Cumu l'Hijab Mi Aiuta à Superà e Norme di Bellezza Racializate
Cuntenutu
- Emozionalmente, sò à piacè cù u hijab.
- Psicologicamente, mi sentu in pace è cuntentu di osservà u hijab.
- Fisicamente, sò calmatu osservendu u hijab.
- Cum'è si pò vede, mentre u hijab hè continuamente malinterpretatu in a sucietà, l'effetti di u hijab sò diversi per tutti.
Cumu vedemu chì u mondu forma quale sceglimu di esse - {textend} è di sparte sperienze cunvincibili pò inquadrà u modu in cui ci trattemu, per u megliu. Questa hè una prospettiva putente.
Mentre i standard di bellezza anu evolutu annantu à l'anni, ogni sucietà hà sviluppatu a so propria definizione di ciò chì significa esse bella. Allora, chì hè a bellezza? Merriam Webster definisce a bellezza cum'è a "qualità o aggregatu di qualità in una persona o cosa chì dà piacè à i sensi o esalta piacevolmente a mente o u spiritu".
A cultura in i Stati Uniti, è in particulare i media occidentali, spessu definisce a bellezza per mezu di quantu piacè pudete furnisce à qualcunu altru. Da u focu pesante nantu à a nostra "salute" di a pelle à u culore di e nostre carnature, e norme sò basate annantu à "migliurà" l'aspetti fisichi.
Questu hà guidatu una crescita di e vendite in l'industria cusmetica, in particulare in u schjarimentu di a pelle, è hà purtatu à milioni di donne chì si sentenu insicure.
Tuttavia, cum'è una donna musulmana americana, sò capace di scappà di i standard di bellezza occidentali per quelli chì pensu di esse più significativi osservendu u hijab è a bellezza cum'è spiegatu da l'Islam.
Aghju trovu più libertà in e infinite possibilità definendu a bellezza cum'è bellezza di l'anima, chì permette sia a grazia interiore sia esterna. Per mè, andu per u Profeticu dicendu chì se u core hè sanu è sanu, u corpu sanu hè sanu - {textend} chì, per mè hè bellu.
Khush Rehman, chì osserva u hijab dapoi 11 anni, mi dice: "A bellezza è u hijab si sentenu di solitu invece di spiegà. Per mè, a bellezza di u hijab ùn pò micca esse definita. Ci vole à sente lu. Significa esse capitu da una persona chì sceglie a bellezza per esse vista, è richiede assai amore, fede è onestà ".
Mentre quelli chì osservanu u hijab sò spessu visti cum'è stranieri (cum'è esemplificatu da l'attacchi recenti nantu à figure prominenti cum'è u Rappresentante Ilhan Omar), e donne musulmane americane è u hijab diventanu in realtà più cumuni di prima.
A mo definizione di bellezza hè, in parechji modi, di esse emotivamente, psiculugicamente, è ancu fisicamente liberu.
Emozionalmente, sò à piacè cù u hijab.
Rilegendu me stessu à ciò chì l'Islam spiega per mè, sò capace di internalizà a definizione di bellezza di l'anima in più. Mi sentu più felice chì sò cupertu è possu alluntanà rimarche involuntarie chì ponu avè à chì vede cù u mo corpu è l'aspettu. Ùn aghju micca l'angoscia chì pò esse associata à cume sò percepitu. Invece, sò cuntentu è cuntentu di u hijab.
Psicologicamente, mi sentu in pace è cuntentu di osservà u hijab.
Ùn aghju micca da stressà nantu à cume sò percepitu. Invece, mi sentu incuragitu da u hijab. U hijab mi serve di ricordu in parechji modi chì e mo cumpetenze tenenu più pesu chè se mi presentassi in ciò chì pò esse cunsideratu cum'è statu quo da e norme occidentali.
U mo focus hè nantu à e mo attività immateriali invece: cumpetenze soft è qualificazioni chì sò separate da u mo aspettu.
In u prucessu, ci hè un elementu di ginnastica mentale chì si faci quandu entru in un ambiente publicu è notu chì possu esse una di e sole donne di culore chì osserva u hijab. Ma invece di vede què cum'è una vittima di circustanze, l'invitu è a vedu cum'è un trampolinu per frantumà i miti.
Fisicamente, sò calmatu osservendu u hijab.
U hijab hà un effettu calmante nantu à mè quandu esce fora. Mentre possu esse sottumessu à ghjudizii d'odiu nantu à u mo aspettu, questu ùn mi preoccupa micca quant'è prima.
Hè gratificante di pudè cuntrullà chì parti di u mo corpu vogliu espone à u restu di u mondu - {textend} questu include solu e mo mani è a faccia, è à le volte i pedi.
A cunniscenza chì a mo struttura di u corpu ùn pò micca esse facilmente definita sottu u hijab mi rinforza. Aghju sceltu di vede questu cum'è un incuragimentu per e persone chì mi parlanu cum'è una persona invece di per via di u mo aspettu.
Ci hè qualcosa di rassicurante per quessa: ùn esse micca caramelle per l'ochji chì sceltu di ùn palisà a mo bellezza fisica. Ciò ùn significa micca chì mi scordu di a mo apparizione esterna. Mi interessa sempre cumu cumpariscu - {textend} ma l'importanza ùn merita micca cambià a mo apparenza per adattassi à a cultura mainstream.
Invece comporta abiti abbinati. Quandu sceltu un certu vestitu o gonna per a ghjurnata, vogliu assicurà chì sia pulitu è stiratu senza rughe. Sò attentu à sceglie un materiale chì mi pusessi bè nantu à a mo testa senza riparazione eccessiva. I pins anu da coordinà è devenu esse piazzati in i lochi ghjusti.
A varietà è a scelta di i culori sò impurtanti ancu per mè. Ci vole à esse u cuntrastu giustu per assicurassi chì u vestitu sembri perfettu.
Ci hè statu un tempu chì eru abituatu à esse autocosciente nantu à cume possu apparì in l'ochji di l'altri. Mi sentu cum'è avè avutu a respunsabilità di rapprisintà altre donne chì osservanu ancu u hijab. Ma avà aghju liberatu quella parte di mè. Ancu ùn portu micca trucchi pesanti in publicu, chì questu ùn face micca parte di u hijab.
L'energia è u tempu passatu per abbelliscimi sò significativamente più bassi avà chì sò menu ipervigilante per u mo aspettu.
Cum'è si pò vede, mentre u hijab hè continuamente malinterpretatu in a sucietà, l'effetti di u hijab sò diversi per tutti.
Per mè in particulare, u hijab hè un cambiamentu di ghjocu è un modu di vita. Mi eleva in modi chì ùn puderia micca immaginà è ne sò grata perchè mi aiuta à schivà i standard di bellezza sociale chì spessu dictenu cume a ghjente si vede è si tratta. Scappendu di stu criteriu, mi sentu più in salute è sò più felice di quellu chì sò.
Tasmiha Khan hà un MA in Impattu Sociale da l'Università Claremont Lincoln è hè un Premiu 2018-2019 di l'Associazione Americana di Donne Universitarii à u Sviluppu di Carriera. Segui Khan @CraftOurStoryper amparà di più.