Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 12 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
Emorragia postpartum: chì hè, cause è cumu evità - Salute
Emorragia postpartum: chì hè, cause è cumu evità - Salute

Cuntenutu

L'emorragia postpartum currisponde à una perdita eccessiva di sangue dopu à a consegna per via di a mancanza di contrazione di l'utru dopu a partenza di u zitellu. L'emorragia hè cunsiderata quandu a donna perde più di 500 mL di sangue dopu a consegna normale o più di 1000 mL dopu a cesariana. L'emorragia postpartum hè a cumplicazione principale durante è dopu à a consegna, chì pò purtà à scossa è, dunque, à morte. Scuprite chì sò e principali cause di morte in u partu.

Stu tipu di sangu hè più frequente in e donne chì anu pruvatu una consegna normale per parechje ore, ma anu finitu per avè una cesariana. Tuttavia, pò accade ancu in donne chì anu una sezionaria pianificata è chì ùn sò ancu entrati in travagliu.

Cause di l'emorragia postpartum

L'emorragia postpartu, cunnisciuta cum'è locus, dura qualchì settimana è hè carattarizata da u flussu di quantità di sangue simili à a menstruazione, essendu cunsideratu nurmale. Tuttavia, quandu ci hè una perdita di quantità eccessive di sangue, hè un segnu di emorragia, a causa di a quale deve esse identificata è u trattamentu deve esse iniziatu immediatamente dopu. Alcune di e possibili cause di emorragia postpartum sò:


  • U travagliu prolungatu, per più di 12 ore;
  • Atonia uterina, chì hè a perdita di a capacità di l'utru di cuntrainte dopu à a consegna placentaria;
  • Grande distensione di l'utru durante a gravidanza di gimelli o più zitelli;
  • Presenza di fibromi in l'utru, chì face difficiule di cuntrae l'utru durante u travagliu;
  • Usu di medicinali, cum'è rilassante musculare, o di grande quantità di magnesiu durante a gravidanza;
  • Ferita in l'utru causatu da a consegna spontanea;
  • Cambiamenti in u prucessu di coagulazione di u sangue, quandu u sangu hè più difficiule à piantà;

Quandu unu o più fattori sò prisenti, u risicu di sanguinamentu dopu u partitu hè ancu più grande.

Malgradu esse più cumuni durante u partu, sta emuragia pò accade ancu finu à u primu mese dopu à u partitu, se ci sò tracce di a placenta ancu incollate à l'utru, tuttavia, quest'ultima ùn mette micca a vita di a mamma in periculu di morte. Vede quandu preoccupassi per i sanguinamenti postpartum.


Segnali di periculu

U principale segnu d'avvertimentu hè a perdita di più di 500 mL di sangue, chì pò esse percepitu per mezu di alcuni segni è sintomi cum'è svenimentu, pallore, debolezza, difficoltà à stà o tene u zitellu, in più ci pò esse in certi casi febbre è dolore addominale .

Ancu s'ellu ùn hè micca pussibule di prevede chì ci serà un'emorragia durante u partu, pò esse prevenuta aduprendu alcune misure, cume u trattamentu di l'anemia durante a gravidanza, a preparazione per un partitu normale attraversu classi di preparazione per u partu è a pratica di esercizii durante a gravidanza per guadagnà di più resistenza è per una consegna normale per esse più veloce.

Inoltre, hè impurtante piglià solu i medicamenti indicati da u duttore, in a dosa è per u tempu raccomandatu da l'ostetricu, leghjendu ancu u fogliu di u pacchettu è osservendu s'ellu ci hè segni chì qualcosa ùn hè micca ghjustu prima è durante u travagliu.

Cumu hè fattu u trattamentu

U cuntrollu di i sanguinamenti dopu à a nascita hè fattu da i duttori per mezu di massaggi diretti in l'utru è amministrazione di ossitocina direttamente in a vena, chì questu ormone prumove a cuntrazione di l'utru. In i casi più severi, u duttore pò sceglie di taglià l'arterie chì irriganu l'utru o ancu u toglie, per cuntrullà u sanguinamentu è salvà a vita di a donna.


Inoltre, u duttore pò raccomandà trasfusioni di sangue per rimpiazzà a quantità di ferru è emoglobina in u corpu è ristabilisce a fornitura di ossigenu à l'organi. Dopu à un episodiu di emorragia postpartu, hè nurmale chì a donna abbia anemia per qualchì settimana in più, bisognu di piglià un supplementu di ferru per uni pochi di mesi.

Cumu hè a recuperazione

A causa di a grande perdita di sangue, a donna pò avè anemia per qualchì settimana, essendu necessariu di fà u trattamentu indicatu da u duttore, chì di solitu include l'aumentu di u cunsumu di ferru. Trà i sintomi di l'anemia ci sò stanchezza è sonnolenza eccessiva, chì ponu impedisce a prima cura di u zitellu in casa. Cunnosce i migliori alimenti per l'anemia.

Malgradu què, l'allattamentu ùn deve micca esse dannighjatu è tutti i punti di forza di a mamma devenu esse per nutrì si è assicurà a so sicurezza è quella di u so zitellu. Inoltre, avè qualchissia in casa per aiutà cù a cucina, pulisce a casa è lavà a lavanderia pò esse essenziale per mantene a calma è tene tuttu sottu cuntrollu.

Ultimi Posti

10 frutti di bosu savurosi da pruvà (è 8 velenosi da evità)

10 frutti di bosu savurosi da pruvà (è 8 velenosi da evità)

E fragole, i mirtilli è i lamponi ò cumunemente di punibuli in i buttreghi, ma a ai frutti altrettantu delizio i ò abbundanti in natura. I bacchi alvatichi pro peranu in parechji climi,...
8 Modi di Voluntariamentu Virtualmente in Quarantena

8 Modi di Voluntariamentu Virtualmente in Quarantena

U di tanza fi ica ùn hà micca da impedi ce di fà una differenza per quelli chì ne anu più bi ognu. Uni pochi anni fà, a mo fidanzata è eiu emu me u in di cu ione nan...