Igroma cisticu fetale
Cuntenutu
L'igroma cisticu fetale hè caratterizatu da l'accumulazione di fluidu linfaticu anormale situatu in una parte di u corpu di u zitellu chì hè identificata à ultrasuoni durante a gravidanza. U trattamentu pò esse chirurgicu o scleroterapia secondu a gravità è a cundizione di u zitellu.
Diagnosticu di igroma cisticu fetale
U diagnosticu di igroma cisticu fetale pò esse fattu per mezu di un esame chjamatu traslucenza nucale in u primu, secondu o terzu trimestru di gravidanza.
Spessu a presenza di igroma cisticu fetale hè legata à u sindrome di Turner, u sindrome di Down o u sindrome di Edward, chì sò malatie genetiche chì ùn ponu micca esse guarite, ma ci sò casi induve ùn ci hè micca sindrome geneticu implicatu, questa anormalità essendu solu una alterazione di i vasi linfatichi. nodi situati nantu à u collu di u zitellu.
Ma sti zitelli sò più propensi à soffre di malatie cardiache, circulatorie o scheletriche.
Trattamentu per igroma cisticu fetale
U trattamentu per l'igroma cisticu fetale hè generalmente fattu cù una iniezione locale di Ok432, un medicamentu chì riduce a dimensione di u cisti, eliminendu lu guasgi cumpletamente in una sola applicazione.
Tuttavia, perchè ùn si sà esattamente ciò chì causa u tumore è dunque ùn pò micca eliminallu, a cista pò riapparire qualchì tempu dopu, richiedendu un altru trattamentu.
Quandu a cista si trova in strutture impurtanti cum'è u cervellu o assai vicinu à l'organi vitali, u risicu / benefiziu di a chirurgia per a rimozione di tumori deve esse valutatu. Tuttavia, in a maggior parte di i casi, l'igroma cisticu si verifica in a regione posteriore di u collu, una regione chì pò esse facilmente trattata, senza lasciare nisuna sequela.
Ligami utili:
- Hygroma cisticu
- L'igroma cisticu hè curabile?