Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 28 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Ghjugnu 2024
Anonim
Frequenza Ottima di i Pasti - Quantu Pasti Duvete Manghjà per Ghjornu? - Nourrisson
Frequenza Ottima di i Pasti - Quantu Pasti Duvete Manghjà per Ghjornu? - Nourrisson

Cuntenutu

Ci hè assai cunsiglii cunfusi nantu à a frequenza di u pastu "ottima".

Sicondu parechji sperti, manghjà u saltu di a colazione principia à brusgià grassu è 5-6 picculi pasti à ghjornu impediscenu u vostru metabolismu da rallentà.

Ma i studii mostranu in realtà risultati misti è ùn hè micca chjaru chì i pasti più frequenti aiutanu à perde u pesu.

Questu articulu esplora quanti pasti duvete manghjà è discute a rilevanza generale per a salute di a frequenza di i pasti.

I Pasti Più Frequenti Aumentanu u Tassu Metabolicu?

A tarifa metabolica hè u numeru di calorie chì u vostru corpu brucia in un determinatu periodu di tempu.

L'idea chì manghjà più frequenti, pasti più chjuchi aumenta u tassu metabolicu hè un mitu persistente.

Hè vera chì digerisce un pastu face cresce un pocu u metabolismu è questu fenomenu hè cunnisciutu cum'è l'effettu termicu di l'alimentu. Tuttavia, hè a quantità totale di alimenti consumati chì determina a quantità di energia spesa durante a digestione.


Manghjà 3 pasti di 800 calorie pruvucerà u listessu effettu termicu chì manghjà 6 pasti di 400 calorie.Ùn ci hè letteralmente alcuna differenza.

Studi multipli anu paragunatu manghjendu parechji pasti più chjucu versus menu pasti più grandi è anu cunclusu chì ùn ci hè nisun effettu significativu nantu à u tassu metabolicu o a quantità totale di grassu persu (,).

Riassuntu

Manghjà più spessu ùn aumenta micca u vostru ritmu metabolicu generale, o u numeru di calorie chì brusgiate u ghjornu.

Manghjà Più Spessu Equilibra i Livelli di Zucchero in Sangue è Riduce e Brame?

Un argumentu chì vecu assai hè chì a ghjente deve manghjà spessu per equilibrà i livelli di zuccheru in sangue.

U manghjà grandi pasti si pensa à purtà à livelli più alti è bassi di zuccaru in sangue, mentre manghjendu pasti più chjucu è più frequenti devenu stabilizà i livelli di zuccheru in sangue tutta a ghjurnata.

Questu, però, ùn hè micca supportatu da a scienza. I studii mostranu chì e persone chì manghjanu menu, pasti più grandi anu livelli più bassi di glucosiu in sangue, in media (3).

Puderanu avè picchi più grandi in zuccaru in sangue ma in generale i so livelli sò assai più bassi. Questu hè particularmente impurtante per e persone cun prublemi di zuccheru in sangue postu chì avè un altu zuccheru in sangue pò causà ogni tipu di prublemi.


Un manghjatu menu frequente hè statu ancu dimustratu per migliurà a sazietà è riduce a fame paragunatu à i pasti più frequenti ().

Quandu si tratta di cuntrollu di u zuccherinu in sangue, a colazione pare ancu ghjucà un rolu. I studii mostranu chì manghjà u più grande pastu di a ghjurnata in a mattina, o in a prima ghjurnata, riduce i livelli media di zuccheru in sangue ogni ghjornu ().

Riassuntu

Meni menu è più grandi abbassanu u vostru livellu mediu di zuccherinu in sangue ogni ghjornu. Uttene a maiò parte di e vostre calorie in a mattina è manghjà menu in u dopu meziornu è a sera pare ancu riduce i livelli media di zuccheru in sangue.

Per Manghjà u Breakfast, o Micca per Manghjà u Breakfast

"U sdighjunu hè u ripastu u più impurtante di a ghjurnata ..." o hè?

A saviezza cunvinziunale dicta chì a colazione hè una necessità, chì salta inizià u vostru metabolismu per u ghjornu è vi aiuta à perde u pesu.

In più, i studii d’osservazione mostranu di manera consistente chì i patroni di a colazione sò più propensi à esse obesi chè e persone chì manghjanu a colazione ().

Eppuru a correlazione ùn hè micca uguale à a causalità. Questa dati ùn hè micca dimustrà chì a colazione vi aiuta à perde u pesu, solu chì manghjà a colazione hè assuciatu à un risicu più bassu d'esse obesi.


Questu hè più prubabile perchè i patroni di a colazione tendenu à esse menu cuscienti per a salute in generale, forse optendu per una ciambella à u travagliu è dopu avè un grande pastu in McDonald's per u pranzu.

Tuttu u mondu "sà" chì a colazione hè bona per voi, allora e persone chì anu abitudini sane in generale sò più propensi à manghjà a colazione.

Tuttavia, ùn ci hè evidenza chì a colazione "salta principia" u metabolismu è vi faci perde u pesu.

Tuttavia, manghjà a colazione pò prufittà di certi aspetti di a salute. Pare chì u cuntrollu di u zuccherinu in sangue in u corpu sia megliu a mane ().


Dunque, avè una colazione altamente calurica si traduce in livelli di zuccheru in sangue di u ghjornu media più bassi paragunatu à manghjà una cena alta in calorie ().

Inoltre, un studiu in e persone cun diabete di tippu 2 hà trovu chì u dighjunu finu à meziornu hà aumentatu l'aumentu di u zuccherinu in sangue dopu à pranzu è cena ().

Questi effetti sò mediati da l'ora di u corpu, cunnisciutu ancu cum'è u ritmu circadianu, ma sò necessarii più studii prima chì i scienziati possinu capisce bè cumu funziona.

E persone cun diabete è quelli chì sò preoccupati per i so livelli di zuccheru in sangue anu da cunsiderà manghjà una colazione sana.

Ma cum'è cunsigliu generale: Se ùn avete micca fame in a mattina, saltate a colazione. Assicuratevi solu di manghjà in bona salute per u restu di a ghjurnata.

Riassuntu

Ùn ci hè micca evidenza chì saltà a colazione sia dannosa per e persone sane. Tuttavia, e persone cun diabete anu da cunsiderà di manghjà una colazione sana o uttene a maiò parte di e so calorie in a prima ghjurnata.

Saltà i pasti di tantu in tantu ha benefici per a salute

U digiunu intermittenti hè un tema di moda in nutrizione in questi ghjorni.


Significa chì vi astene strategicamente da manghjà in certi momenti, cume saltà a colazione è u pranzu ogni ghjornu o fà dui digiuni più lunghi 24 ore ogni settimana.

Sicondu a saviezza cunvinziunale, questu approcciu vi mette in "modu di fame" è vi farà perde a vostra preziosa massa musculare.

Tuttavia, questu ùn hè micca u casu.

Studii nantu à u dighjunu à cortu andà mostranu chì u tassu metabolicu pò in realtà aumentà à l'iniziu. Solu dopu à dighjunu prolungatu si ne fala (,).

Inoltre, studii in umani è animali mostranu chì u digiunu intermittente hà parechji benefici per a salute, cumprese una sensibilità à l'insulina migliorata, un glucosiu più bassu, insulina inferiore è vari altri benefici ().

U digiunu intermittente induce ancu un prucessu di pulizia cellulare chjamatu autofagia, induve e cellule di u corpu eliminanu i prudutti di rifiutu chì si accumulanu in e cellule è contribuiscenu à l'invecchiamentu è à e malatie ().

Riassuntu

Saltendu i pasti ogni tantu aiuta à perde u pesu è pò migliurà u cuntrollu di u zuccherinu in sangue cù u tempu.


U Bottom Line

Ùn ci hè micca benefici per a salute di manghjà più spessu. Ùn cresce micca u numeru di calorie brusgiate o vi aiuta à perde u pesu.

Manghjà più spessu ùn migliurà ancu u cuntrollu di u zuccherinu in sangue. In ogni casu, manghjà menu pasti hè più sanu.

Sembra abbastanza chjaru chì u mitu di i pasti frequenti è chjucu hè solu questu - un mitu.

Allora prupuneraghju una idea radicale nova per u tempu di i vostri pranzi:

  1. Quandu hè famitu, manghjate
  2. Quandu hè pienu, ferma
  3. Repetite indefinitamente

Articuli Per Voi

Invechjate cambiamenti in u sonnu

Invechjate cambiamenti in u sonnu

U onnu i faci nurmalmente in parechje tappe. U ciclu di u onnu include:Periudi enza ognu di luce è di onnu prufonduAlcuni periodi di ognu attivu ( onnu REM) U ciclu di u onnu i ripete parechje vo...
Sezione C - serie - Procedura, parte 3

Sezione C - serie - Procedura, parte 3

Andate à a diapo itiva 1 fora di 9Andate à a diapo itiva 2 fora di 9Andate à a diapo itiva 3 fora di 9Andate à a diapo itiva 4 fora di 9Andate à a diapo itiva 5 fora di 9Andat...