Cumu aghju vintu una ferita-è perchè ùn possu aspittà per vultà à u fitness
Cuntenutu
Hè accadutu u 21 di settembre. U mo amicu è eiu eramu in Killington, VT per u Spartan Sprint, una corsa di 4 chilometri longu una parte di u corsu di Campionatu Mundiale Spartan Beast. In a moda tipica di corsa à ostaculi, ci anu dettu chì pudemu pianificà à scalà e muntagne, attraversà l'acqua, portà cose assai pesanti, è fà da 30 à 300 burpees, ma micca assai più dettagli. A cosa più prevedibile di Spartan Race hè a so imprevedibilità. È questu hè una grande parte di l'appellu, almenu per mè.
Sò un CrossFitter regulare (gridate à a mo scatula, CrossFit NYC!), Allora mi entrenu quattru à cinque ghjorni à settimana per esse funziunalmente più adattatu per qualsiasi sfide imprevisible di a vita. Puderaghju deadlift 235 liri, fà pull-ups finu à chì e mo mani sanguinanu, è sprint un milla in cinque minuti è 41 seconde. Allora u cursu di dumenica, quandu avemu avvicinatu à u polu traversu (un palu di metallu grossu sopra à una grande fossa d'acqua ; u compitu: aduprà e vostre mani per andà da una punta à l'altra), eru tuttu: "Io tutale Aghju avutu questu. "Aghju strofinatu a terra trà e mo palme per pruvà à asciucàli è dà mi una megliu presa. I dui tippi chì avianu l'ostaculu m'anu dettu chì solu una zitella avia riesciutu à traversu quellu ghjornu è duie u ghjornu nanzu. Dopu aghju pensatu , "Bè, aghju per esse u numeru quattru".
È eru guasgi. Finu ch'e aghju slipped (per u recordu, culpisce e mani umide versus forza inadegwata). Assumendu chì cascassi in a fossa d'acqua, aghju andatu à ragdoll nantu à a mo discesa di cinque piedi. Ma ùn ci era più cà un paru di centimetri d'acqua per rompe a mo caduta. Allora a mo caviglia sinistra hà pigliatu u pesu di u colpu. È u crack audibile mi face sempre voglia di barfà un pocu.
Vuliu cuntinuà, ma u mo amicu hà pompatu i freni. Ùn pudia micca mette u pesu nantu à u mo pede, è assai à u mo disgrazia, mi sò stati cartucciati fora di u corsu induve m'hà dettu chì a mo ferita ùn era più cà un sprain. Mai unu per lascià passà male un bellu weekend, aghju cunvintu u mo amicu (preoccupatu) chì e frittelle di zucca in Sugar and Spice eranu assai più impurtanti ch'è una seconda opinione in cure urgenti. Ancu se questu seria a mo prima corsa DNF (questa hè a razza di parlà per ùn hè micca finita), u ghjornu ùn era micca un lavatu tutale.
Avanzate à l'oghje: Sò in un cast duru per esattamente quattru settimane è in stampelle per sei. Aghju rottu a mo fibula sana (u più chjucu di i dui ossi di a gamba inferiore) è aghju una lacrima di ligamentu talofibular anteriore (ATFL). (Questa seconda opinione, ancu se un pocu più tardi di quella chì duverebbe esse stata pagata.) Avaraghju bisognu di una terapia fisica aggressiva una volta chì u cast esce.
Allora chì hè un addictu à u fitness per fà? Ebbè, piuttostu chè di pusà nantu à u lettu chiancendu per quanti assassini CrossFit WOD (allenamentu di a ghjurnata) mi mancanu è ghjurendu e corse di ostaculi, aghju trovu modi per trasfurmà a mo ferita in opportunità (veramente!). È a prossima volta chì vi truverete in pancu - ch'ella sia una settimana o trè mesi - duvete fà u listessu. Eccu, uni pochi di modi per stà in u ghjocu di corpu megliu ancu quandu site in panchina.
Focus on Food
Questu pò sonu cum'è un oxymoron, ma ùn vi scurdate micca chì ciò chì manghjate pò influenzà cumu si vede u vostru corpu è e funzioni, indipendendu da quantu sò malati in a palestra. Pre-feritu mi manghjava una tonna di proteine perchè hè ciò chì u mo corpu avia brama. Ma uni pochi di ghjorni d'esse immobile m'avianu sbavatu nantu à kale, patate dolci, quinoa, smoothies verdi è più. Allora aghju intesu u mo corpu è cuminciatu à sperimentà ricette vegane da blog cum'è Delicious Ella è Oh She Glows. Per qualchissia chì hà pocu tempu fà participatu à a dieta Paleu, era un territoriu straneru. Ma aghju capitu subitu duie cose maravigghiusu: 1) A cucina veramente sana hè veramente faciule 2) A cucina veramente sana hè veramente deliziosa. In più di questu, manghjà pulitu mi dava energia chì altrimente truvassi in un bon allenamentu cardio. È sapendu chì l'alimenti chì stava cucendu eranu più bassi in zuccheru, carboidrati è calorie mi anu fattu sentì megliu per brusgià menu di ciò chì era tipicamente. Ùn vi dicu micca tutti di andà vegan - è ùn sò micca sicuru chì questu hè un cambiamentu permanente per mè - ma pensu chì hè impurtante per sente u vostru corpu: Dà ciò chì hà bisognu, micca ciò chì a vostra mente brama.
Mudificà, Ùn Esce micca
A pusà nantu à u divano per tutta a mo ferita ùn era micca solu una opzione per mè (è ùn deve esse micca per voi!). Aghju spolveratu u mo kettlebell di 15 libbra, un inseme di manubri di 10 libbre, è una varietà di bande di resistenza. Fararaghju flessioni assistite, esercizii di a parte superiore di u corpu sedutu è sdraiatu, è aduprà e bande per alcuni toners per butt è cosce in stile barre / Pilates. Travagliu ancu cù un allenatore persunale in una palestra una volta à a settimana per qualchì elevazione di u corpu superiore più pesante. Ancu andatu per un kayak di duie ore in Hudson un dopu meziornu. Di sicuru, ùn sò micca brusgiatu a ton di calorie (o di rompe assai sudore), ma mi piaceru ste attività-è mi tenenu attivu. Sicondu u locu è u gradu di a vostra ferita, ci sò prubabilmente modi chì pudete ancu avè qualchì sembianza di un allenamentu. Assicuratevi solu di verificà cù u vostru duttore è cunsultà un furmatore per chì site assai chjaru nantu à esattamente ciò chì pudete è ùn pudete micca fà. L'ultima cosa chì vulete hè di aggravà più (o peghju, allargà!) E vostre ferite.
Avè un Pianu Non-Negotiable per Riturnà nantu à u Cavallu
A prima cosa chì un saccu di persone mi dumandanu quandu li dicu cumu mi sò feritu hè: "Allora avete finitu cù e corse d'ostaculi?" È a mo risposta hè sempre un enfaticu, "Heck no!" In fatti, ùn possu aspittà di fà a linea in un altru Spartan Race. È appena u mo fisicu terapeuta m'hà liberatu, aghju da registrà per unu. Ma sta volta, seraghju più attentu. Presteraghju una migliore attenzione à u mo circondu, è eserciteraghju più prudenza durante l'ostaculi. Se mi avvicinu à qualcosa pensu chì puderia resultà in prublemi? Mi ne saltu. Ma certamente ùn scapperaghju micca da elli interamente. Ié, aghju rottu a mo caviglia durante una. Ma averia pussutu accade camminendu per una scala di a stazione di a metropolitana. Ùn pudete micca prevede una ferita-pudete fà cose per evitàla, ma scrivendu qualcosa interamente ùn vi tenerà necessariamente sicuru. Sì sì cascatu da a vostra bicicletta, avete a fasciite plantare da a corsa, o avete distruttu u vostru stinzu facendu saltà a scatula torna ind'un locu induve site abbandunatu. Avrete una nova prospettiva nantu à l'attività è vi sentirete un incredibile sensu di rializazione è di fiducia ogni volta chì travagliate in una sessione o corsa senza ferite.