Sintomi di sanguinamentu menstruale è cause principali
Cuntenutu
U sanguinamentu menstruale hè una situazione caratterizata da un sanguinamentu pesante è pesante durante a menstruazione è chì pò durà più di 7 ghjorni, è pò ancu esse accumpagnata da altri sintomi, cum'è u dulore in a zona intima, gonfiore addominale è stanchezza, per esempiu.
Un sanguinamentu menstruale eccessivu, chjamatu scientificamente menorragia, pò esse periculosu perchè provoca una marcata diminuzione di u ferru è l'apparizione di anemia, riducendu a quantità di ossigenu in u corpu. Inoltre, in certi casi i sanguinamenti menstruali ponu esse un segnu di una malattia più grave, cum'è u cancer, per esempiu, è, dunque, hè impurtante cunsultà u ginecologu per una valutazione è testi per cunfirmà u diagnosticu.
Sintomi di sangu sanguinariu
U sintomu principale di sanguinamentu menstruale hè a perdita eccessiva di sangue chì dura più di 7 ghjorni. Tuttavia, altri sintomi ponu emergere in più di u sanguinamentu, cume:
- Dolore in a regione intima;
- Presenza di coaguli durante a menstruazione;
- Gonfiore addominale;
- Stanchezza faciule;
- Ci pò esse una frebba.
Inoltre, cum'è a perdita di sangue hè assai grande, ci hè, dunque, una diminuzione di a quantità di emoglobina è di ferru, chì pò purtà à l'apparizione di segni è sintomi di anemia, cume vertigini, pallore, mal di testa, caduta di capelli è mancanza d'appetite, per esempiu. Amparate à ricunnosce i sintomi di l'anemia.
Cusì, se a donna hà un sanguinamentu eccessivu per più di 7 ghjorni, hè impurtante cunsultà u ginecologu affinchì una valutazione sia fatta è e prove sianu fatte per identificà a causa di u sanguinamentu menstruale è, dunque, inizià u trattamentu adattatu. Vede chì esami sò indicati da u ginecologu.
Cause principali
Ci hè parechje cause di sanguinamentu menstruale è ancu se pò accadere à qualsiasi donna, hè più frequente in donne obese, chì entranu in menopausa o chì anu una storia familiare di sanguinamentu menstruale.
E principali cause di sanguinamentu menstruale sò:
- Mudificazioni di l'utru, cum'è myoma, polipi, adenomiosi è cancru;
- Cambiamenti in a coagulazione di u sangue;
- Problemi ormonali, cum'è ipotiroïdismu o ipertiroidismu o mancanza d'ovulazione;
- Infezzione in l'utru, l'urinariu o a vejiga;
- Usu di contraccettivi orali;
- Gravidanza o aborto.
Quandu ùn hè micca pussibule identificà a causa di un sanguinamentu eccessivu, si pò cunsiderà chì a donna soffre di sanguinamentu uterinu disfunzionale, in cui ùn ci hè alcuna causa specifica ma chì porta à una crescita incontrollata di u rivestimentu di l'utru, causendu sanguinamentu è crescente e probabilità di sviluppà un cancru endometriale.
Trattamentu per i sangu
U trattamentu per i sanguinamenti menstruali dipende da a causa di u sangu eccessivu. Cusì, in casi relativi à a produzzione di ormoni, di solitu i rimedii per piantà u sanguinamentu menstruale sò contraccettivi orali.
Tuttavia, quandu u sanguinamentu si verifica per infezioni, l'usu di antibiotici pò esse indicatu da u duttore. In i casi più severi, cum'è i fibromi uterini o u cancheru, a cirurgia d'isterectomia pò esse indicata per rimuovere una parte o tuttu l'utru. Capite cumu si face u trattamentu per i sanguinamenti menstruali.