Questa Estensione Chrome puderia Piantà un Stop à Internet Haters
Cuntenutu
Alzate a manu sè avete mai publicatu qualcosa nantu à e rete suciale chì vi dispiace più tardi (inserite quì emoji à alzà a manu). Una bona nutizia: Se avete prublemi à cuntrullà i vostri post aggressivi passivi di Facebook, tweets è cumenti Instagram quandu avete avutu uni pochi di troppu à l'ora felice, ci hè un novu sviluppu in u mondu tecnulugicu chì puderia aiutà.
Ingressu Reword, una nova estensione Chrome chì ferma l'utilizatori prima di mandà o mandà cumenti negativi in linea. Aduprà una tecnulugia simile à u cuntrollu ortograficu chì ricunnosce e parolle è e frasi chì sò cunsiderate micca amabili è li cruciate cù una linea rossa. L'estensione hè stata creata da u headspace, a Fundazione Naziunale per a Salute Mentale di a Gioventù d'Australia, in u quadru di un sforzu per luttà contr'à u cyberbullying. È duverebbe aiutà - secondu e teste da headspace, u 79 per centu di e persone da 12 à 25 anni sò disposti à "riformà" i so posti quand'elli vedenu u strikethrough in u testu.
Questu vene in mezu à un sforzu anti-intimidazione, cù a participazione di influenzatori principali cum'è Lady Gaga è Taylor Swift. Ci hè una ragione per chì questu hè un grande prublema; pò esse seriamente dannosu per a salute di i giovani. Sicondu Dieter Wolke, Ph.D. psicologu di u sviluppu à l'Università di Warwick.
Quandu avete l'intimidamentu, hè percepitu cum'è una minaccia (per u vostru corpu o per a vostra situazione suciale), cusì u vostru cervellu libera u cortisol (l'hormone di stress), chì aumenta a pressione di sangue è a freccia di u core, dilata i vostri pupi è prepara u vostru corpu. per difende si, sicondu i circadori PTSD. Mentre chì u vostru cervellu è u corpu di solitu tornanu à u normale in uni pochi d'ore (à volte prima), l'intimidamentu severu lascia u vostru cervellu "stuck" in un statu d'alerta alerta quandu deve esse calmu. Questu pò causà permanentemente i vostri neuroni pèrdite l'elasticità è a lezziò a so capacità di ricuperà rapidamente da i picculi stressors. (Ch'ella sia da ciberbullying o qualcosa d'altru, eccu Cumu Calmassi, Ancu Quandu Siate Per Freak Out.)
I media suciali sò dighjà una pendita scivolosa quandu si tratta di a vostra salute mentale. Perchè a maiò parte di l'utenti tendenu à "aerografà a realtà" nantu à i so conti sociali, site probabilmente paragunatu cun a vita digitale accuratamente curata di l'altri. In fatti, un studiu fattu in Germania hà trovu chì più tempu passatu in Facebook hà purtatu à emozioni negative (cum'è a sulitudine è l'invidia). Aghjustate l'intimidamentu à u mischju, è diventa solu peghju.
L'avvertenza: E persone chì trollanu e social media è altri siti spessu facenu cusì apposta. S'elli sò u tipu chì piace à ottene un aumentu di l'utilizatori innocenti di l'internet cogliendu battaglie è sputanu insulti, ùn anu micca da scaricà una estensione chì li impedisce di fà. A Reword pò esse un strumentu megliu per i genitori chì volenu assicurà chì i so adolescenti pensanu duie volte prima di colpisce "mandà". (Ma ùn pensate micca chì questu prublema hè solu nantu à l'adolescenza; ci sò ancu bullies adulti.) Mentre chì sta estensione puderia aiutà à scaccià alcuni di l'odiari da u vostru Instagram, a vera vittoria hè quandu ùn ti piace micca u so negativu. .