Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 5 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Maghju 2024
Anonim
Di fronte à e mo paure Infine mi hà aiutatu à superà a mo Ansietà Stripante - Vita Di Vita
Di fronte à e mo paure Infine mi hà aiutatu à superà a mo Ansietà Stripante - Vita Di Vita

Cuntenutu

Se soffre d'ansietà, probabilmente sapete già quella frase à a spuntaneità ùn hè micca veramente una opzione. Per mè, a sola idea di un'avventura hè andata direttamente da a finestra u secondu chì hè nata. À u mumentu chì u mo dialogu interiore hè fattu ranting, ùn ci hè nimu . Ùn ci sò parolle. Solu un sintimu di paura debilitante basatu annantu à ipotetiche.

A mo ansietà m'hà trascinatu per mezu di u fangu tante volte, ma aghju trovu chì parlà ne (o in questu casu, scrivendu ne) mi aiuta sia - sia potenzialmente aiuta qualcunu chì leghje ciò chì lotta.

Ch'ella sia stata una cunversazione cù a mo famiglia, una seria d'arte chì riprisentanu ansietà, o ancu Kendall Jenner è Kim Kardashian chì si aprenu nantu à i prublemi di salute mentale, so chì ùn sò micca solu in questu. "Vi sentite letteralmente cum'è ùn ne anderete mai", mi ricordu chì Kendall avia dettu in un episodiu di Mantene cù i Kardashians, è ùn la pudia più capì.


A mo Storia cun Ansietà

A prima volta chì aghju capitu chì avia ansia era in junior high. Aghju passatu per una fase induve aghju avutu tantu paura di vultà, mi svegliaraghju à mezu à a notte cunvinta ch'e aghju da esse malatu. Curria in pianu finu à a stanza di i mo parenti è mi farianu un lettu nantu à u pavimentu. Puderaghju solu per addormentà à u sonu di a voce di a mo mamma è di i freti di spalle.

M'arricordu di avè bisognu à lampà l'interruttore di luce accendutu è spegnatu in u curridore, è dopu in a mo camara, è bevendu un certu sollu d'acqua prima di permette à u mo cervellu di lasciami dorme. Queste tendenze OCD eranu u mo modu di dì: "Se facu questu, ùn vomiteraghju micca." (Assuciatu: Perchè Duvete Smettere di Dicerete Avete Ansietà Sì Veramente Ùn)

Dopu, à u liceu, aghju avutu tante palpitazioni cardiache chì mi paria d'avè un attaccu di core. U mo pettu era in permanenza adduluratu, è a mo respirazione si sentia in permanenza bassa. Hè stata a prima volta chì aghju cunfidatu à u mo duttore primariu di a mo ansietà. Mi hà messu nantu à un SSRI (inibitore selettivu di ricaptazione di serotonina), chì sò aduprati per trattà depressioni è disordini d'ansietà.


Quandu sò andatu à l'università, aghju decisu di lascià u medicamentu. Aghju passatu u mo primu annu in un viaghju in aereo di trè ore da a mo casa in Maine à u mo novu mondu in Florida, facendu cose normali di l'università stupida: beie troppu, tiranu tutte e notte, manghjendu cibo terribili. Ma aghju avutu una splutazione.

Mentre travagliava in un ristorante l'estiu dopu à u mo primu annu, aghju avutu sta sensazione tingly in i mo mani è pedi. Mi sentu cum'è i mura si chjudevanu è chì andava à svenire. Mi mancaraghju senza travagliu, mi ghjittaraghju in lettu, è dormeraghju per ore finu à ch'ella passessi. Ùn sapia micca allora chì si trattava di attacchi di panicu. Riturnò nantu à a medicazione è torna lentamente à u mo stessu normale.

Eru in medicazione finu à l'età di 23 anni, à questu puntu passava i mo ghjorni di post-graduatu à sbattulà per capiscenu a vita è u mo prossimu pianu. Ùn m'era mai sentitu cusì impauritu. Avia pigliatu u medicamentu dapoi anni, è mi sentu sicuru chì ùn ne avia più bisognu. Allora mi sò svezzatu da ellu cum'è una volta prima, è ùn ci pensu micca tantu.


Quandu e cose pigghianu una volta per u peghju

Fighjendu in daretu, duveria avè vistu i segni d'avvertimentu chì si custruiscenu in i prossimi trè anni. Ùn hè micca finu à chì e cose anu peghju chì aghju ricunnisciutu chì e cose avianu bisognu per migliurà. Aviu cuminciatu à sviluppà fobie. Ùn mi piaceva più à guidà, almenu micca in autostrada, o in cità scunnisciute. Quandu l'aghju fattu, aghju avutu a sensazione di perde u cuntrollu di a rota è d'esse in un accidente orribile.

Ddu timore s'hè vultatu in u mo ùn vulia mancu esse un passageru in una vittura per più di una ora, chì si trasformò in una paura di esse in un aviò. Finalmente, ùn vulia micca viaghjà in ogni locu a menu chì ùn pudessi esse in u mo lettu quella notte. In seguitu, quandu aghju andatu in u ghjornu di l'annu novu 2016, è sentu un timore subitu è ​​crippling di l'altitudine. Purtendu finu à u piccu di a muntagna, aghju sempre pensatu chì andava à inciampà è falà à a mo morte. À un mumentu datu, mi sò solu piantatu è mi sò pusatu, afferrendu e rocce circundanti per a stabilità. I ziteddi mi passavanu, e mamme mi dumandavanu s'ellu stava bè, è u mo fidanzatu era veramente ridendu perchè pensava chì era una scherza.

Eppuru, ùn aghju micca ricunnisciutu chì ci era qualcosa di veramente sbagliatu finu à u mesi dopu quandu mi svegliu in mezzu di a notte, tremulendu è luttendu per respira. A matina dopu, ùn sentia nunda. Ùn puderia micca tastà nunda. Mi sentu cum'è a mo ansietà ùn spariria mai - cum'è una sentenza di morte. Aghju resistitu per mesi, ma dopu à anni di esse senza medicazione, aghju tornatu à i medicazione.

Sò chì l'abitudine di ritornu è di ritornu cù i mo medicinali pò sembrà cuntruversa, allora hè impurtante spiegà chì e droghe ùn eranu micca e mo solu tentativu di trattamentu-aghju pruvatu olii essenziali, meditazioni, yoga, esercizii di respirazione è affirmazioni pusitivi. Certi cose ùn anu micca aiutu, ma quelli chì anu fattu sò una parte di a mo vita. (Assuciatu: Can Reiki Aiutu cù Ansietà?)

Una volta chì eru di ritornu à a medicazione, l'ansietà paralizzante hè finalmente svanita, è i penseri spiralanti sò andati. Ma sò statu lasciatu cun stu tipu di PTSD di quantu terribili ultimi mesi eranu stati per a mo salute mentale-è a paura di sperimentà dinò. Mi dumandu s'ellu avissi mai scappatu di stu limbu induve aspittava solu chì a mo ansietà tornassi. Dopu, aghju avutu sta sorta di epifania: Chì si, invece di scappà da a paura di esse di novu in un cattivu statu mentale, abbbracciessi e fobie chì anu scatenatu i mo attacchi di panicu? E s'e aghju dettu solu à tuttu?

Dì Iè à e cose chì mi anu spaventatu

Allora versu a fine di u 2016, aghju fattu una decisione di dì . Aghju dettu à passeggiate in vittura (è camini), escursioni, voli, campeghju, è assai altri viaghji chì m'hà purtatu luntanu da u mo lettu. Ma cum'è quellu chì hà sperimentatu l'alti è i bassi di l'ansietà sà, ùn hè mai cusì semplice. (Assuciatu: Cumu Manghjà Pulitu Aiutatu à Cope cun Ansietà)

Quandu aghju cuminciatu à sentirmi più comodu cun mè stessu, aghju decisu di piglià passi per l'introduzione di e cose chì aghju amatu chì l'ansietà mi impediva prima di gode. Aghju cuminciatu per riservà viaghji stradali nantu à a costa di California. U mo amicu guidaria a maiò parte di a strada, è aghju da offre di piglià a rota per un paru d'ore quì è quì. M'arricordu di pensà, Oh no, aghju solu prupostu di guidà ghjustu prima di passà per u centru di San Francisco è sopra u Golden Gate Bridge. A mo respirazione diventerà bassa è e mo mani intorpidite in mumenti cum'è questi, ma mi sentu veramente empowered quandu aghju compiu ciò chì una volta mi sentia cusì inaccessibile. Stu empowerment m'hà avutu à circà à piglià travaglii più grandi. M'arricordu di pensà, Se possu viaghjà finu à quì, quantu più luntanu possu andà? (Assuciatu: 8 Cunsiglii per Supportà un Partner cun Ansietà)

Stà fora di casa presentava u so propiu prublema. Chì pensanu i mo amichi quandu mi freak in u mità di a notte da un attaccu di panicu? Ci hè un ospedale decente in a zona? È mentre tali dumande eranu ancu in agguattu, avia dighjà pruvatu di pudè viaghjà cun quelli chì-se senza risposta. Allora aghju fattu un saltu più grande è aghju riservatu un viaghju in Messicu per scuntrà una amica - era solu un volu di quattru ore, è puderia riesce, nò? Ma mi ricordu d'esse in a linea di sicurezza di l'aeroportu, mi sentu sbulicatu, pensendu, Possu veramente fà questu? Seraghju daveru cullatu in aviò?

Aghju respiratu profondamente mentre passava per quella linea di sicurezza di l'aeroportu. Palmi sudatu, aghju utilizatu affirmazioni pusitivi, chì includenu assai ùn pudete micca turnà in daretu avà, site andatu finu à quì pep parla. M'arricordu di avè incuntratu una maravigliosa coppia quandu era seduta in un bar prima di cullà in aereo. Simu finiti per parlà, manghjà è beie inseme per un'ora prima chì era ora per mè di imbarcà u mo volu, è solu quella distrazione m'hà aiutatu à passà tranquillamente in aereo.

Quandu sò ghjuntu quì è aghju scontru u mo amicu, eru tantu fieru di me stessu. Mentre admettu chì ogni ghjornu aghju avutu à fà picculi discorsi di pep durante a respirazione superficiale è i mumenti di pinsamenti spirali, aghju pussutu passà sei ghjorni sanu in un paese straneru. È ùn stava micca solu soffocendu a mo ansietà, ma in realtà godendu u mo tempu quì.

U ritornu da quellu viaghju hè statu un veru passu in avanti. Mi aghju fattu cullà solu in aviò è andà in un altru paese. Ié, aghju avutu u mo amicu quandu sò ghjuntu, ma avia da esse in cuntrollu di e mo azzioni senza nimu per appughjà nantu à quessa era veramente trasformazionale per mè. U mo prossimu viaghju ùn saria micca solu un viaghju in aereo di quattru ore, ma un viaghju in aereo di 15 ore in Italia. Aghju continuatu à circà quella sensazione di panicu, ma ùn era micca quì. Eru andatu da immersione u to pede in l'acqua, per arrivà à i mo ghjinochji, è avà era abbastanza adattatu per piglià u prufondu. (In cunnessione: Cumu un Ritiru di Fitness m'hà aiutatu à Esce da u mo Rut di Benessere)

In Italia, mi sò ritrovu entusiasmatu à saltà da scogliere in u Mediterraniu. È per qualchissia chì hà attraversu un periodu di timore di altezze, questu si sentia cum'è una tappa. In ultimamente, aghju trovu chì u viaghju m'hà fattu più capaci di accettà l'inconnu (chì hè veramente dura per i malati di ansietà).

Saria una minzogna di dì chì i catene di l'ansietà sò stati liberati cumplettamente per mè, ma dopu unu di i peggiori anni di a mo vita, aghju passatu 2017 sentendu abbastanza liberu. Mi sentia di pudè respirà, vede, fà, è campà solu senza a paura di ciò chì accaderia.

A mo ansietà hà fattu esse intrappulatu in picculi spazii cum'è una vittura o un aeroplanu spaventosu. Hà fattu paura di esse luntanu da casa, induve ùn avete micca u vostru duttore vicinu o una porta di a camara chì pudete chjude. Ma ciò chì hè ancu più spaventosu hè di sente chì ùn avete micca cuntrollu nantu à u vostru propiu benessere.

Mentre puderebbe sembrà cum'è aghju ghjustu intrutu, hè statu un saltu lentu è prugressivu: un cortu tragettu, una breve corsa in aereo, una destinazione più luntana di quantu m'aspettava di andà. È ogni volta mi sentu un pocu più cum'è a persona chì sapia ch'e era in fondu: di mente aperta, eccitata è avventurosa.

Rivista per

Publicità

Oghje Interessante

Bruciore di stomacu: quantu pò durà è cumu truvà aiutu

Bruciore di stomacu: quantu pò durà è cumu truvà aiutu

Co a da a pettà da l'ardoriI intomi comodi di bruciore di tomacu ponu durà duie ore o più, econdu a cau a.A brucia di tomacu lieve chì i verifica dopu avè manghjatu cibu ...
Incontinenza di u Diabete: Ciò chì duvete sapè

Incontinenza di u Diabete: Ciò chì duvete sapè

U diabete cau a incontinenza? pe u, avè una cundizione pò aumentà u vo tru ri icu per altri prublemi. Que tu hè veru per a diabete è incontinenza, o a liberazione accidentale...