Cumu si Produce u Sperma?

Cuntenutu
- Panoramica
- Induve hè pruduttu u sperma?
- Cumu hè pruduttu u sperma?
- Quantu ci vole à pruduce novi sperma?
- U takeaway
Panoramica
U sistema riproduttivu di un omu hè specificamente cuncipitu per pruduce, immagazzinà è trasportà i sperma. A diversità di i genitali femminili, l'organi riproduttivi maschili sò à l'internu è l'esternu di a cavità pelvica. Includenu:
- i testiculi (testiculi)
- u sistema di canali: epididimi è vas deferenti (canali di sperma)
- e ghiandole accessorie: vescicule seminali è glàndula prostatica
- u pene
Induve hè pruduttu u sperma?
A pruduzzioni di sperma si faci in i testiculi. Quandu ghjunghje à a pubertà, un omu pruduce milioni di cellule di sperma ogni ghjornu, ognuna misura circa 0,002 pollici (0,05 millimetri) di lunghezza.
Cumu hè pruduttu u sperma?
Ci hè un sistema di picculi tubi in i testiculi. Questi tubi, chjamati tubuli seminiferi, ospitanu e cellule germinali chì l'ormoni - cumpresu a testosterone, l'ormone sessuale maschile - facenu trasformà in sperma. E cellule germinale si dividenu è cambianu finu à chì s'assumiglinu à i girini cù a testa è a coda corta.
E code trascinanu u sperma in un tubu daretu à i testiculi chjamati epididimi. Durante circa cinque settimane, u sperma viaghja per l'epididimu, cumplettendu u so sviluppu. Una volta fora di l'epididimu, u sperma si move in i vas deferenti.
Quandu un omu hè stimulatu per l'attività sessuale, i sperma sò mischiati cù u fluidu seminale - un liquidu biancastru pruduttu da e vescicule seminali è da a glàndula prostata - per formà semen. In u risultatu di a stimulazione, u sperma, chì cuntene finu à 500 milioni di sperma, hè spintu fora di u pene (ejaculatu) attraversu l'uretra.
Quantu ci vole à pruduce novi sperma?
U prucessu di passà da una cellula germinale à una cellula di sperma matura capace di fecundà l'ovu dura circa 2,5 mesi.
U takeaway
I spermati sò prudutti in i testiculi è si sviluppanu finu à a maturità mentre viaghjanu da i tubuli seminiferi attraversu l'epididimu in i vas deferenti.