Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 19 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2024
Anonim
Aiutu! U mo criaturu ùn smetterà micca di pienghje - Salute
Aiutu! U mo criaturu ùn smetterà micca di pienghje - Salute

Cuntenutu

A probabilità hè, u primu segnu chì avete ricevutu chì u vostru neonatu era ghjuntu era un gridu. Ùn importa micca s'ellu si trattava di un lamentu à gola piena, di un dolce mughju, o una seria di urli urgenti - era una gioia di sente, è l'avete accoltu cù l'arechje aperte.

Avà, ghjorni o settimane (o mesi) dopu, ghjunghjite à i tappi per l'arechje. Vulerà u to criaturu sempre piantà di pienghje?

I futuri genitori aspettanu chì u so criaturu si sbrisgiulessi è pienghji, ma nunda vi prepara per ciò chì pare un lamentu infinitu, inconsolabile. Immergiamoci in ciò chì significanu i stridi è e squallite di u to zitellu - è cume diminuisceli per chì tutti possinu gode di una pace assai meritata.

Quandu cercà aiutu d'urgenza

Se leghjite questu, puderete trattà cun un criaturu sconcertante - è vi dumandate se cuntattà u vostru pediatre hè in ordine. Rivedemu in anticipu quandu una chjamata immediata o una visita hè ghjustificata.


Chjamate subitu u vostru duttore se u vostru zitellu:

  • hè più chjucu di 3 mesi è hà una frebba (ancu una bassa)
  • improvvisamente urla inconsolabilmente dopu à esse generalmente tranquillu per u primu mese (i) di a vita, cù solu uni pochi episodi di chianci di ogni ghjornu (questu puderia esse dentizione, ma puderia esse qualcosa di più seriu)
  • pienghje è hà un puntu soffiu gonfiu, vomitu, debolezza, o mancanza di muvimentu.
  • ùn beie micca o beie assai pocu per più di 8 ore
  • ùn si pò micca calmà malgradu chì pruvate tuttu - manghjà, basculà, micca basculà, cantà, silenziu, cambià un pannolinu bruttu, ecc.

Pianta apparentemente senza fine pò esse còlica, ma hè megliu sapè di sicuru chì nunda ùn va.

Chì hè u colicu?

A còlica hè definita cum'è un piantu acutu chì si faci in a "regula di 3" - 3 o più ore di pienghje un ghjornu, 3 o più ghjorni à a settimana, per 3 o più settimane - è generalmente hà un mudellu, cum'è ogni ghjornu in a tarda dopu meziornu o prima sera.


Ancu se u chiancinu currisponde à u schema di coliche, cuntattà u vostru pediatre hè sàviu, cumu seranu capace di dì si u colicu hè u culpevule.

Cause cumune di pienghje

In i zitelli di 3 mesi è menu

I zitelli anu pocu in a strada di l'utili per fà risponde à i so bisogni, dice u Duttore David L. Hill, FAAP, editore medicu assuciatu di "Caring for Your Baby and Young Child, 7thEdizione, Nascita à Età 5.” «Unu pare bellu, è l'altru pienghje. Questi strumenti sò limitati in portata, ma ùn sò micca limitati in putenza. Semu cunnessi per risponde à i zitelli chì pianghjenu ".

U vostru criaturu hà parechje cose impurtanti da dì. In i primi mesi di vita, ponu esse pienghjendu perchè:

  • sò famiti
  • avè un pannolinu bagnatu o bruttu
  • sò assonnati o stanchi
  • sò soli o annoiati
  • sò stati overfed (causendu un stomacu gonfiatu)
  • bisognu di burp
  • sò troppu freddi o troppu caldi
  • bisognu di cunfortu o d'amore
  • sò soperstimulati da u rumu o l'attività
  • sò irritati da i vestiti scratchy o da un tag
  • bisognu à esse oscillatu o impannillatu
  • sò in pena o sò malati

Surpresu chì u gasu intestinale sia assente da a lista? Sicondu l'Academia Americana di Pediatria, u gasu chì passa per u sistema digestivu più bassu di u zitellu ùn hè micca dulurosu. Puderete pensà chì hè a ragione di a so angoscia perchè liberanu assai gasu durante i chianci di pienghje, ma hè un mitu chì u gasu sia intrappulatu in l'intestini è provoca dolore.


Postu chì ci sò parechje raghjone per pienghje, pò esse schiacciante per precisà u prublema. Hill ricumanda di avè una lista di verificazione, soprattuttu à mezu a notte. Quandu stai inciampendu intornu à u sonnu privatu, hè un bonu modu per esse sicuri di cunsiderà ogni pussibilità per a causa di e squallite, è uttene u vostru zitellu - è voi stessu - qualchì sollievu.

In i zitelli di più di 3 mesi

U chiancimentu di u Neunatu hà una basa fisiologica, cum'è a fame, è i zitelli stu ghjovanu s'appoghja nantu à un genitore per calmallu, spiega Patti Ideran, OTR / L CEIM, un terapeuta occupazionale pediatricu chì si concentra nantu à u trattamentu di i zitelli cù coliche, pianghje, è dorme o difficoltà di alimentazione.

I zitelli più vechji di circa 3 o 4 mesi di età anu prubabilmente maestru di calmassi di sè stessu, aduprendu un pulgaru, un pugnu o un ciucciu. Ma questu ùn significa micca chì ùn anu micca i so momenti vocali. Puderanu esse frustrati, tristi, arrabbiati, o anu ansietà di separazione (soprattuttu durante a notte) è usanu u pienu cum'è un modu per cumunicà questi sentimenti.

U dolore di denti hè ancu una grande ragione per pienghje in i zitelli più vechji. A maiò parte di i criaturi germoglianu un primu dente trà 6 è 12 mesi. In più di fussiness è chianci, e gengive di u to babbu ponu esse gonfie è tenere, è ponu sbavà più di l'abitudine.

Per alleviate l'inconfortu di a dentizione, offre à u vostru zitellu un pannu pulitu congelatu o bagnatu o un anellu solidu di dentizione. Se u chiancimentu cuntinueghja, parlate cù u vostru pediatre per dà una dosa adattata di acetaminofene (Tylenol). Pudete ancu dà ibuprofene (Advil) se u vostru zitellu hà più di 6 mesi.

Cumu allevà u pienghje di u to zitellu

Eccu e cose da pruvà se avete un picculu inconsolabile:

Nutrisci u to ciucciu

Vulerete esse un pocu preventivu cun questu. Quandu u vostru zitellu hà cuminciatu à lagnà, questu hè probabilmente a prima cosa chì avete fattu, ma forse ùn hà micca ottenutu i risultati chì aspettavate. Offre u pettu o u biberon dopu u pienu cresce in qualchì volta si traduce in succhia frenetica è disurganizata.

"Se un neonatu ghjunghje à u puntu chì pienghje perchè hà fame, site digià in ritardu", dice Hill.

Cercate indizi chì u vostru picculu principia à avè fame: Un segnu hè quandu succhjanu e so mani o si radicanu vigorosamente per u capezzolu. Per prevene u chianciu inconsolabile - è l'alimentazione agitata, spessu senza successu, chì seguita - offrenu u pettu o u biberon mentre sò sempre calmi.

Identificate i chjami di u to babbu

In generale, un stridu subitu, longu è acutu significa dulore, mentre chì un breve, bassu urlu chì si alza è cala indica fame. Ma dì un gridu particulare significa una cosa per tuttu i zitelli ùn sò micca pussibuli.

U pienghje hè individuale da zitellu à zitellu, è hà assai da fà cù u temperamentu. Se u vostru primu figliolu hè statu super chill, è questu novu hè, bè, micca tantu, vi puderete dumandà s'ellu ci hè qualcosa di male.

Ùn ci hè forse nunda di male, dice Hill. Alcuni zitelli anu solu un temperamentu più sensibile è, dunque, sò più drammaticu in u so pienghje.

Se osservate è ascultate u vostru criaturu ogni ghjornu, cumincierete à distingue i sfarenti soni di e so cride. Se u vostru criaturu urla quand'elli sò famiti, ascultate quellu gridu è cumu hè sfarente da l'altri.

Aiuta à imaginà chì site amparatu una lingua straniera. (Fideci di noi.) Se fate veramente attenzione à sti gridi, cù u tempu, voi è u vostru zitellu svilupperete u vostru vocabulariu.

Fate casu à u «zitellu» di u to zitellu

Ci sò altre indicazioni più suttili chì offrenu un ochju à ciò chì u vostru zitellu hà bisognu, è leghjenduli ponu impedisce di pianghje.

Uni pochi sò chjari, cum’è strufinassi l’ochji o sbadiglia quand’elli sò stanchi.

Altri sò menu evidenti, cum'è per evità u so sguardu quandu anu avutu abbastanza stimulazione. Fighjate bè u to zitellu - i so muvimenti di u corpu, e so pusizioni, e spressioni facciali è i soni vucali (cume u chianciallu) - à varii tempi di a ghjurnata per amparà sti segni.

Ricurdativi, ogni zitellu hè unicu. Solu perchè u vostru primu criaturu hà succhjatu a manu quandu avianu fame ùn significa micca chì u vostru sicondu sarà. Invece, questa azzione pò dì: "Ho bisognu di calmassi".

Mettiti in u so postu

Se u chiancimentu o l'indicazioni di u to zitellu ùn tenenu alcuna intuizione di ciò chì a preoccupa, pensate à ciò chì disturberebbe si fussi elli. A TV hè troppu alta? A luce di sopra hè troppu luminosa? Seria annoiatu? Poi piglià l'azzioni adatta.

Se suspettate chì u vostru zitellu sia annoiatu, purtallu in un traspurtadore davanti o purtallu fora in un carrughju offre un cambiamentu di paisaghju benvenutu.

Per mascherà i soni ambientali in a casa è ricreà u schernu chì u vostru neonatu hà intesu in l'utru, furnisce un rumore biancu calmante, cume accende un ventilatore o l'asciugatrice.

Cunsiderate altre strategie di sollievu

Se a causa di u pienghje hè sempre un misteru, pruvà:

  • ziteddu basculante in una sedia o in i vostri bracci (i movimenti minuscoli rapidi sò generalmente megliu per calmassi)
  • swaddling your baby (dumandate à u vostru pediatricu o infermiera cumu o fighjate u nostru cumu)
  • pusendu li in un swing swing
  • denduli un bagnu caldu
  • cantendu li

Se suspettate chì u zitellu hà da soffre, verificate e mani, i pedi, è i genitali per un "tornichichju per capelli" (un capelli avvolti strettu intornu à un ditu, punta o pene), chì pò certamente spinghje u vostru zitellu.

Fate una cosa à a volta

Per piantà u piantu prestu, i genitori spessu accatastanu una strategia nantu à l'altra, in rapida successione.

«I genitori tenenu spessu, saltanu, stuzzicanu, cantanu, pattighjanu, cambianu di pusizione - tuttu in una volta! Anu ancu pruvatu à cambià u pannolinu, manghjà, è infine passà à l'altru genitore per un turnu. Spessu tutti quessi accadenu in pochi minuti. L'unicu ciò chì face hè di stimulare troppu u zitellu ", dice Ideran.

Invece, eseguite una azzione à a volta - cum'è solu basculà, solu patting, o solu cantà - è attaccate cun ellu per circa 5 minuti per vede se u vostru zitellu si stabilisce. Se no, pruvate un altru mètudu di sollievu.

Indirizzu u còlicu

Se u vostru duttore confirma chì u vostru criaturu hà coliche, prima ricordate chì ùn hà assolutamente nunda da fà cù e vostre abilità parentali.

Per aiutà à alleviare u pienu, Ideran vi raccomanda di pruvà un massaggio infantile specificu sviluppatu per i zitelli colicky. Aiuta cù u calmamentu, u sonnu, è a digestione, è aiuta ancu à furmà un ligame trà voi è u vostru zitellu.

Ci sò i video di YouTube per i massaggi di coliche in situ. Oppure pudete truvà un istruttore di massaggio infantile per insegnarti cumu aiutà u vostru zitellu colicky.

Basta à lascialli pienghje (in ragione)

U vostru zitellu hè alimentatu è cambiatu. Sò stati scuzzulati, pattati, cantati, è rimbalzati. Site sfinitu, frasturnatu è annacquatu. Tutti i genitori di un neonatu sò stati quì.

Quandu site avvicinendu u puntu di rumpitura, hè perfettamente bè di mette u vostru zitellu in un locu sicuru, cum'è u so presepiu, è lascià a stanza.

Chjamà u vostru cumpagnu o un membru di a famiglia o un amicu di fiducia per ripiglià pò esse una opzione. S'ellu ùn hè micca, capite chì lascià u vostru zitellu per "chianciallu" per un breve periodu di tempu ùn ferà micca dannu durabile.

«Sapemu chì lascià pienghje i criaturi ùn li dannighjanu micca emotivamente. Questu hè statu studiatu parechje volte. Quantu? Probabilmente dipende da voi è da u vostru zitellu, ma à longu andà, pudete sentite bè di lascià pienghje u vostru zitellu s'ella hà bisognu à pianghje per passà da un statu di veglia à un statu di sonnu, è ancu di più se stai colpendu u vostru propiu limitu emutivu ", dice Hill.

D’altronde, cuntinuà à pruvà à cunsulà u vostru zitellu incunsulevule quandu site à a fine di u vostru spiritu Maghju fà dannu durevule. U sindromu di u zitellu scuzzulatu si verifica spessu quandu un genitore frustratu è privatu di sonnu ùn pò più piglià u pienghje.

Quandu vi sentite à u vostru limitu, fate un soffiu prufondu, alluntanatevi per uni pochi di minuti, è sappiate chì questu cuncertu di genitori hè duru.

U takeaway

Vi pò sembra impussibile avà, ma i pieni incantati vulerà infine rallentà.

Sicondu un studiu di 2017, in e prime settimane dopu à a nascita, i neonati chiancenu circa 2 ore à ghjornu. U chiancinu aumenta è cresce à 2 à 3 ore à ghjornu per 6 settimane, dopu à quale diminuisce (hallelujah!) À pocu à pocu. Quandu u zitellu hà 4 mesi, u so chiancinu probabilmente aghjunghjerà solu un pocu più di 1 ora à ghjornu.

Ancu di più rassicurante: Da allora averete guadagnatu molta esperienza per amparà à leghje i segni è e cride di u to zitellu, dunque curà i so bisogni duveria impedisce u pienghju incunsulabile chì era un segnu di e so prime settimane. Avete questu.

Oghje Populu

Cumu l'argilla Rhassoul pò aiutà a salute di i vostri capelli è di a vostra pelle

Cumu l'argilla Rhassoul pò aiutà a salute di i vostri capelli è di a vostra pelle

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u.L'argilla Rh...
Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u sangue in u sperma

Ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u sangue in u sperma

Vede u angue in u vo tru perma pò e e tupente. Hè pocu cumunu, è raramente ignaleghja un prublema eriu, in particulare in l'omi ottu à l'età di 40. U angue in u eminu ...