Isteroscopia chirurgica: cosa hè, cumu si face è recuperu
Cuntenutu
- Preparazione per l'isteroscopia chirurgica
- Cumu hè fattu
- Postoperatoriu è recuperu da l'isteroscopia chirurgica
L'isteroscopia chirurgica hè una procedura ginecologica effettuata nantu à e donne chì anu abbundante sanguinamentu uterinu è chì a so causa hè digià stata identificata. Cusì, per mezu di sta prucedura hè pussibule caccià i polipi uterini, i fibromi sottucucali, curregge i cambiamenti in a cavità di l'utru, rimuovere l'aderenze di l'utru è rimuovere u DIU quandu ùn hà micca fili visibili.
Cum'ellu hè una prucedura chirurgica, hè necessariu eseguì la sottu anestesia, tuttavia u tippu di anestesia varia secondu a lunghezza di a procedura da fà. Inoltre, hè una prucedura simplice, chì ùn hà micca bisognu di assai preparativi è ùn hà micca recuperazione complicata.
Malgradu esse una prucedura sicura, l'isteroscopia chirurgica ùn hè micca indicata per e donne cun cancru cervicale, malattia infiammatoria pelvica o chì sò incinte.
Preparazione per l'isteroscopia chirurgica
Parechji preparativi ùn sò micca necessarii per eseguisce isteroscopia chirurgica, è hè raccomandatu chì a donna sia digiunata per via di l'usu di anestesia. In certi casi, u duttore pò indicà chì a donna piglia una pillula antiinfiammatoria 1 ora prima di a procedura è in casu di spessimentu di u canale uterinu, pò esse necessariu mette una pillula in a vagina secondu a raccomandazione medica.
Cumu hè fattu
L'isteroscopia chirurgica hè eseguita da u ginecologu è hà per scopu di trattà i cambiamenti identificati in l'utru è, per questu, deve esse fatta sottu anestesia generale o spinale in modo chì ùn ci sia dolore.
In questa prucedura, dopu l'amministrazione di anestesia, l'isteroscopiu, chì hè un dispositivu magru chì cuntene una microcamera attaccata à a so fine, hè introduttu da a canna vaginale in l'utru in modo chì e strutture ponu esse visualizate. Dopu, per espansione di l'utru è permettenu di eseguisce a procedura chirurgica, u diossidu di carbonu in forma di gas o fluidu, cù l'aiutu di un isteroscopiu, hè messu in l'utru, prumove a so espansione.
Da u mumentu chì l'utru acquista una dimensione ideale, l'apparecchiatura chirurgica hè ancu introdotta è u duttore face a procedura, chì dura trà 5 è 30 minuti secondu a misura di a chirurgia.
Amparate più nantu à l'isteroscopia.
Postoperatoriu è recuperu da l'isteroscopia chirurgica
U periodu postoperatoriu di l'isteroscopia chirurgica hè di solitu simplice. Dopu chì a donna si svegliessi da anestesia, hè sottu osservazione per circa 30 à 60 minuti. Una volta chì site svegliatu è ùn sentite micca scumudità, pudete andà in casa. Tuttavia, in certi casi pò esse necessariu chì a donna sia ospedalizata per un massimu di 24 ore.
A recuperazione da l'isteroscopia chirurgica hè di solitu immediata. A donna pò avè un dolore, simile à i crampi menstruali in i primi ghjorni, è a perdita di sangue pò accade attraversu a vagina, chì pò durà 3 settimane o finu à a prossima menstruazione. Se a donna sente febbre, brividi o sanguinamentu hè assai pesante, hè impurtante di vultà ind'è u duttore per una nova valutazione.