Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 3 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Cume un pattinatore olimpico di velocità resta in forma - Vita Di Vita
Cume un pattinatore olimpico di velocità resta in forma - Vita Di Vita

Cuntenutu

A pattinatrice di velocità di corta pista Jessica Smith passa spessu ottu ore à ghjornu di furmazione. In altre parolle, cunnosce una cosa o trè nantu à alimentà è liquidà. Avemu chjappu cù l'alumni olimpico per scopre i so spuntini pre è post-workout, a so megliu tattica di ricuperazione, è ciò chì era per esse in Sochi.

Forma: Allora questu hè attualmente a vostra fora di stagione, nò? Cumu sò i vostri allenamenti durante stu tempu?

Jessica Smith (JS):Sò un pocu più leggeri cà e mo stagioni nurmali. Avà, aghju solu fà un allenamentu di ghjornu, chì sò basicamente allenamenti di pusizioni tecniche è di forza. Facciu assai pusatu in a pusizioni di a sedia à 90 gradi. Facciu un pocu di allenamenti cardio avà ancu. Ma prestu cumincieraghju dui allenamenti à u ghjornu, aghjunghjendu una furmazione di più pesu è nantu à a furmazione di ghiacciu è un pocu di più in bicicletta.


Forma: Chì fate di solitu per l'allenamenti cardio?

JS: Oh, hè assai. Dipende da u ghjornu. Facemu allenamenti à intervalli. Faremu cinque inseme di piste di 800 metri è hè dopu cum'è una ghjurnata di furmazione di sette ore. È faraghju una corsa di 45 minuti per contu meiu dopu ogni sessione di furmazione, è à a fine di ogni ghjornu femu u ciclismu è saltemu a funa.

Forma: Quantu tempu è quantu volte fate l'allenamentu?

JS: Aghju travagliatu sei ghjorni à settimana per ottu ore à ghjornu. Hè sicuramente un travagliu à tempu pienu.

Forma: Pigliate qualchì supplementu chì aiuta cù a vostra prestazione?

JS: Aghju pigliatu SeroDyne da Limitless Worldwide. Hè un supplementu chì mi sentu chì mi dà un vantaghju quandu cumpete. Mi aiuta ancu à passà per i mo rigorosi allenamenti è recuperu.

Facciu entrenamentu di pesu è cardio è in e nostre sessioni di lifting facemu assai setti d'alta repità cù pesi pisanti. Allora diminuite u nùmeru di reps, ma cresce u pesu mentre andemu. Quandu si usa SeroDyne, mi sentu chì hè più faciule per passà per e mo ripetizioni è cresce i mo pesi in ogni ciclu. In più, aghju vistu una grande differenza in a mo ricuperazione. Puderaghju alzà pesi un ghjornu è recuperà abbastanza prestu per compie u ghjornu dopu.


Hè difficiuli di truvà un pruduttu induve si senti veramente chì ottene risultati, ma cù SeroDyne, aghju nutatu una diferenza subitu.

Forma: Chì altri go-tos avete per i vostri spuntini pre è post-allenamentu?

JS: Aghju principiatu questu annu passatu pruvendu à truvà regimi è attaccandu cun elli. Aghju cuminciatu à manghjà uova sode cù un pezzu di pane tostatu prima di e mo sessioni di a mattina. Mi sentu chì mi dà più equilibriu per pudè mantene è si cura di a mo fame, pur essendu capace di brusgià quellu.

Normalmente, cercu à imballà un pranzu per dopu a mo sessione di a mattina è manghju spessu carne di pranzu. Aghju qualchì carne di salumeria è furmagliu è aghjunghje qualchì fruttu per u ritornu à a casa. In questu modu, aghju a proteina chì aghju bisognu.

Forma: Cambiate què per u ghjornu di a corsa? Chì parenu i vostri pasti u ghjornu chì site in cuncurrenza?

JS: U ghjornu di a corsa hè un pocu sfarente. Mi piacenu l'ove sode dipende da induve sò. S'e sò sopra i mari, hè un pocu più difficiule. Pruvate di mantene a rutina s'ellu l'anu. Se micca, aghju qualchì ova è yogurt. Manghju piccule quantità tutta a ghjurnata. Induve prima mi sentu cum'è era sempre difficiule di manghjà durante i ghjorni di corsa, perchè cù una pista corta avemu quarti, manche, semi, è finali, cusì simu in corsa constantemente è ùn vulete mai sentu chì avete u stomacu pienu. Aghju nutatu chì manghjeraghju una colazione decente a mattina, dopu avariamu una ora di riscaldamentu, è dopu un riscaldamentu di 10 minuti in ghiacciu, dopu aghju una pausa di ora è mezu prima di a corsa . Calchì volta pigliu qualchi tipu di power bar o applesauce hè un grande go-to di u mio - i picculi squeezable, solu perchè ci hè un pocu di zuccaru è carbs è ùn si senti micca pienu, ma u vostru stomacu hà sempre. qualcosa per aduprà per l'energia è per mantene u ghjornu. È, ovviamente, cercu di truvà tempu per manghjà cum'è a mità di un sandwich, ma dipende solu da quantu sò vicini i mo razzi l'un à l'altru.


E corse duranu di solitu da 7 ore à 20 ore. Se ùn manghjate micca, ùn solu ùn vi impediscenu quellu ghjornu, ma ancu u ghjornu dopu. Si ritrova cun voi è parechje persone ùn si rendenu micca contu di què. Se ùn site micca tenutu cun u vostru manghjà è mantenendu a vostra energia in più di u vostru corpu si fermerà solu quandu a cumpetizione hè finita.

Forma: Com'è stata a vostra sperienza in Sochi?

JS: Aghju avutu un tempu maravigghiusu. Solu essendu fora è vedendu ciò ch'elli anu sappiutu riunisce-i lochi eranu fantastichi, u paese era eccezionale, u cibu era bellu in u paese, è aghju avutu l'impressione chì tutti quì eranu di sustegnu è cercanu di fà mi sentu accoltu. Da u mumentu chì simu surtiti à e cerimonie d'apertura, sapete, ùn sapete micca veramente ciò chì si sente. Avè i brividi quandu site in casa fighjulendu u vostru paese esce, ma quandu site lì sperimentendu, hè una sensazione completamente diversa - solu pura eccitazione per a maiò parte solu sapendu chì rapprisente u vostru paese è tutti questi grandi atleti sò intornu. voi chì site quì per fà listessa cosa. Hè una grande sensazione, di pudè esse una parte di u mumentu è di ricunnosce chì avete sacrificatu tuttu ciò chì avete è d'avè persone accantu à voi chì stanu quì arradicate per voi. Avete un sistema di supportu cusì grande da a squadra di l'U.S.A. è hè a camaraderia chì rende veramente tuttu vivu.

Forma: A vostra famiglia era quì cun voi ancu, nò?

JS: Iè, a mo famiglia hà pussutu esse quì, cusì era eccitante. Avemu avutu qualchì raccolta di fondi per aiutalli. Hè stata una grande quantità per arrivalli. Hè statu un longu viaghju per noi, cusì per elli à fà infine - per chì stu sognu si realizà infine è per elli à esse quì cun mè, hè ghjuntu u circulu cumpletu.

Forma: State à sente musica prima di cumpete?

JS: Eiu sì. Hè un pocu divertente perchè mi tengu à e stesse poche canzoni. S'ellu funziona è ne sentu qualcosa, aghju a mo piccula playlist di ripetizione di cinque canzoni sfarenti è ascultu solu l'intera cumpetizione, chì hè diversa, pensu, di a maiò parte di a ghjente. Mi sentu cum'è quandu sò in a mo zona è queste canzoni venenu in modu chì mi mette in una zona diversa. Ti face senta cum'è in casa è prontu à andà. Ascultu un coppiu di sfarenti.

Forma: Avete una playlist chì utilizate avà?

JS:A playlist chì aghju ascultatu hè, bè, Eminem, un pocu di Miley Cyrus, Fall Out Boy, è pensu chì hè quì. Eccu i trè chì sò di solitu. Oh è Katy Perry!

Rivista per

Publicità

Cunsigliatu Per Voi

Medici HIV / AIDS

Medici HIV / AIDS

HIV ignifica u viru di l'immunodeficienza umana. Dannu u vo tru i tema immune di truggendu e cellule CD4. i tratta di un tipu di globuli bianchi chì luttanu contr'à l'infezioni. ...
Eczema Nummulare

Eczema Nummulare

L'eczema Nummulare hè una dermatite (eczema) in cui macchie o macchie prurigino e, in forma di muneta appar u nantu à a pelle. A parolla nummulare hè latina per " 'a umigli...