Tè Hibiscus: 9 benefici per a salute è cume si pò piglià
Cuntenutu
- 9 vantaghji principali per a salute
- Cumu utilizà l'ibiscus
- Possibili effetti collaterali
- Quale ùn deve micca aduprà
Hibiscus hè una pianta medicinali chì pò esse usata per aiutà à e diete di perdita di pesu, in più di aiutà à cuntrullà a pressione sanguigna è ancu per prevene i prublemi di fegatu.
Sta pianta pò ancu esse cunnisciuta cum'è Azedinha, Okra-azedo, Caruru-azedo, Rosélia o Vinagreira, ma u so nome scientificu hè Hibiscus sabdariffa. Sta pianta pò esse acquistata in negozi di alimenti sanitari è in certi mercati.
9 vantaghji principali per a salute
U tè di Hibiscus hà parechji vantaghji è, dunque, pò esse adupratu per aiutà à u trattamentu di vari prublemi di salute. Hibiscus hè bonu per:
- Aiutate à perde u pesu perchè hè un grande diureticu è aiuta ancu à brusgià grassu;
- Migliurà a stinzia perchè hà una azzione lassativa;
- Luttà contr'à e malatie di u fegatu è detoxifica st'organu perchè accresce u funziunamentu di st'organu;
- Alleghje i crampi menstruali perchè hà azzione analgésica;
- Combatte i raffreddori è l'influenza, per avè azzione antioxidante chì rinforza u sistema immune;
- Regula i livelli di colesterolu in particulare l'elevazione di u colesterolu "bonu" HDL, ma dinò aiutendu à calà i livelli di LDL;
- Sollievu u dolore di stomacu per via di azzione analgésica è per avè un effettu calmante;
- Regula a pressione sanguignain u sangue perchè hà pruprietà antiipertensive;
- Invechjamentu lentu di a pelle perchè hè riccu in antioxidanti.
U modu più pupulare per aduprà sta pianta hè di fà tisane, ma i so fiori ponu ancu esse aduprati in insalate, è altre parti di a pianta ponu esse aduprate per fà cunfitture, zuppe è salse, chì ne facenu una forma assai versatile per migliurà a salute.
Cumu utilizà l'ibiscus
A parte più aduprata di l'ibiscu hè u so fiore, in particulare per fà u tè:
- Per fà u tè di hibiscus: aghjunghje 2 cucchiai pieni di fiori secchi di ibisco, 2 sacchetti o 1 cucchiaina di polvere in 1 litru d'acqua à l'iniziu di a ebollizione. Spinghje u focu è copre u cuntainer per dece minuti, stende è beie.
Per aiutà cù u prucessu di perdita di pesu, duvete piglià da 3 à 4 tazze di tè d'ibiscus ogni ghjornu, una mezz'ora prima di i pasti principali.
Ci sò ancu capsule chì cuntenenu un hibiscus in polvere dentru. Queste capsule sò vendute di solitu à quelli chì cercanu di perde u pesu è u so usu duveria esse fattu secondu l'indicazioni nantu à a scatula, postu chì varianu secondu a marca.
Possibili effetti collaterali
Ancu s'ellu ùn accade micca in tutte e persone, l'ibiscus pò causà vertigini, debolezza o sonnolenza causendu una leggera riduzione di a pressione sanguigna. Cusì, e persone chì anu bassa pressione sanguigna ùn devenu micca cunsumà hibiscus in grandi quantità, nè senza cunsiglii medichi.
Quale ùn deve micca aduprà
Hibiscus hè contraindicatu per e persone cun pressione sanguigna bassa, durante a gravidanza o l'allattamentu, i periodi di PMS è e donne chì cercanu di stà incinta, postu chì cambia a produzzione di ormoni è pò, in certi casi, rende difficile a gravidanza.