Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 18 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2025
Anonim
Chì hè l'eroina è chì sò l'effetti di a droga - Salute
Chì hè l'eroina è chì sò l'effetti di a droga - Salute

Cuntenutu

L'eroina hè una droga illegale, cunnisciuta ancu cum'è diacetilmorfina, fatta da oppiu estrattu da papaveru, chì hè di solitu trafficatu in forma di polvere marrone o biancu. Generalmente, sta droga hè aduprata per iniezione, perchè hè un modu per uttene effetti più veloci è più intensi, tuttavia alcune persone fumanu o inalanu ancu a sostanza.

L'eroina hè una sustanza derivata da a morfina, ma ancu più solubile in grassu, ciò chì facilita a penetrazione in a barriera cerebrale sanguigna di u cervellu, producendu una euforia rapida è intensa.

Tuttavia, malgradu l'euforia chì causa, in più di altri effetti chì portanu alcune persone à aduprà sta droga, l'eroina pò causà effetti collaterali assai gravi, dipendenza, sindrome di astinenza è, in certi casi, a morte.

Chì sò l'effetti immediati di l'eroina

L'eroina, cum'è l'altre droghe, hà effetti desiderabili è indesiderabili, cume:


Effetti desiderabili

Quandu hè cunsumata, l'eroina hè capace di pruduce effetti cum'è una sensazione di euforia è di benessere, rilassamentu, fuga da a realtà, sollievu da u dolore è l'ansietà è una sensazione di calma è tranquillità.

Effetti secondari

L'effetti indesiderati chì ponu accade cù l'usu di l'eroina sò nausea è vomitu, depressione respiratoria, diminuzione di pressione sanguigna è pulse, paralisi respiratoria o ancu arrestu cardiacu.

Inoltre, secondu a strada per a quale a droga hè amministrata, ponu accade:

  • Injected: infiammazione in e vene, infezioni se a siringa hè spartuta, risicu di overdose in i cunsumatori chì utilizanu a droga à tempu o in tossicodipendenti dopu un periodu di svezzamentu;
  • Aspiratu: lesioni in a mucosa nasale è malatie infettive se a persona sparte u materiale per inalazione;
  • Fumatu: lesioni in i bronchi è i pulmoni.

Inoltre, uni pochi d'ore dopu à piglià a droga, a persona sente u bisognu di aduprà torna l'eroina, per evità u sindrome di ritruvamentu. Questa sindrome hè cunnisciuta popularmente cum'è resaca, in cui apparisce sintomi cume nausea, vomitu, sudore, brividi, spasmi musculari, dolori di u corpu, difficoltà à dorme, ansietà, strappi è un nasu chì scorre, chì pò causà assai disagiu, purtendu à a persona à cunsumà torna, à sentesi megliu.


Chì sò l'effetti di u cunsumu continuu

Se cunsumata ogni ghjornu, l'eroina pò causà effetti avversi gravi, cum'è letargia, depressione, disfunzione sessuale, degradazione fisica è suciale, disordini di a pelle, tolleranza è dipendenza fisica è psiculogica.

L'addiczione à l'eroina pò principià dopu à qualchì settimana, s'ella hè cunsumata regularmente. Scuprite ciò chì hè u trattamentu per smette di aduprà droghe.

Publicazioni Affascinanti

Nafarelin

Nafarelin

Nafarelin hè un ormone adupratu per trattà i intomi di l'endometrio i cume u dolore pelvicu, i crampi me truali è i rapporti e uali doloro i. Nafarelin hè ancu adupratu per tra...
Cabozantinib (cancer di tiroide)

Cabozantinib (cancer di tiroide)

Cabozantinib (Cometriq) hè adupratu per trattà un certu tipu di cancheru di tiroide chì 'aggrava è chì i hè partu in altre parte di u corpu. Cabozantinib (Cometriq) h...