Cumu Erin Andrews hà cullatu in cima di u so ghjocu
Cuntenutu
À l'iniziu di a stagione NFL, ci hè un nome chì site obligatu à sente quasi quant'è i ghjucatori stessi: Erin Andrews. In più di mostrà e so abilità impressiunanti di intervista nantu à Fox Sports, l'emittente di 36 anni mostrarà u so corpu tonu cum'è co-presentante di a prossima stagione di Dancing with the Stars. Avemu pigliatu cun Andrews, chì hè un portavoce di Florida Orange Juice, per sapè cumu hè diventata un nome famosu in u sport, cumu si stà tranquillu à a camera, è chì ella hè veramente un SMS da u latu.
Forma: Chì t'hà fattu decide di andà in a trasmissione sportiva ?
Erin Andrews (EA): Crescendu, aghju passatu assai tempu à fighjà u football nant'à u lettu cù u mo babbu. Mi cuntava storii nantu à i ghjucatori, l'entrenatori è i ghjochi, è mi piaceva amparà nantu à e so squadre preferite. Mi hà aiutatu à diventà un fan di u sport, è aghju vulsutu pudè sparte queste storie in diretta cù i telespettatori per campà.
Forma: U vostru babbu hè ancu un ghjurnalista in onda. Vi dà cunsiglii nantu à u vostru travagliu?
EA: Oh, sì. Li scriveraghju sempre mentre sò à fiancu à u latu, è mi darà cunsiglii, cum'è rallentà, parlà più forte, o dumandà à u coach di questu o questu. Sò furtunatu chì i mo genitori è i mo amichi sò stati una grande fonte di sustegnu per mè. M'hanu aiutatu à cultivà una pelle spessa è à trattà cun feedback negativu nantu à e social media, è m'hà amparatu cumu piglià tuttu cù un granu di salinu.
Forma: Chì hè statu u mumentu di a vostra carriera?
EA: Aghju cuminciatu a mo carriera cù u Tampa Bay Lightning cum'è reporter laterale. Durante i trè mesi ch'elli eranu in u playoff di a Cuppa Stanley in u 2004, hè stata una sorte di prova di trè mesi per ESPN. Dopu chì u Lightning hà vintu a Stanley Cup, ESPN m'hà offrittu un affare di trè anni, è da quì a mo carriera hà veramente sbulicatu.
Forma: Chì ghjè u cunsigliu numeru unu chì avete per e donne chì volenu fà in un campu dominatu da l'omi, sia sportu, dirittu o finanza?
EA: Preparate. Avete da sapè di ciò chì parlate. Fate i vostri duveri è studiate. Ùn aghju mai studiatu cusì in a mo vita - s'ellu avia avutu in a scola, avaria fattu assai megliu! È ci seranu sempre persone chì vi testanu, ma a so voce ùn conta micca. Ciò chì importa hè ciò chì pensanu e persone cun chì travagliate.
Forma: Avete trattatu alcune situazioni difficili cun una quantità enorme di grazia-cum'è a vostra intervista cù u ghjucatore di Seattle Seahawks Richard Sherman. Chì cunsiglii avete per ricuperà dopu un incidente discordante o goffu nantu à u travagliu, sì sì o micca in aria?
EA: Prima di tuttu, pensu chì l'intervista di Seattle cù Richard Sherman sia stata fantastica. Sò un grande fan di u so. Chì ùn m'hà micca messu in un modu negativu. Tutti volenu una intervista quandu un atleta si eccita è mostra a so emozione cusì.Hè difficiuli quandu e camere giranu è site in diretta, è qualcosa ti tira fora. Ma Joe Buck [un annunciatore di Fox Sports] m'hà dettu qualcosa chì hà veramente aiutatu: Ùn hè micca una cirurgia cerebrale. Se qualcosa accade, basta à piglià un soffiu prufondu è reagisce cum'è una persona normale - dopu tuttu, e persone in casa sò solu umani ancu.
Forma: Site statu chjamatu "u più sportivu sportista di l'America", ma avete ancu trattatu qualchì critica per curassi di i vostri sguardi. Sentite chì i media ponenu troppu attenzione à a vostra apparizione?
EA: Un saccu di queste cose devu solu spazzà mi a spalla. E persone facenu un grande affare quandu e donne in u sport sò orgogliosi di u so aspettu è stanu belli nantu à a camera, ma travagliu cù alcuni di l'omi più vestiti in a trasmissione sportiva - quelli picciotti si facenu i capelli è u maquillaje, è i so vestiti ùn sò micca. economicu. Allora devu solu ride di quellu doppiu standard.
Forma: Parlendu di questu, pare fantasticu è fitte nantu à a copertina di Salute rivista stu mese. Cumu si stà in una forma cusì bella nantu à a strada?
EA: Devu travaglià per stà sanu. Benintesa, ci sò ghjorni chì ùn sò micca capace di entrà in un allenamentu, ma allora utteneraghju in 30 minuti o un'ora di eserciziu u ghjornu dopu - ancu hè solu una passeggiata nantu à a spiaggia. Sò un grande fan di Physique 57 è mi piace assai Pilates. U mo amicu [u ghjucatore di Los Angeles Kings Jarrett Stoll] hè veramente in yoga in a so stagione. Hè un pocu lentu per mè è parechje volte, videraghju solu intornu à a stanza, ma allora pensu à mè, se Gisele face yoga è hà quellu corpu, continueraghju à fà!