8 Visi Cèlibbri di u disordine bipolari
Cuntenutu
- Russell Brand
- Catherine Zeta-Jones
- Kurt Cobain
- Graham Greene
- Nina Simone
- Winston Churchill
- Demi Lovato
- Alvin Ailey
- Più infurmazione
Celebrità cù disordine bipolari
U disordine bipolari hè una malattia mentale chì implica cambiamenti d'umore chì circulanu trà alti estremi è bassi. Questi episodi implicanu periodi di elazione, cunnisciuti cum'è mania, è attacchi di depressione. I sintomi cumuni includenu binge eating, bere, usu di droghe, promiscuità sessuale, è spese sprees. Queste ottu celebrità è famose figure storiche anu campatu tutti cun disordine bipolare.
Russell Brand
Russell Brand hè un còmicu, attore è attivistu britannicu. Hà fattu di a so lotta cù u disordine bipolari un focus centrale di a so persona publica, spessu riferendula in e so prestazioni è in scrittura. Hè cunnisciutu per avè parlatu apertamente di instabilità in u so passatu. Hà resiste à una zitiddina infelice, una abitudine di eroina è crack, bulimia è dipendenza da u sessu. U so disordine bipolari hà aiutatu à furmà a so carriera: hè oramai cunnisciutu per a so intrigante cumbinazione di ambizione è vulnerabilità.
Catherine Zeta-Jones
Dopu un annu stressante à fighjà u so maritu, Michael Douglas, affruntà cun un diagnosticu di cancheru, Catherine Zeta-Jones si hè verificata in un stabilimentu di salute mentale per u trattamentu di u bipolare II.Bipolari II hè un tipu di disordine bipolari chì hè marcatu da episodi più lunghi di depressione è periodi "elevati" menu elevati. Zeta-Jones hà cercatu trattamentu brevemente per aiutà à equilibrà a so salute mentale prima di vultà à u travagliu.
Hè stata assai franca nantu à a gestione di u so disordine. Ella prumove per de-stigmatizà e malatie mentali è spera di pudè inspirà l'altri à cercà trattamentu è sustegnu.
Kurt Cobain
U frontman di Nirvana è l'icona culturale hè statu diagnosticatu cun ADD à una ghjovana età è più tardi cun disordine bipolare. Kurt Cobain hà ancu luttatu cù l'abusu di droghe è hà sviluppatu una dipendenza da l'eroina in l'anni precedenti à a so morte. Malgradu u successu massiccia di Nirvana, Cobain si hè suicidatu à l'età di 27 anni dopu avè scacciatu da un centru di riabilitazione di droghe. Cobain hè ampiamente ricunnisciutu cum'è un geniu creativu. Nirvana apparisce à u numeru trenta nantu à a lista di a rivista Rolling Stone di i 100 artisti più grandi.
Graham Greene
U rumanzeru inglese Graham Greene hà purtatu una vita edonistica - passerà da periodi di gioia o irritabilità à disperazione, è hè statu culpevule di ripetute infedeltà. Era un alcolicu chì abbandunò a moglia è i zitelli à favore di una seria d'affari cù e donne sposate. Era un devotu cattolicu chì era turmentatu da u so cumpurtamentu, è esprimia a lotta murale trà u bè è u male in i so rumanzi, drammi è filmi.
Nina Simone
U famosu cantadore di "Ti mettu un incantesimu" era un prodigiosu artista di jazz. Simone era ancu un attivista puliticu vocale durante u muvimentu di i Diritti Civili di l'anni 60. Hè stata propensa à i colpi di rabbia è hè stata tichjata una "diva difficiule" in l'industria di a musica à u mumentu. Hà sperimentatu una libertà di spressione è autenticità più grande chì assai donne di u so tempu. Hà ancu ignoratu e pressioni per cunfurmassi à e cunvenzioni suciale "nurmali". I so biografi esploranu i so sintomi di disordine di personalità bipolari è di cunfine in i libri "Princess Noire: The Tumultuous Reign of Nina Simone" è "Break It Down and Let It All Out".
Winston Churchill
U primu ministru duie volte di u Regnu Unitu chì hà ottenutu a vittoria durante a seconda guerra mundiale hè statu diagnosticatu cun disordine bipolare in mezza età. Winston Churchill hà spessu riferitu apertamente à a so depressione, chjamendulu u so "cane neru". Era cunnisciutu per avè fattu u megliu di a so situazione è spessu capitalizatu nantu à episodi di insonnia dirigendu a so energia in u so travagliu. Hà publicatu 43 libri durante u so tempu di primu ministru. Vince u Premiu Nobel di Letteratura in u 1953.
Demi Lovato
L'attore zitellone hè diventatu Billboard Top 40 chart-topper Demi Lovato hè stata diagnosticata cun disordine bipolari in u 2011 à l'età di 19. Hè entrata in un prugramma di trattamentu à l'insistenza di a so famiglia. Cum'è assai, Lovato hà luttatu per accettà u so diagnosticu à u primu, cridendu ch'ella ùn era micca malata è chì parechje persone eranu assai peghju chè ella. Attraversu un travagliu duru ella dice ch'ella hè venuta à pocu à pocu per capisce è gestisce a so malatia.
Lovato hà parlatu apertamente di e so sperienze in un documentariu MTV intitulatu "Stay Strong". Ella disse chì era u so obbligu di sparte a so storia per aiutà à inspirà l'altri in a stessa situazione. Volia ancu incuraghjà a cumpassione per quelli chì amparanu à trattà u disordine.
Alvin Ailey
Alvin Ailey hè crisciutu in un ambiente instabile dopu avè statu abbandunatu da u babbu da zitellu. Ailey hà patitu un disordine bipolari, chì era aggravatu da u so alcolu è l'usu di droghe. Hà ottenutu un grande successu in u paisaghju di l'arte americane cum'è rinumatu ballerinu mudernu è coreografu.
Più infurmazione
U disordine bipolari hè assai più seriu cà tipichi alti è calati emotivi chì tutti sperimentanu di tantu in tantu. Hè un disordine di a vita chì richiede gestione è sustegnu. Ma cum'è mostranu questi musicanti, attori, pulitici è difensori, pudete sempre guidà una vita pusitiva è pruduttiva. A vostra malatia hè qualcosa chì avete bisognu di gestisce. Ùn vi cuntrolla nè definisce.
Amparate nantu à i segni è sintomi cumuni di u disordine bipolari, è parlate cù u vostru duttore se pensate chì soddisfate alcuni di i criteri per u diagnosticu. Pudete prutege a vostra salute mentale uttenendu u sustegnu chì avete bisognu.