Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 25 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
U mo cumpagnu di a vita, l'ansietà, è cumu mi hè fattu più forte - Salute
U mo cumpagnu di a vita, l'ansietà, è cumu mi hè fattu più forte - Salute

Cuntenutu

Aghju campatu cù l'ansietà finu à quandu mi ricordu - prima ùn avia ancu avutu un nome per questu. Da zitellu, eru sempre impauritu da u bughju. Ma à u cuntrariu di i mo amichi, ùn sò micca cresciutu da ellu.

Aghju avutu u mo primu attaccu d'ansietà durante un sonnu in casa d'un amicu. Ùn sapia micca ciò chì succidia. Sapia solu chì ùn pudia piantà di pienghje, è vulia più di tuttu per andà in casa. Aghju cuminciatu a terapia mentre eru sempre in a scola elementaria, è aghju cuminciatu à amparà ciò chì era l'ansietà, è cumu mi hà influenzatu.

Ci hè assai chì ùn amu micca a mo ansietà, è per parechji anni sò statu focalizatu nantu à l'aspetti negativi di questu. Mi sò cuncentratu à scunvince l'attacchi di panicu, a messa in terra in a realtà, è sustene a mo propria salute mentale.

Ma in u mo viaghju per accettà me cum'è una persona cun ansietà, sò venutu à vede alcuni di i modi pusitivi chì e mo lotte m'anu furmatu in a donna chì sò oghje.


Aghju rimarcatu dettagli

A mo ansietà pò rende mi iper consciente di u mo circondu, soprattuttu s'ellu ci hè qualchì significatu reale (o percepitu) per un cambiamentu in u mo ambiente. Lasciatu senza cuntrollu, questu pò purtà à a paranoia.

Ma se possu tene a linea nantu à un pensamentu fora di cuntrollu, mi ferma cun un sensu assai più elevatu di ciò chì si passa intornu à mè. Sò cuscente quandu i me vicini vanu è vanu, noteraghju quellu stranu rumore chì significa chì a lampadina hè in traccia di brusgià, è seraghju u primu à menziallu quandu u secretariu in u cabinet di u mo duttore hà un novu tagliu di capelli.

Aghju una imaginazione viva

Da quandu mi ne ricordu, a mo imaginazione hè fughjita cun mè. Quandu eru ghjovanu, questu avia difetti negativi. A menzione a più innocuosa di un mostru, un fantasma, o un goblin era abbastanza per mandà a mo immaginazione chì corre nantu à un caminu scuru, ombrevule pienu di abbastanza orrori per tenermi spaventatu è svegliu per ore passate a mo ora di dorme.

D'altra parte, aghju passatu assai lunghi ghjorni d'estate à oscillà nantu à u mo swing di pneumatici, inventendu storie nantu à cume eru segretamente una principessa chì era stata magicamente cambiata cù una ragazza ordinaria è avà avia da capì tuttu nantu à a so nova vita, solu da fighjulendu u mondu ingiru à ella.


Cum'è un adultu, aghju cunquistatu e mo paure di "cose ​​chì vanu in a notte", è aghju sempre a gode di i vantaghji di una creatività apparentemente senza limiti. Questu significa, frà altri cose, chì sò raramente - se mai - annoiatu. È ùn anderaghju mai à finisce e storie di dorme per cuntà à a mo figliola. È chì possu veramente perde mi in libri, prugrammi TV, è filmi - chì pò esse una grande liberazione.

Possu vede i dui lati di ogni storia

A mo ansietà hè ghjunta in manu cun dubbitu di sè per gran parte di a mo vita. Ogni pusizione chì puderia piglià, o corsu d'azzione chì puderia cunsiderà, l'aghju interrugata. À u so estremu, stu dubbitu severu pò paralizà.

Sò più cunfidente in e mo decisioni è punti di vista, sapendu chì l'aghju dighjà sottumessi à esami è sfide. È sò capace di mustrà empatia per quelli chì i so punti di vista s'opponenu à i mei passendu u tempu à cunsiderà e so perspettive.

Sò un bon pianificatore

A pianificazione hè stata una difesa contr'à a preoccupazione per a maiò parte di a mo vita. Esse capace di immaginà cumu è quandu qualcosa accadrà mi aiuta à insulammi contr'à l'ansietà di una sperienza nova o sfida.


Benintesa, micca ogni sperienza in a vita pò esse pianificata finu à a lettera, è aghju amparatu à mantene mi calmu quandu a spontaneità hè necessaria. Soprattuttu. Ma se a pianificazione hè ciò chì hè necessariu, sò a to zitella.

Se simu in viaghju in una nova cità, mapperaghju cun piacè l'indicazioni, riservaraghju l'albergu, cercaraghju i ristoranti vicini, è capiscu chì fermate di metro sò à pochi passi. Calculeraghju u tempu chì hà da piglià per andà da l'aeroportu, à l'hotel, à u risturante, senza mancu fà sudà.

Portu u mo core nantu à a manica

A preoccupazione hè più comunemente associata à l'ansietà, ma per mè, l'ansietà significa chì assai altri sentimenti - rabbia, paura, gioia è dulore - sò ancu presenti in grande abbundanza. Più di una volta, aghju avutu à sfruttà a lettura di un libru per zitelli à a mo figliola perchè a storia m'hà lasciatu supranà da l'emuzione. Vi guardu, "I Love You Forever".

Un pezzu di musica cummuvente pò mandà u mo core à batte è lacrime di gioia chì vanu da i mo ochji. È tuttu ciò chì sentu hè scrittu in tutta a mo faccia. Mi pigliu rispechjendu l'espressioni facciali di i persunagi in TV, perchè sentu ciò ch'elli sentenu - sì vogliu o micca.

Aghju un scepticisimu sanu

L'ansietà hè un bugiardu notu. E storie chì compie u mo cervellu ansiosu sò fora di stu mondu - è aghju amparatu à esse assai scetticu per elli.

Cum'è purtatu nantu à onde d'emuzione quantunque possu avè, sò sempre chì ancu a storia migliore merita esse verificata da fatti, è se una narrazione pare troppu bona - o troppu male! - per esse veru, ùn hè forse micca veru. Questa cumpetenza m'hà servitu bè cum'è ghjurnalista, è ancu cunsumadore di nutizie.

Rispettu a putenza di a mente

Ùn ci hè nunda cum'è sperimentà un attaccu d'ansietà per lascià vi teme di u stupente putere di a mente. U fattu chì semplici penseri è idee mi possinu lascià sentì cusì impotente mi lascia ancu vede l'altra parte di a muneta - chì pigliendu u cuntrollu di i mo penseri, puderia ripiglià un pocu di u mo putere.

Tecniche semplici cume scansioni di u corpu, affirmazioni, è visualizzazioni mi anu datu un tremendu putere annantu à a mo ansietà. È mentre ùn possu mai "cunquistà" o "scunfighja" a mo ansietà, aghju custruitu assai strumenti per aiutami à gestisce a so influenza negativa nantu à a mo vita.

L'ansietà hè una parte di quale sò

L'ansietà pò esse una sfida per tutta a vita, ma face parte ancu di quale sò. Dunque piuttostu chè di fighjà annantu à l'ansietà cum'è debbulezza, sceltu di fighjà nantu à i punti di forza chì ne aghju guadagnatu.

Se campate cun ansietà, dimmi cumu hè chì ti dà u putere!

Emily F. Popek hè una redattore di ghjurnali diventata specialista in cumunicazioni chì u so travagliu hè apparsu in Civil Eats, Hello Giggles è CafeMom. Vive in u nordu di u New York cù u maritu è ​​a figliola. Truvalla nantu Twitter.

Populari Nantu À U Situ

Embaúba: à chì serve è cumu aduprà

Embaúba: à chì serve è cumu aduprà

Embaúba, cunni ciuta ancu cum'è albero di bradipo o imbaíba, hè una pianta medicinale chì cuntene alcaloidi, flavonoidi, tannini è glico idi cardiotonici è, per ...
Bebè sottopesu

Bebè sottopesu

U zitellu ottu pi u hè quellu chì na ce cù menu di 2,5 kg, chì pò e e diagno ticatu chjucu per l'età ge tazionale durante a gravidanza.Pò e e identificatu ch...