Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 21 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Maghju 2024
Anonim
Cosa hè l'ipocromia è e cause principali - Salute
Cosa hè l'ipocromia è e cause principali - Salute

Cuntenutu

Ipocromia hè un termine chì significa chì i globuli rossi anu menu emoglobina di u normale, essendu viste à u microscopiu cù un culore più chjaru. In u ritrattu di u sangue, l'ipocromia hè valutata da l'indice HCM, chjamatu ancu Emoglobina Corpusculare Media, chì indica a quantità media di emoglobina in i globuli rossi, essendu cunsideratu nurmale u valore di 26 à 34 pg o secondu u laboratoriu in u quale l'esame hè statu fattu.

Ancu se HCM hè indicativu di l'ipocromia, hè impurtante chì l'eritrociti sianu valutati microscopicamente perchè hè cusì pussibule di verificà altri cambiamenti è indicà se l'ipocromia hè normale, discreta, moderata o intensa. Hè cumunu chì l'ipocromia sia accumpagnata da microcitosi, chì hè quandu i globuli rossi sò più chjuchi di u normale. Vede più nantu à a microcitosi.

Cumu capisce l'ipocromia in u sangue

In u risultatu di u conte di sangue hè pussibule chì sia statu scrittu chì una ipocromia lieve, moderata o intensa hè stata osservata, è chì significa chì dopu avè lettu 5 à 10 campi di u fruttu di sangue, vale à dì dopu avè osservatu sottu u microscopiu da 5 à 10 rigioni sfarenti di u campionu, più o menu globuli rossi ipocromichi sò stati identificati in relazione à i globuli rossi nurmali. In generale, queste indicazioni ponu rappresentà:


  • Ipocromia nurmale, quandu 0 à 5 globuli rossi ipocromichi sò osservati in l'osservazione microscopica;
  • Ipocromia discreta, quandu sò osservati 6 à 15 globuli rossi ipocromichi;
  • Ipocromia moderata, quandu si osservanu 16 à 30 ipocromichi;
  • Ipocromia intensa, quandu più di 30 globuli rossi ipocromichi sò visualizati.

Sicondu a quantità di globuli rossi ipocromichi, u duttore pò verificà a pussibilità è a gravità di a malatia, è hè ancu impurtante di valutà l'altri parametri di u conte di sangue. Amparate à interpretà u conte di sangue.

Cause di l'ipocromia

L'ipocromia hè u più spessu indicativa di anemia, tuttavia a diagnosi pò esse cunclusa solu dopu a valutazione di l'altri indici di conta sanguigna cumpleta è i risultati d'altri testi chì forse anu dumandatu da u duttore. E cause principali di l'ipocromia sò:

1. Anemia da carenza di ferru

L'anemia da carenza di ferru, chjamata ancu anemia da carenza di ferru, hè una di e cause principali di l'ipocromia, perchè u ferru hè di primura per a furmazione di l'emoglobina. Dunque, quandu ci hè menu ferru dispunibule, ci hè menu quantità di furmazione di emoglobina è menu concentrazione di questu cumpunente in i globuli rossi, chì li rendenu più chjaru.


In u quadru di u sangue, in più di l'ipocromia, si pò vede a microcitosi, perchè a causa di a diminuzione di a quantità di ossigenu trasportatu da l'emoglobina in l'altri tessuti è organi, ci hè a produzzione di una quantità più grande di globuli rossi in un prova à furnisce a mancanza di ossigenu, parechje volte questi essendu eritrociti più chjucu di u normale. Per cunfirmà stu tippu d'anemia, sò richieste altre prove, cume a misurazione di u ferru sericu, a ferritina di trasferrina è a saturazione di trasferrina.

A carenza di ferru pò accade per via di prublemi nutrizionali, in cui a persona hà una dieta bassa in ferru, per via di un grande flussu menstruale, di malatie infiammatorie di l'intestinu o per situazione chì interferiscenu cù l'assorbimentu di ferru, cum'è a malatia celiaca è l'infezione Helicobacter pylori.

A causa di a diminuzione di a quantità di ossigenu chì circula in u corpu, hè cumunu chì a persona si senti più stanca, debule è cun sonnu eccessivu, per esempiu. Amparate à ricunnosce i sintomi di l'anemia da carenza di ferro.


Cosa da fà: Appena u duttore verifica chì hè un'anemia carente di ferru, ponu esse raccomandati ulteriori test per identificà a causa. A seconda di a causa, i cambiamenti in l'abitudini alimentari ponu esse indicati, dendu preferenza à l'alimenti chì cuntenenu una quantità più grande di ferru, cum'è carne rossa è fagioli, per esempiu, o l'usu di supplementi di ferru, chì devenu esse aduprati secondu a raccomandazione. da u duttore.

2. Talassemia

A Talassemia hè una malattia genetica ematologica caratterizata da mutazioni chì portanu à cambiamenti in u prucessu di sintesi di l'emoglobina, purtendu à l'apparizione di globuli rossi ipocromichi, postu chì l'emoglobina dispunibile hè menu circulante. Inoltre, in cunsequenza di a quantità più bassa di ossigenu in circulazione, a midula ossea cumencia à pruduce più globuli rossi in un tentativu di aumentà l'assorbimentu di ossigenu, resultendu ancu in microcitosi.

Sicondu a catena di emoglobina chì hà avutu una alterazione di sintesi, i sintomi di talassemia ponu esse più o menu gravi, tuttavia, in generale, e persone cun talassemia anu stanchezza eccessiva, debolezza, pallore è respirazione corta, sibilante, per esempiu.

Cosa da fà: A Talassemia hè una malattia ereditaria chì ùn hà cure, ma piuttostu di cuntrollu, è, dunque, u trattamentu hà per scopu di alleviare i sintomi è prevene a prugressione di e malatie, in più di prumove a qualità di vita è u sintimu di benessere. Di solitu, un cambiamentu di abitudini alimentari hè cunsigliatu, è hè impurtante chì a persona sia accumpagnata da un nutrizziunistu, in più di trasfusioni di sangue. Capite ciò chì deve esse u trattamentu per a talassemia.

3. Anemia sideroblastica

L'anemia sideroblastica hè carattarizata da l'usu impropriu di u ferru per pruduce l'emoglobina, ancu quandu e quantità di ferru in u corpu sò nurmali, ciò chì si traduce in ipocromia. A causa di l'usu impropriu di u ferru, ci hè menu emoglobina è, dunque, ossigenu in circulazione, purtendu à l'apparizione di sintomi tipichi di anemia, cume stanchezza, debolezza, vertigini è pallore.

In più di l'analisi di l'hemogramma, per cunfirmà a diagnosi di anemia sideroblastica, hè impurtante osservà u sangue sottu u microscopiu per identificà a presenza di sideroblasti, chì sò strutture anulari simili chì ponu apparì in i globuli rossi à l'accumulazione di ferru in u sangue.eritroblasti, chì sò giovani globuli rossi di u sangue. Amparate più nantu à l'anemia sideroblastica.

Cosa da fà: U trattamentu di l'anemia sideroblastica hè fattu secondu a gravità di a malattia, è u supplementu di vitamina B6 è acidu folicu pò esse raccomandatu da u duttore è, in i casi più severi, u trapianto di midollo osseu pò esse raccomandatu.

Pubblicazioni Interessanti

Sexing fetale: chì hè, quandu fà è risultati

Sexing fetale: chì hè, quandu fà è risultati

U e u fetale hè un e ame chì hà per copu d'identificà u e u di u zitellu da l'8a ettimana di ge tazione attraver u l'anali i di u angue maternu, in u quale hè veri...
Copaíba: à chì serve è cumu aduprà

Copaíba: à chì serve è cumu aduprà

Copaiba hè una pianta medicinali, cunni ciuta ancu cum'è Copaína-genuine, Copaiva o Bal am-de-copaiba, ampiamente u ata per alleviare l'infiammazione, i prublemi di a pelle, fer...