Cumu una donna hà rottu a so dipendenza da meth è hè stata sana
Cuntenutu
- Susan: Nanzu
- Una mente luminosa entra in i tempi scuri
- Susan: Dopu
- Riacquistà u Cuntrollu Per Sempre
- Susan: Avà
- A Regula Senza Farina o Zucchero
- I pasti è quantità
- Paghendu In Avanti
- Rivista per
Susan Peirce Thompson hà attraversu più in i so primi 26 anni di vita di a maiò parte di a ghjente chì sperimenterà in tutta a so vita: droghe dure, dipendenza da l'alimentu, autodisprezzu, prostituzione, abbandunamentu di u liceu è mancanza di casa.
Eppuru, quandu avemu parlatu cun Susan à u telefunu, a so gioia è l'energia sò ghjunte in cristallu, a so voce spampillulante. Quandu avemu dumandatu cumu stava, hà dettu "fabulosa". Oghje, Susan hà un PhD in scienze cerebrali è cognitive, hè u pruprietariu di un affari di perdita di pisu di successu, hè stata pulita è sobria per 20 anni, è hè ancu passata da una taglia 16 à una taglia quattru. Sì pensate "Whoa, chì?" poi appruntate à i sicreti daretu à u successu di Susan è u viaghju fastidiosu ch'ella avia da suppurtà per ghjunghje.
Susan: Nanzu
Una mente luminosa entra in i tempi scuri
Susan hè crisciuta in un bellu quartieru di San Francisco, induve hà amatu a cucina è hà eccillatu à a scola. Ma cume avaria amparatu dopu, u so cervellu era cablatu per a dipendenza, è in a so ghjuventù a so dipendenza era cibu. "U mo pesu m'hà torturatu. Eru solu figliolu [cun] micca assai amichi", hà dettu. "Aghju avutu ste ore dopu à a scola da sola, induve l'alimentu diventa u mo cumpagnu, a mo eccitazione, u mo pianu". À l'età di 12 anni, Susan era sovrappeso.
Quandu Susan avia 14 anni, hà scupertu "u megliu pianu dieteticu mai fattu": a droga. Ella hà descrittu a so prima sperienza cù funghi, u so viaghju tutta a notte, è in u risultatu, cumu hà persu sette liri in un ghjornu. I Funghi eranu a so porta à droghe più dure, chì principiavanu cù a metanfetamina cristallina.
"Crystal meth era a migliore droga dietetica di sempre, allora era cocaina, poi crack cocaina", hà dettu Susan. "Sò abbandunatu di u liceu. Perdessi pesu, è cù cristallu metanfetimu mi sò finitu. Eru psicoticu. Aghju brusgiatu a mo vita finu à a terra."
Finu à ch'ella abbandunò u liceu, Susan era una studiente dritta, ma a droga è l'addiction anu u megliu di ella. À l'età di 20 anni, ella campava fora di "un crack hotel" in San Francisco cum'è una ragazza chjamata.
"Sò falatu à un fondu piuttostu bassu", ci hà dettu. "Eiu era una prostituta cù a testa rasata è a parrucca bionda. Saria andatu à travaglià, faria mille dollari in una notte ... era solu soldi per a droga". Susan hà dettu ch'ella fumaria crack per ghjorni à ghjornu. "Questa era a mo vita. Eccu."
A l'agostu di u 1994, una luccica di speranza apparsu. S'arricorda vivamente di a data è di u mumentu esatti. "Eranu 10 ore di mane un marti. Aghju avutu un mumentu largu, chjaru è attentu induve aghju avutu una piena cuscenza di u mo statu, di a mo situazione, di quale eru, di ciò chì eru diventatu", hà dettu. "Hè stata tenuta quì in animazione suspesi è cuntrastava cù ciò chì avia speratu per mè stessu, a vita chì avia speratu d'avè. Avia vulsutu andà à Harvard".
Susan sapia chì duvia agisce subitu. "U messagiu chì aghju avutu in questu momentu era cusì chjaru è cusì puntuale:" Se ùn vi alzate micca è esce da quì avà, questu hè tuttu ciò chì sarete mai ". a casa di un amicu, s'hè pulita, è hà cuminciatu à ripiglià si in traccia.
Un pretendente l'avia dumandatu nantu à una prima data un pocu pocu cunvenzionale è l'hà purtatu à una riunione di u prugramma in 12 tappe in u sotano di a Cattedrale di Grazia, è cum'è Susan dice, "u tippu si rivelò zoppu, ma mi sò lanciatu in u mo viaghju. " Ùn hà micca bevutu alcolu o una droga dapoi quellu ghjornu.
Susan: Dopu
"Sapiu ch'e aghju da guadagnà pesu quandu aghju cessatu di fà crack, è aghju fattu", disse Susan. "Aghju saltatu subitu subitu, è era torna à u rigmarole di a dipendenza di l'alimentu: pinte di ghjacciu tardi a notte, vasetti di pasta, campendu attraversu fast-food drive, brami, ansii, [è] surtendu in mezu di a notte à a buttrega. "
Susan hà ricunnisciutu immediatamente u mudellu. "À quellu mumentu eru in un prugramma di 12 tappe, è sapiu chì stavu aduprendu l'alimentu cum'è una droga; Puderia vedelu chjaru cum'è u ghjornu", hà dettu. "U mo cervellu era cablatu per a dipendenza. À questu puntu, i mo recettori di dopamina sò stati abbastanza sbuffati da a cocaina, u cristallu metanfetimu è u crack. Aviu bisognu di una soluzione è u zuccheru era ciò chì era dispunibule".
A so rilazioni cù l'alimentariu era cusì sfarente à questu puntu di a so vita ch'ella era stata quandu era zitellu, serve cene multicourse da a cucina di a so famiglia. "Sò ghjuntu à u puntu induve stava manghjendu cù e lacrime chì mi falavanu in faccia. Ùn vulia più esse Susan cù u prublema alimentariu; aghju passatu troppu tempu essendu [ella]."
Susan sapia ch'ella avia da amparà di più nantu à u cervellu umanu - è u so cervellu in particulare - per arrivà à a radica di e so tendenzi addictive. Saria a sola soluzione à una battaglia di decennii cù l'alimentu, l'obesità è l'autodeprezzazione. Si passò à una scola rigorosa, diventendu eventualmente un neuroscientist cù diplomi da UC Berkeley, l'Università di Rochester, è UNSW in Sydney, induve hà fattu u so travagliu postdoctoratu. Hà dedicatu a so carriera educativa à studià u cervellu è l'effettu di l'alimentariu nantu à questu.
Riacquistà u Cuntrollu Per Sempre
Ella hà descrittu chì a nozione di "tuttu in moderazione" ùn hè micca un cuncettu unicu per tutti. Hà paragunatu a so dipendenza da l'alimentariu à qualchissia chì hà enfisema da u fumu. Ùn avete micca dettu à quella persona per aduttà un "programma di moderazione di nicotina" - li dite di smette di fumà. "U manghjà si presta in realtà bè à un mudellu astensivu. Ci hè libertà in astinenza."
Susan hà scontru spessu ghjente dicendu: "Ebbè, ci vole à manghjà per campà!" Per quessa Susan dice: "Ci vole à manghjà per campà, ma ùn ci vole micca à manghjà ciambelle per campà". Attraversu a so educazione, l'esperienza è a cunniscenza di u cervellu, era pronta à cambià a so vita per u megliu è uttene u cuntrollu di a so relazione abusiva cù l'alimentu.
Dopu avè trovu a Fede Baha'i, Susan si hè girata versu a meditazione. Avà meditate per 30 minuti ogni matina cum'è parte di u so rituale di ogni ghjornu. Un mumentu chì cambia a vita hè vinutu à ella una matina, "Hè u ghjornu chì cuntu cum'è u principiu di u successu chì aghju avà cù l'alimentariu", disse. "E parolle" manghjà in ligna luminosa "sò venuti à mè."
Chì sò e linee luminose di Susan? Ci n’hè quattru: senza farina, senza zuccheru, solu manghjendu à manghjà, è cuntrullendu e quantità. Hè stata attaccata à questu per 13 anni è hà mantinutu u so corpu di quattru dimensioni per quellu stessu tempu. "A ghjente assume chì certamente a ghjente si magre s'ellu ci prova abbastanza, ma di solitu ùn hè micca durà; a ghjente di solitu ricunquistà." Ma ùn l'hà micca ricuperatu, nè una libbra. Eccu cumu.
Susan: Avà
A Regula Senza Farina o Zucchero
"U numaru unu ùn hè micca zuccheru, mai", hà dettu. "Ùn fumu micca crack è ùn beiu alcolu è ùn manghju micca zuccheru. Hè cusì chjaru di una linea per mè." Sona intensu, nò? Ma hà un sensu tutale per un neurocientificu cum'è Susan. "U zuccheru hè una droga, è u mo cervellu l'interpreta cum'è una droga; unu hè troppu, è mille ùn hè mai abbastanza".
Se smettere di zuccheru cumpletamente è in permanenza sembra impussibile, pigliate a cunsulazione per u successu di Susan. Ci hà dettu una storia nantu à cumu hà sbulicatu cupcakes blu per l'anniversariu di a so figliola in un campu di ghjocu, è quandu hà pigliatu u frosting nantu à e so mani, si sentia cum'è "spackle" o "plastic", micca cibo. Hà avutu a tentazione zero di liccà u frosting da e so mani, perchè era tantu apprezzante per ella, è hà camminatu per tutta a lunghezza di un campu di football in un parcu per arrivà à un locu induve puderia lavà e mani. Ella face ancu brindisi francesi ogni marti matina per a so famiglia, prima di vultà si è di fà si una tazza di farina d'avena. Avà hè tutale è cumpletamente cuntrullata avà.
"U nùmeru dui ùn hè micca farina. Aghju pruvatu à rinuncià à u zuccheru senza rinuncià à a farina, ma di colpu aghju nutatu a mo dieta cumposta sempre di più di chow mein, potstickers, quesadillas, pasta, pane." U neurocientificu in Susan hà ricunnisciutu un mudellu ancu quì. "A farina culpisce u [cervellu] cum'è u zuccheru è asciuga i recettori di dopamina." Ciò chì significa, in modu simplice, hè chì u vostru cervellu ùn averà micca i segnali per piantà di manghjà, perchè u vostru sistema di ricumpensa ùn funziona micca bè (questu hè ciò chì succede ancu cù e droghe - u vostru cervellu diventa cundizionatu è eventualmente ùn pudete micca. stop).
"U zuccheru è a farina sò cum'è droghe in polvere bianca; cum'è l'eroina, cum'è a cocaina. Pigliemu l'essenza interiore di una pianta è a raffinemu è a purifichemu in una polvara fina; hè u listessu prucessu."
I pasti è quantità
"Trè pasti à ghjornu senza nunda in trà mai", disse Susan. "Sò un grande fan di senza snacking, mai. Ci hè parechje boni ragiuni per questu".
"A vuluntà hè volubile", ci hà dettu Susan. "Sì sì qualchissia chì hà un prublema cù u vostru pesu o a vostra alimentazione è si lotta cun ella tuttu u tempu, hè una di e cose più difficiule da superà." Ella hà spiegatu chì femu centinaie di scelte relative à l'alimentazione ogni ghjornu è chì "ùn vincerete mai se u vostru manghjà continua à campà in u duminiu di e scelte. Se pruvate à fà e scelte giuste ogni ghjornu, site mortu in l'acqua".
Allora automatizeghja i so pranzi cum'è ella automatizeghja a spazzola di i denti. "Fà chì sia super chjaru quandu manghjate è quandu ùn manghjate micca." Hà a farina d'avena è bacche cù lino macinatu è noci in a mattina. Avarà un hamburger vegetale cù ligumi fritti è un pocu d'oliu di coccu cù una mela maiò per u pranzu. À cena ella manghja salmone à a griglia, cavoletti di Bruxelles, è una grande insalata cù oliu di lino, acitu balsamicu è levitu nutrizionale.
In più di l'automatizazione di sti pasti è di manghjà solu à i pasti, Susan si ferma à quantità pesate è misurate cù una scala di cibo digitale o una regula "un piattu, senza seconde". Questa automatizazione generale li impedisce d'avè à pensà à l'alimentariu, senza lascià spaziu per l'errore.
Paghendu In Avanti
Quella epifania di meditazione chì Susan avia di "manghjà in ligna" hè stata cun quellu chì chjama un missaghju chjaru per scrive un libru. "Sò statu culpitu da u pulsazione di e suffrenze è di e prighere di a disperazione di tanti milioni di persone chì sò bluccate pruvendu à perde pesu."
Era pronta à sparte a so sperienza, educazione è cunniscenze chì cambiavanu a vita cù u mondu. "Eru un prufessore di psiculugia universitaria, avà sò un prufessore assuciatu adjuntu di scienze cerebrali è cognitive à l'Università di Rochester; insegnu u mo cursu universitariu nantu à a psiculugia di l'alimentazione; aghju sponsorizatu una quantità di persone in un passu 12. U prugramma per l'addiction di l'alimentariu; Aviu aiutatu innumerevoli persone per perdiri u so pesu è manteneu fora. Sapia di un sistema chì hà travagliatu chì avia da fà cù queste linee brillanti ".
Susan si hè auturizata è hà cambiatu a so situazione cruda per diventà un acclamatu eruditu è scientistu, imprenditore di successu, moglie è mamma, qualcosa di u quale hè incredibilmente fiera. Avà aiuta à l'altri cù a so impresa, chjamata apposta Bright Line Eating, aduprendu a so metodulugia radicata in e neuroscienze per aiutà a ghjente à perde pesu, rompe u ciclu di a dipendenza, è stà sanu per sempre. Finu à avà hà righjuntu circa un mezu milione di persone in u mondu. U so libru, Bright Line Eating: The Science of Living Happy, Thin, and Gratuitu esce u 21 di marzu è cronaca ogni dettagliu di u so viaghju è cumu si pò applicà à a vostra vita.
Questu articulu hè apparsu in u Popsugar Fitness.
Più da Popsugar Fitness:
Da una taglia 22 à una taglia 12: Questa donna hà cambiatu e so abitudini è a so vita
7 Cose chì e persone chì perdenu pesu facenu ogni ghjornu
U Survivor di u Cancer di u Cervicu Perde 150 Kg