju dettu qualcosa: "Questu aiuterà". "
I dui tippi sò stati sottumessi à stu tipu d'approcciu è anu pruvatu e so raccomandazioni.
In rari casi, certi omi sanu solu à quale (è quandu) dumandà
Okonkwo, 28 anni, hè un autoproclamatu "tippu di tippu" è hè assai cunfidenti è eleganti. Hà cumbattutu l'acne da adolescente è hè statu in un dermatologu.
Ùn hà mai parlatu cù un altru omu per aiutu cù a so pelle è si basa nantu à e so amiche o amiche. Assume chì "cunnoscenu di più ciò chì i ragazzi". (Da e mo cunversazioni cù altri omi nantu à a cura di a pelle, hà raghjò.)
Kobby, 36 anni, hà luttatu cù l'acne da ghjovanu omu è cunferma chì dumandà aiutu à l'altri omi cù a so pelle ùn hè micca u megliu approcciu.
«Aghju ghjucatu à u football, è u mo cumpagnu di squadra hà vistu un zit grande nantu à u mo nasu. Mi hà dettu di sprime lu finu à chì u pus è u sangue surtinu, è po aduprà un pad. Allora sò andatu in casa è aghju fattu què ".
Stu approcciu, quantunque, u lasciava cicatrisu. Literale. «Aghju sempre a cicatrice finu à oghje. Avà dumandu solu à a mo moglia aiutu cù a mo pelle ".
Quandu Orville, 60 anni, hà sappiutu scuperti recenti per via di a so dieta vegana, hà dumandatu aiutu à a so moglia è hà apprezzatu u so approcciu senza ghjudiziu. "Ella m'hà dettu di cumincià à aduprà una crema idratante è cose cusì. Ùn era micca critica o qualcosa. Ella vulia solu aiutami ".
È questu hè u core di tuttu. Quandu i cunsiglii per a cura di a pelle sò piattati - per omi è donne - hè un attu di cura, per amore.
Zahida Sherman hè un prufessiunale di a diversità è di l'inclusione chì scrive nantu à a cultura, a razza, u sessu è l'età adulta. Hè una nerd di storia è surfer principiante. Seguità la nantu Instagram è Twitter.