6 Rimedi casani per smette di sanguinà

Cuntenutu
- 1. Applica pressione è elevate
- 2. Ghiacciu
- 3. Tè
- 4. Achillea
- 5. Strega noci
- 6. Vitamina C in polvere è pastiglie di zincu
- Q&A: Pò esse dannusu?
- Q:
- A:
Panoramica
Ancu i picculi taglioli ponu sanguinà assai, particularmente s'elli sò in un locu sensibile cum'è a to bocca. In a maiò parte di i casi, e piastrine di u vostru sangue si coagulanu da soli, furmendu un coagulu per piantà u flussu di sangue. Sì avete bisognu di accelerà e cose, alcuni rimedi casani ponu aiutà u vostru sangue à coagulà è smette di sanguinà più rapidamente.
Cù tagli di ogni dimensione o prufundità, u primu passu hè sempre di applicà pressione è elevà. Dopu questu, ci sò alcuni rimedii casani chì sò stati aduprati in u mondu per accelerà a coagulazione di u sangue è fermà u sanguinamentu da picculi tagli. Tuttavia, micca tutti questi rimedi sò sustinuti da una ricerca scientifica conclusiva. Eccu sei rimedii chì pudete pruvà è ciò chì a ricerca dice nantu à elli.
1. Applica pressione è elevate
U primu passu sì sanguinate hè di applicà una pressione ferma à a ferita è elevallu sopra u vostru core. Pudete applicà pressione cun un pannu pulitu o una gasa. Ùn importa micca u tipu di tela chì utilizate per una cumpressa sempre chì sia pulita.
Se u sangue filtra, ùn sguassate micca a cumpressa. A rimozione troppu prestu pò fà cresce u sanguinendu aprendu un coagulu di sangue chì si forma. Invece, aghjunghje più di qualunque tipu di cumpressa chì state aduprendu, è continuate à applicà pressione.
Applica pressione à a ferita per 5 à 10 minuti prima di verificà per vede se u sanguinamentu hè rallentatu o fermatu. S'ellu ùn hè micca, applicate pressione per cinque minuti in più. Se u sangu ùn hè ancu piantatu, chjamate u vostru duttore per cunsiglii.
2. Ghiacciu
L'applicazione di u ghjacciu à una ferita sanguinante, in particulare in bocca, hè un rimediu casanu pupulare per piantà u sangu. Aiuta ancu à riduce u gonfiore. Tuttavia, esiste poca ricerca scientifica per sustene u rimediu. Un studiu più vechju hà trovu chì u tempu di sangu era più longu u più altu hè a temperatura di u vostru corpu. D'altra parte, più bassa hè a temperatura di u vostru corpu, più lenta hè u tempu di coagulazione di u sangue.
Cumu aduprà: Applica un cubeddu di ghiacciu impannillatu in garza direttamente nantu à a ferita. Ùn aduprate micca u ghjacciu per piantà i sanguinamenti se a temperatura di u vostru corpu hè più alta o più bassa di u normale.
3. Tè
Un rimediu pupulare per smette di sanguinà dopu u travagliu dentale hè di applicà un saccu di tè bagnatu nantu à a zona interessata. Si pensa chì i tannini in u tè prumove a coagulazione di u sangue è anu capacità astringenti. I tannini sò chimichi naturali chì danu à u tè u so sapore amaru.
Sicondu un studiu di u 2014, u tè verde pò esse u megliu tippu di tè da aduprà dopu l'estrazione di i denti. U studiu hà trovu chì e persone chì anu applicatu una garza cun estrattu di tè verde à a so presa di denti sanguinanti anu sperimentatu menu sanguinanti è trasudenti di quelli chì anu applicatu una garza sola.
Cumu aduprà: I tisani à base di erbe o decaffeinati ùn funzioneranu micca. Avete bisognu di i tannini da tè verdi o neri caffeinati. Per aduprà u tè per smette di sanguinà dopu u travagliu dentale, uttene un saccu di tè verde o neru bagnatu è avvolgelu in una garza. Morde fermamente ma delicatamente nantu à a compressa di tè o tenelu direttamente contr'à u tagliu in bocca per 30 minuti o più. Per aduprà u tè per piantà un tagliu esternu da u sangu, premete un saccu di tè verde o neru seccu contr'à ellu. Puderete tene in u locu cù una gasa secca, aduprendu una quantità consistente di pressione è elevendu u tagliu sopra u vostru core.
4. Achillea
Varie spezie di a pianta milfoglia si trovanu in u mondu. Sò cunnisciuti cum'è i Achillea famiglia, detta da u nome d'Achille, l'eroe di a guerra di Troia resu famosu in a mitulugia greca. A legenda dice chì Achille hà adupratu l'acula per smette di sanguinà in e ferite di i so suldati durante a battaglia. Un tippu testatu di pianta milfoglia per vede quantu puderia aiutà à guarisce e ferite in topi è topi è hà trovu chì era efficace.
Cumu aduprà: A polvere di achillea hè fatta macinendu l'erba secca di achillea in polvere. Per aduprà a polvere di milfoglia per fermà u sanguinamentu, spruzza a ferita cù polvere di milfoglia o foglie di millefruce fresche e umide, è poi applica pressione è eleva a ferita sopra u vostru core.
5. Strega noci
A natura astringente di a strega nocciola pò aiutà à smette di sanguinà in piccule tagliole è tagli. L'astringenti aiutanu à stringhje a pelle è à attrazzalla inseme, diminuiscenu a pruvista di sangue è prumove a coagulazione. Ci hè bisognu di più ricerche per dimustrà chì l'astringenti smettenu di sanguinà, ma unu hà trovu unguentu di strega noci chì hè un trattamentu efficace per certi tipi di disordini di a pelle.
Alcune altre piante astringenti chì ponu smettere di sanguinà sò a coda di cavallu, a piantana è a rosa.
Cumu aduprà: Per aduprà a strega alucinante per rallentà u sanguinamentu, applica una piccula quantità à una garza o cumpressa è pressa nantu à a ferita. L'amamelis pura, senza alcolu aghjuntu o altri ingredienti, si pò truvà in a maiò parte di e drogherie.
6. Vitamina C in polvere è pastiglie di zincu
A cumminazione di vitamina C in polvere è pastiglie di zincu pò fermà un sanguinamentu prolungatu è favurisce a coagulazione di u sangue dopu l'estrazione di i denti, secondu un studiu di casu. U studiu hà trovu chì a spruzzatura di polvere di vitamina C tamponata nantu à una garza è l'applicazione à una presa di dente sanguinante hà aiutatu à rallentà l'emorragia. Spruzzendu a polvere direttamente nantu à e gengive sanguinanti à a fine hà fermatu u sanguinamentu di u tessutu gengivale lucale. Una volta chì l'hemorragia s'hè fermata, a donna hè stata urdinata di scioglie una pastiglia di zincu in bocca. Questu resultò in un coagulu di sangue chì si furmò longu à a superficia interna di a so gomma in trè minuti.
Cumu aduprà: Assicuratevi di aduprà a polvere pura di vitamina C chì ùn hè micca mischiata cù zuccheri o aromatizanti. Spruciate a polvere direttamente nantu à e vostre gengive sanguinanti, allora succhiate nantu à una pastiglia di zincu. I pasticchi di zincu si ponu truvà in a maiò parte di e drogherie in a navata di medicina fredda.
Q&A: Pò esse dannusu?
Q:
Pò esse dannosu di pruvà rimedii chì ùn sò micca stati pruvati à piantà u sangu, o hè sicuru per mè di pruvà?
A:
Ùn duverete mai applicà nunda chì ùn sia statu dimustratu di piantà u sanguinamentu per qualchì ragione. Siccomu hè una ferita aperta, u vostru corpu hè apertu à i contaminanti. L'applicazione di una sustanza micca pruvata à a ferita puderia creà una mansa di prublemi. Puderia aumentà u sanguinamentu, causà infezioni, irrità a vostra pelle, o causà una reazione allergica. Attenti: sè ùn site micca sicuru chì aiuterà, ùn l'applicate micca.
Debra Sullivan, PhD, MSN, RN, CNE, COI Answers rapprisentanu l'opinioni di i nostri esperti medichi. Tuttu u cuntenutu hè strettamente informativu è ùn deve micca esse cunsideratu cunsigliu medicu.