5 modi brillanti per uttene più nutrienti da u vostru pruduttu
Cuntenutu
Sapiu dighjà chì alcuni alimenti sò megliu cunsumati crudi, mentre chì altri ponu sustene megliu u prucessu di cucina. Ma mentre ricerche tecniche di cucina per A Guida di l'Alimentazione Reale, Aghju amparatu questi cinque cunsiglii affascinanti chì vi aiuteranu à sfruttà u massimu di i vostri prudutti.
1. Tritate l'agliu almenu 10 minuti prima di cocilu.
L'agliu hè cunnisciutu per furnisce una mansa di benefici per a salute, cumpresu un effettu protettivu contra u cancer. Si crede chì e so proprietà anticarcinogeniche sò dovute à l'allicina cumposta, chì hè creata quandu duie sostanze chimiche in l'agliu si mischjanu dopu chì sia tagliata, masticata o schiacciata. Per prevene chì questu compostu sia degradatu à u calore di una padedda calda, tagliate o sfracicate i denti d'agliu 10 minuti prima di pensà à coce. Sè vo lanciate l'agliu in a padedda prima di questu, sicuru, avete sempre u gustu diliziosu, ma puderete missu alcuni di i benefici di prevenzione di e malatie.
2. Scaldate, rinfriscà, è reheat patate per calà a so carica glicemica.
Hè veru chì e patate anu una carica glicemica più altu ch'è a maiò parte di l'altri veggies, ma pudete preparà cun prudenza per minimizzà u so effettu nantu à u zuccheru di sangue. Tuttu si riduce à a preparazione di i pasti. Cuoceli cum'è vulete - cotti, schiacciati, bolliti - poi rinfriscà 24 ore, è riscaldate se vulete. (Pudete pruvà sta Patata Dolce Ripiena cù Fagioli Neri è Avocado.) A temperatura fresca cunvertisce i carbuidrati rapidamente digeriti in amidi chì sò spargugliati più lentamente è sò più gentili nantu à u corpu. A ricerca suggerisce chì sta tecnica pò riduce l'impattu di e patate annantu à u zuccherinu in sangue da circa 25 per centu.
3. Coci sempre i funghi.
I funghi furniscenu meravigliosi benefici di rinfurzà l'immunità è sò un grande aghjuntu à una dieta sana. U peghju? Finchè sò cotte. I Funghi cuntenenu cumposti chì interferiscenu cù l'assorbimentu di nutrienti quandu cunsumati crudi, ma micca quandu sò cucinati. Contenenu ancu alcune tossine, alcune di e quali sò cunsiderate cancerigene, chì dinò, e ricerche mostranu sò distrutte da u calore di a cucina. Pruvate, brusgiendu, grillendu o saltendu.
4. Ùn lampate micca e verdure di a barbabietola.
Probabilmente manghjate beets (cum'è in questa superfood kale è insalata d'oru), chì sò nutritivi in u so propiu dirittu. Ma i steli verdi frondosi chì spessu si sò tagliati è scartati sò ancu più nutritiva. Per esempiu, a verdura di a barbabietula hè una ottima fonte di vitamine A, C è K. Dunque, a prossima volta chì cumprate e barbabietole, assicuratevi di piglià i mazzi cù e foglie sempre attaccate. Basta à taglialli cù circa un centimetru sempre attaccatu à a barbabietola è aduprà in un ghjornu o dui. Pudete taglià e foglie è i steli, saltate cù l'agliu è l'oliu d'oliva per un deliziosu piattu laterale chì hà un gustu simile à l'spinaci o pruvà una di sti ricette imbattibili di verdura di barbabietola.
5. Ùn sbucciate patate dolci, kiwi o cucumari.
A pelle di sti frutti è ligumi ùn sò micca solu comestibili, sò più ricchi in antioxidanti cà a carne sottu. Sò carchi ancu di fibra. Per esempiu, un studiu recente indica chì manghjà a pelle di un kiwi triplica l'assunzione di fibre paragunatu à solu manghjà a carne di u fruttu, secondu a California Kiwifruit Commission. Ùn sbuchjendu a pelle, cunservate ancu gran parte di u cuntenutu di vitamina C. Cusì sceglite l'organicu quandu puderete, dalli un bonu lavatu, è tenite a pelle accesa. (È in casu chì vi dumandate, ùn pudete micca veramente tastà a pelle di kiwi sfocata quandu hè tagliata.)