Autore: Clyde Lopez
Data Di Creazione: 17 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Ghjugnu 2024
Anonim
Nightmare Bacteria: The Discovery of Penicillin and the Emergence of MRSA
Video: Nightmare Bacteria: The Discovery of Penicillin and the Emergence of MRSA

Cuntenutu

A penicillina V di potassiu hè aduprata per trattà certe infezioni causate da batteri cum'è pneumonia è altre infezioni di e vie respiratorie, scarlatina, è infezioni à l'arechja, a pelle, a gomma, a bocca è a gola. Hè ancu adupratu per prevene a frebba reumatica (una cundizione seria chì pò sviluppà dopu à una gola strep o infezzione scarlatina è pò causà gonfiore di e valvule cardiache è altri sintomi) da u ritornu. A penicillina V u potassiu hè in una classa di medicazione chjamata penicillina. Funziona uccidendu i batteri.

L'antibiotici cum'è a penicillina V di potassiu ùn funzioneranu micca per i raffreddori, l'influenza o altre infezioni virali. Pigliate antibiotici quandu ùn sò micca necessarii aumenta u risicu di piglià una infezzjoni dopu chì resiste à u trattamentu antibioticu.

A penicillina V di potassiu vene cum'è una compressa è cum'è una soluzione orale (liquidu) da piglià per bocca. Per u trattamentu di e infezioni, di solitu si piglia ogni 6 ore (quattru volte à ghjornu) o ogni 8 ore (trè volte à ghjornu). Per a prevenzione di a frebba reumatica, di solitu si piglia duie volte à ghjornu. A durata di u vostru trattamentu dipende da u tipu d'infezzione chì avete. Pigliate a penicillina V di potassiu intornu à listessi tempi ogni ghjornu. Seguitate attentamente e indicazioni nantu à a vostra etichetta di prescrizione, è dumandate à u vostru duttore o farmacista di spiegà qualsiasi parte chì ùn capite micca. Pigliate a penicillina V di potassiu esattamente cumu indicatu. Ùn ne pigliate micca più o menu o ne pigliate più spessu di u prescrittu da u vostru duttore.


Agite bè a soluzione orale prima di ogni usu per mischjà u medicamentu uniformemente.

Pigliate a penicillina V di potassiu finu à finisce a prescription, ancu se vi sentite megliu. Ùn smette micca di piglià penicillina V di potassiu senza parlà cù u vostru duttore. Se smette di piglià penicillina V di potassiu troppu prestu o se saltate e dosi, a vostra infezzione pò esse micca trattata cumpletamente è i batteri ponu diventà resistenti à l'antibiotici.

A penicillina V di potassiu hè ancu aduprata qualchì volta per trattà certe infezioni di antrax di a pelle. Hè ancu adupratu qualchì volta cù altri medicazione per trattà a difteria (una malatia grave chì causa prublemi di respirazione è altri sintomi, pocu cumuni in i paesi sviluppati).

A penicillina V di potassiu hè ancu aduprata qualchì volta per prevene l'infezzione di a valvula cardiaca in certi pazienti chì anu una malatie cardiaca è chì necessitanu una procedura di tratti respiratori dentali o superiori (nasu, bocca, gola, casella vocale).

Stu medicamentu pò esse prescrittu per altri usi; dumandate à u vostru duttore o spiegatoriu per più infurmazione.


Prima di piglià penicillina V potassiu,

  • dite à u vostru duttore è farmacistu sì sì allergicu à a penicillina V potassiu, à altri antibiotici penicillina, antibiotici cefalosporina cume cefaclor, cefadroxil, cefazolin (Ancef, Kefzol), cefepime (Maxipime), cefixime (Suprax), cefotaxime (Claforan), cefotaxime (Claforan) cefoxitin (Mefoxin), cefpodoxime, cefprozil, ceftaroline (Teflaro), ceftazidime (Fortaz, Tazicef, in Avycaz), ceftibuten, ceftriaxone, cefuroxime (Ceftin, Zinacef) è cephalexin (Keflex); qualsiasi altre medicazione, o qualsiasi ingredienti in penicillina V compresse di potassiu o soluzione orale.
  • dite à u vostru duttore è farmacistu ciò chì prescrive è medicazione senza prescrizione, vitamine, supplementi nutrizionali è prudutti di erbe chì state pigliendu o pensate di piglià. U vostru duttore pò avè bisognu di cambià e dosi di i vostri medicazione o monitorà attentamente per effetti collaterali.
  • dite à u vostru duttore se avete attualmente nausea o vomitu. Inoltre, dite à u vostru duttore se avete o avete mai avutu allergie, asma, frebba di fenu, o malattie renali.
  • dite à u vostru duttore se site incinta, pensate à esse incinta, o allattate. Se site incinta mentre pigliate penicillina V potassiu, chjamate u vostru duttore.

A menu chì u vostru duttore ùn vi dice altrimente, continuate a vostra dieta normale.


Pigliate a dose mancata appena vi ne arricurdate. Tuttavia, se hè quasi u tempu per a prossima dose, saltate a dose mancata è continuate u vostru calendariu di dosaggio regulare. Ùn pigliate micca una doppia dose per compensà una mancata.

A penicillina V di potassiu pò causà effetti collaterali. Dìite à u vostru duttore se unu di sti sintomi sò severi o ùn si ne vanu:

  • diarrea
  • nausea
  • vomitu
  • dulore addominale
  • lingua nera è pilosa

Alcuni effetti secondari ponu esse seri. Sì avete qualchissia di sti sintomi, chjamate u vostru duttore immediatamente o uttene trattamentu medico d'urgenza:

  • rash
  • urticaria
  • pruritu
  • ronca
  • sibilante
  • difficultà per inghiottisce o respira
  • gonfiore di a gola, lingua o labbra
  • dulore articulare
  • un ritornu di frebba, mal di gola, brividi, o altri segni d'infezzione
  • diarrea severa (sgabelli acquosi o sanguinosi) chì pò accade cù o senza frebba è crampi di u stomacu (pò accade sin'à 2 mesi o più dopu u vostru trattamentu)

A penicillina V di potassiu pò causà altri effetti collaterali. Chjamate u vostru duttore se avete qualchì problema insolitu mentre piglianu stu medicamentu.

Se sperimentate un effetti collaterali gravi, voi o u vostru duttore pudete mandà un rapportu à u prugramma MedWatch di Avvenimentu Avversu MedWatch di a Food and Drug Administration (FDA) in linea (http://www.fda.gov/Safety/MedWatch) o per telefunu ( 1-800-332-1088).

Mantene stu medicamentu in u contenitore ch'ellu hè entratu, ben chiusu, è fora di a portata di i zitelli. Guardate e pasticche à temperatura ambiente è luntanu da u calore eccessivu è l'umidità (micca in u bagnu). Mantene a soluzione orale in u frigorifero, ben chjosa, è ghjetti ogni medicamentu inutilizatu dopu à 14 ghjorni. Ùn u congelate micca.

Hè impurtante di tene tutti i medicamenti fora di vista è di a portata di i zitelli chì parechji contenitori (cume i pastiglieri settimanali è quelli per gocce d'occhi, creme, patch è inalatori) ùn sò micca resistenti à i zitelli è i zitelli ponu apre facilmente. Per prutege i zitelli da avvelenamentu, chjude sempre i tappi di sicurezza è pone subitu u medicamentu in un locu sicuru - quellu chì hè alzatu è luntanu è fora di a so vista è di a so portata. http://www.upandaway.org

I medicamenti inutili devenu esse smaltiti in modi speciali per assicurà chì l'animali domestici, i zitelli è altre persone ùn li possanu micca cunsumà. Tuttavia, ùn duvete micca lavà questu medicamentu in i bagni. Invece, u megliu modu per dispunisce i vostri medicazione hè attraversu un prugramma di ripresa di medicina. Parlate cù u vostru farmacista o cuntattate u vostru dipartimentu lucale / riciclaggio per amparà nantu à i prugrammi di ripresa in a vostra comunità. Vede u situ web di Disposizione Sicura di Medicinali di a FDA (http://goo.gl/c4Rm4p) per più infurmazione sè ùn avete micca accessu à un prugramma di ripresa.

In casu di overdose, chjamate a linea d'aiutu di cuntrollu di velenu à 1-800-222-1222. L'infurmazioni sò ancu dispunibili in ligna à https://www.poisonhelp.org/help. Se a vittima hè cascata, hà avutu un attaccu, hà prublemi di respirazione, o ùn pò esse risvegliata, chjamate subitu i servizii d'urgenza à u 911.

Mantene tutti l'appuntamenti cù u vostru duttore è u laburatoriu.

Ùn lasciate micca à nimu altru piglià u vostru medicamentu. A vostra ricetta ùn hè probabilmente micca ricaricabile. Sì avete sempre sintomi d'infezzione dopu avè finitu a penicillina V di potassiu, chjamate u vostru duttore.

Hè impurtante per voi di tene un elencu scrittu di tutti i medicinali prescritti è senza prescrizione (senza prescrizione) chì state pigliendu, è ancu qualsiasi pruduttu cum'è vitamine, minerali, o altri supplementi dietetichi. Duvete purtà sta lista cun voi ogni volta chì visitate un duttore o sì site ammessu in un ospedale. Hè dinò infurmazione impurtante da purtà cun voi in casu d'emergenza.

  • Beepen-VK®
  • Betapen-VK®
  • Ledercillin VK®
  • Pen-Vee K®
  • Penapar-VK®
  • Uticillin VK®
  • V-Cillin K®
  • Veetidi®

Stu pruduttu di marca ùn hè più nantu à u mercatu. Alternative generiche ponu esse dispunibili.

Ultima Revisione - 15/05/2018

Cunsigliatu Da Noi

10 frutti di bosu savurosi da pruvà (è 8 velenosi da evità)

10 frutti di bosu savurosi da pruvà (è 8 velenosi da evità)

E fragole, i mirtilli è i lamponi ò cumunemente di punibuli in i buttreghi, ma a ai frutti altrettantu delizio i ò abbundanti in natura. I bacchi alvatichi pro peranu in parechji climi,...
8 Modi di Voluntariamentu Virtualmente in Quarantena

8 Modi di Voluntariamentu Virtualmente in Quarantena

U di tanza fi ica ùn hà micca da impedi ce di fà una differenza per quelli chì ne anu più bi ognu. Uni pochi anni fà, a mo fidanzata è eiu emu me u in di cu ione nan...