Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 4 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
Ùn Aviu Nisuna Idea E mo «Crisi esistenziali» eranu un Sintomu di una Malatia Mentale Gravi - Salute
Ùn Aviu Nisuna Idea E mo «Crisi esistenziali» eranu un Sintomu di una Malatia Mentale Gravi - Salute

Cuntenutu

Ùn puderia micca piantà di pensà à a natura di l'esistenza. Dopu sò statu diagnosticatu.

"Simu solu macchine di carne chì naviganu in un'allucinazione cuntrullata", aghju dettu. "Ùn vi scanta micca? Chì simu ancu quì? "

"Questu di novu?" dumandò u mo amicu cù un surrisu.

Aghju suspiratu. Iè, torna. Un'altra di e mo crisi esistenziali, subitu subitu.

Fracassà nantu à tutta a cosa "esse vivu" ùn era nunda di novu per mè. Aviu avutu attacchi d'ansietà cum'è questi da chjucu.

Unu di i primi chì mi ricordu hè accadutu in sesta scola. Dopu avè avutu u cunsigliu "Siate voi stessu!" una troppu volte, mi sò chjappu. Un cumpagnu di scola scumpientu duvia cunsulà mi mentre chianciva nantu à u campu di ghjocu, spiecendu per mezu di singhjozzi sbuffulati chì ùn pudia micca sapè se eru u mo "veru eu" o solu una "versione finta" di me.


Pigliò un ochju è, capendu chì era fora di a so prufundità, hà solu prupostu: "Vulete fà anghjuli neve?"

Simu posti nantu à sta pianeta cù parechje spiegazioni cuntradittorii per quessa chì simu quì. Perchè ùn averia micca Seraghju spirale? Mi dumandava. E perchè ùn eranu micca tutti l'altri?

Quandu aghju invechjatu, aghju nutatu chì, mentre queste dumande esistenziali pudianu vene è vanu in a mente di qualcunu, parianu sempre di stà in a mo mia

Quandu aghju amparatu a morte da zitellu, anch'ella hè diventata un'ossessione. A prima cosa chì aghju fattu hè stata di scrive a mo propria vulintà (chì in realtà era solu di struzzioni nantu à chì animali di peluche intrerianu in u mo cofanettu). A seconda cosa chì aghju fattu hè stata di smette di dorme.

È mi ne ricordu, ancu tandu, chì vulia more prestu per ùn avè micca da campà cù a quistione ricurrente di ciò chì accade dopu. Aghju passatu ore à pruvà à truvà una spiegazione chì mi soddisfatti, ma ùn mi pare mai statu capace. A mo rumiatura ùn hà fattu cà peghju l'ossessione.

Ciò chì ùn sapia micca à u mumentu era chì avessi un disordine ossessivu-compulsivu (OCD). E mo crisi recurrenti eranu in realtà qualcosa chì hè cunnisciutu cum'è OCD esistenziale.


A Fundazione Internaziunale OCD descrive u TOC esistenziale cum'è "penseru intrusivu, ripetitivu nantu à e dumande chì ùn ponu micca esse risposte, è chì ponu esse di natura filosofica o spaventosa, o entrambe".

E dumande di solitu giranu intornu:

  • u significatu, u scopu, o a realità di a vita
  • l'esistenza è a natura di l'universu
  • l'esistenza è a natura di sè
  • certi cuncetti esistenziali cum'è l'infinitu, a morte, o a realità

Mentre puderete incontrà tali dumande in una classe di filosofia o in a trama di filmi cum'è "The Matrix", una persona generalmente passerebbe da tali penseri. S'elli anu avutu l'angoscia, sarebbe momentariu.

Per qualchissia cun OCD esistenziale, però, e dumande persiste. L'angoscia ch'ella evoca pò esse cumpletamente disabilitante.

Per affrontà a sofferenza di queste "crisi esistenziali" ricorrenti causate da u mo OCD, aghju sviluppatu una serie di compulsioni

Passeraghju ore sane à ruminà, pruvendu à cumbatte i penseri venendu cun spiegazioni, sperendu di risolve a tensione. Pichjaraghju à u legnu ogni volta chì eiu cum'è pinsava circa una persona cara chì more in a speranza di "impedisce" in qualche modu. Aghju recitatu una preghiera prima di dorme ogni notte, micca perchè aghju cridutu in Diu, ma cum'è una scumessa "per casu" se murissi in sonnu.


L'attacchi di panicu sò diventati un avvenimentu cumunu, aggravatu da u pocu sonnu chì stavu pigliendu. È quandu aghju diventatu di più in più depressu - cù u mo OCD chì occupava quasi tutta l'energia mentale è emotiva ch'e aghju avutu - aghju cuminciatu à dannighjà mi à 13 anni. Aghju pruvatu à suicidassi per a prima volta pocu dopu.

Esse vivu, è esse estremamente cuscente di a mo propria esistenza, era insupportabile. È quantunque fussi pruvatu à tirà mi da quellu spaziu di u capu, ùn paria esse scappatu.

Aghju veramente cridutu chì più prestu morgu, più prestu puderaghju risolve questa angoscia apparentemente senza fondu per l'esistenza è l'aldilà. Sembrava tantu assurdu di attaccà ci, è ancu à u cuntrariu di una trappula à dite, più luttavu cun ella, più diventava attaccatu.

Avia sempre pensatu à u TOC cum'è un disordine abbastanza direttu - Ùn puderia micca esse più sbagliatu

Ùn era micca lavatu ripetutamente e mani o cuntrollendu a stufa. Ma aghju avutu ossessioni è compulsioni; sò solu accaduti à esse quelli chì eranu più faciuli da mascherà è piattassi da l'altri.

A verità hè chì OCD hè definitu menu da u cuntenutu di l'ossessioni di qualcunu è più da u cicculu di ossessione è di calmamentu di sè (chì diventa compulsivu) chì pò purtà à qualchissia à spirale in un modu debilitante.

Un saccu di ghjente pensa à l'OCD cum'è un disordine "eccentricu". A realità hè chì pò esse incredibilmente spaventosu. Ciò chì altri puderebbenu pensà cum'è una questione filosofica innocua hè diventatu impastatu cù a mo malattia mentale, causendu stragi in a mo vita.

A verità hè, ci sò poche cose chì sapemu in a vita per esse certi. Ma hè ancu ciò chì rende a vita cusì misteriosa è ancu eccitante.

Ùn hè in alcun modu u solu tippu d'ossessione chì aghju avutu, ma hè statu unu di i più difficiuli à ricunnosce, perchè in un colpu d'ochju pò sembra un tipicu trenu di pensamentu benignu. Hè quandu quellu trenu esce da i chjassi, però, chì diventa una primura di salute mentale piuttostu cà una semplice filusufia.

Mentre u mo OCD serà sempre una sfida, diventà più educatu nantu à u TOC hè statu una parte empowering di a guarigione

Prima di sapè chì avia OCD, aghju pigliatu i mo penseri ossessivi per esse a verità di u Vangelu. Ma essendu più cuscenti di cumu funziona l'OCD, sò capace di ricunnosce quandu mi spirale, uttene megliu abilità di affrontamentu, è cultivà un sensu di autocompassione quandu sto luttendu.

Oghje ghjornu, quandu aghju un "Oh mio diu, simu tutti machini di carne!" tipu di mumentu, sò capace di mette e cose in perspettiva grazia à un mischju di terapia è medicazione. A verità hè, ci sò poche cose chì sapemu in a vita per esse certi. Ma hè ancu ciò chì rende a vita cusì misteriosa è ancu eccitante.

Amparà à campà cù l'incertezza è a paura - è, iè, a pussibilità chì tuttu ciò sia un'allucinazione cuntrullata, cuncipita da i nostri urdinatori cerebrali - hè solu una parte di l'affare.

Quandu tuttu u restu fiasca, mi piace à ramintà mi chì e stesse forze in l'universu chì ci anu purtatu a gravità è l'infinitu è ​​a morte (è tutte quelle cose strane, spaventose, astratte) sò ancu rispunsevule per l'esistenza di The Cheesecake Factory è shiba inus è Betty White.

È ùn importa micca chì tippu di infernu u mo cervellu OCD mi sta trascinendu, ùn aghju mai micca siate grati per queste cose.

Sam Dylan Finch hè u principale difensore di a salute mentale LGBTQ +, dopu avè guadagnatu ricunniscenza internaziunale per u so bloggu, Let's Queer Things Up!, chì hè diventatu virale per a prima volta in u 2014. Cum'è ghjurnalistu è strategistu di i media, Sam hà publicatu assai nantu à temi cum'è salute mentale, identità transgénero, invalidità, pulitica è dirittu, è assai di più. Purtendu a so cumpetenza cumbinata in salute publica è media digitale, Sam travaglia attualmente cum'è editore suciale in Healthline.

Assicuratevi Di Circà

A ghjente applaude à Halsey è e so ascelle senza rasà nantu à a copertina di Rolling Stone

A ghjente applaude à Halsey è e so ascelle senza rasà nantu à a copertina di Rolling Stone

Cum'è 'ellu avia bi ognu di più ragioni per e e ob e ionatu cù Hal ey, u hitmaker "Bad At Love" hà tunatu u mondu cù a o nova copertina per Rolling tone. In ...
I Benefici per a Salute di l'Oliu d'Avocado

I Benefici per a Salute di l'Oliu d'Avocado

Ci ò tanti olii di cucina nantu à i caffali di i upermercati in que ti ghjorni chì puderia fà girà a te ta. (Que ta ripartizione di 8 New Olii ani per Cook cù duverebbe a...