Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 27 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Aprile 2025
Anonim
Cumu Una donna hà trovu a gioia in a corsa dopu à l'anni di aduprà cum'è "Punizione" - Vita Di Vita
Cumu Una donna hà trovu a gioia in a corsa dopu à l'anni di aduprà cum'è "Punizione" - Vita Di Vita

Cuntenutu

Cum'è un dietista registratu chì ghjurà per i benefici di l'alimentazione intuitiva, Colleen Christensen ùn ricumande micca di trattà l'esercitu cum'è una manera di "bruciare" o "guadagnà" u vostru alimentu. Ma si pò riferisce à a tentazione di fà la.

Christensen hà recentemente spartutu chì hà cessatu di aduprà a corsa per compensà ciò chì hà manghjatu, è hà revelatu ciò chì ci vole à cambià a so mente.

U dietista hà publicatu una foto prima è dopu cù una foto d'ella in ghjira da 2012 è una da questu annu. Quandu a prima foto hè stata pigliata, Christensen ùn hà micca truvatu divertente, spiega in a so legenda. "Per un solidu 7 anni in esecuzione [era] più simile à a punizione per ciò chì aghju manghjatu chè era una forma gioiosa di eserciziu", hà scrittu. "Aghju utilizatu l'eserciziu cum'è modu di" guadagnà "u mo manghjà." (Relativu: Perchè duvete smette di pruvà à negà o guadagnà l'alimentu cù l'eserciziu)


Dapoi, Christensen hà cambiatu e so intenzioni, è hà amparatu à amà corre in u prucessu, hà spiegatu. "Cù l'anni aghju migliuratu a mo rilazione cù l'eserciziu cambiendu a mo mentalità è focalizendu mi nantu à u rispettu di ciò chì u mo corpu hè capace di fà - micca a so dimensione o ciò chì pare", hà scrittu. "Fendu u travagliu per migliurà sta relazione aghju trovu a GIOIA in a corsa torna!" (Assuciatu: Infine aghju smessu di perseguità PR è Medaglie-è Amparu à Amà Corsa di novu)

In un blog post accumpagnatu, Christensen hà datu un cuntestu supplementu à u so viaghju di fitness. Frisca fora di l'università, avia nutatu ch'ella hà guadagnatu cinque sterline, hà scrittu. "Aghju finitu per sviluppà un disordine alimentariu pienu, anorexia nervosa", hà spartutu. "Aghju vistu corre cum'è una forma di punizione per manghjà. Aghju avutu à" brusgià "tuttu ciò chì aghju manghjatu. Era un cumpurtamentu compulsivu, a mo anorexia era accumpagnata da a dipendenza da l'eserciziu".

Avà, ùn hà micca solu cambiatu l'approcciu di a corsa, ma hà ancu cultivatu una vera passione per l'esercitu. "I LOVED IT", hà scrittu annantu à una corsa chì hà fattu a settimana scorsa. "Mi sentu vivu tuttu u tempu. Aghju acclamatu i spettatori (cusì in ritardu, a sò!), In alta fived ogni persona chì stava a manu fora mentre passava, è letteralmente sabbia è ballava tuttu u modu".


Ci era trè cose maiò chì l'anu aiutata à fà u cambiamentu, hà scrittu in u so postu di blog. Prima, hà cuminciatu à manghjà intuitivamente per alimentà per a furmazione, piuttostu chè solu calculà a so assunzione di calorie. Dopu, hà cuminciatu à focalizassi nantu à a forza, spiegendu chì l'addestramentu di forza ùn solu hà fattu a corsa più piacevule, ma hà ancu facilitatu u so corpu in generale.

Infine, hà cuminciatu à taglià si slack in i ghjorni chì ùn vulia micca veramente curriri o sentia chì avia bisognu di andà lentamente. "A mancanza di una corsa ùn ti tumberà, ma PUDE fassi inizià à odià a furmazione è lascià una sensazione di disprezzu in u vostru cervellu intornu à a corsa", hà scrittu. (Assuciatu: Perchè Tutti i Corridori anu bisognu di Equilibru è Stabilità)

Cambià a vostra perspettiva nantu à u travagliu hè più faciule di dì chè di fà, ma Christensen hà furnitu parechji punti di partenza solidi. È a so storia suggerisce chì si pò valere a pena u sforzu.

Rivista per

Publicità

Populari

Sindrome di distress respiratoriu neonatale

Sindrome di distress respiratoriu neonatale

U indromu di di tre i re piratorii neonatali (RD ) hè un prublema pe u vi tu in i zitelli prematuri. A cundizione rende difficile per u zitellu di re pirà.A RD neonatale i faci in i zitelli ...
Telitromicina

Telitromicina

A telitromicina ùn hè più di punibule in i tati Uniti. e tate aduprendu attualmente a telitromicina, duvete chjamà u vo tru duttore per di cute di cambià à un altru tratt...