U mo disordine alimentariu mi hà fattu odià u mo corpu. A gravidanza m'hà aiutatu à amà
![U mo disordine alimentariu mi hà fattu odià u mo corpu. A gravidanza m'hà aiutatu à amà - Salute U mo disordine alimentariu mi hà fattu odià u mo corpu. A gravidanza m'hà aiutatu à amà - Salute](https://a.svetzdravlja.org/health/my-eating-disorder-made-me-hate-my-body.-pregnancy-helped-me-love-it-2.webp)
Cuntenutu
L'amore chì aghju avutu per u mo criaturu m'hà aiutatu à rispettà è amassi in un modu chì ùn eru micca capace prima di a gravidanza.
Mi sò schjattatu in faccia prima. Aghju briunatu in u spechju: "Ti odiu!" Mi sò mortu di fame è mi sò ingannatu. Aghju intossicatu à u puntu di l'eccessu è detossificatu à u puntu di u viotu.
Ancu à u mo "più sanu", ci era sempre un fastidiu fastidiosu è una sfiducia cù a persona ch'o vederia in u spechju. Sempre una parte chì vulia riparà o cambià. Qualcosa chì avia bisognu di cuntrullà.
Ma dopu duie linee rosa sò affaccate nantu à un picculu bastone di plasticu è tuttu hè cambiatu.
Di colpu, u stomacu chì tireraghju cum'è taffy è u photoshop fora di e immagini portava un umanu.
E calorie ch'o conterebbe è restringeraghju ùn eranu micca solu numeri chì avessi bisognu di crunch, ma di vita. È per a prima volta in tutta a mo vita, vulia chì u mo corpu crescessi più grande - perchè era evidenza chì u mo zitellu era in crescita è in salute.
Ancu se aghju smessu attivamente di saltà i pasti è di bingeing è di purgà anni fà, una mentalità disordinata di manghjà resta. Diceraghju spessu, 'una volta anoressicu, sempre anoressicu' cume esce in cumu campu a mo vita: U modu di cuntrullà tuttu ciò chì facu è di mette in u mo corpu. U modu chì aghju dunque bisognu di una liberazione, solu per avè da cuntrullà ancu più duru da l'altra parte.
Hè un ciclu stancu.
Forse hè per quessa chì quant'è mi restringeraghju è mi tratteneraghju, aghju avutu sempre episodi di esse fora di cuntrollu. U mo comportamentu anoressicu di restrizione è austerità hà sempre ombreggiatu e mo azzioni bulimiche di gula è di ribellione.
Ùn importa micca quantu aghju pruvatu à affucallu, ci era sempre una parte di mè chì ansiava per manghjà, aria, amore, libertà.
Eru spaventatu da ciò chì rimanere incinta faria à u mo corpu è à u disordine alimentariu. Sveglierà a bestia è mi manderebbe in una spirale discendente? Puderaghju guadagnà è guadagnà cun abbandunatu imprudente?
Mi sentia cum'è a cosa più fora di cuntrollu chì puderia mai imbarcà. Un altru esseru in mè chjamendu i colpi.
Ma qualcosa hè accadutu quandu aghju vistu queste duie linee.
Quandu aghju cuminciatu à sente e prime inclinazioni di brami è avversioni, quandu aghju cuminciatu à sente stanchezza finu à u cumatu, è a nausea cum'è se fussi fora di mare, invece d'ignorà i segnali di u mo corpu cum'è aviu guasi tutta a mo vita, aghju l'aghju ascoltati in un modu ch'ùn aghju mai avutu prima.
Nunda era u listessu cum'ellu era statu
Puderaghju alimentà a mo fame allarmante, ancu s'ellu significava manghjà cose chì ùn puderia micca capisce prima. È onore e mo avversione, ancu s'elle includianu e mo amate verdure.
Mi permetterebbe di saltà di travaglià o di piglià mi tranquillu quandu l'aghju fattu, ancu quandu i mo pantaloni si stringhjenu. Aghju ascultatu u mo corpu. Aghju ascultatu, perchè sapia chì a scumessa era cambiata.
Ùn era più solu eiu chì mi curava. Questu era ancu per u zitellu.
Sapendu chì facia questu per u più grande benessere di a nostra famiglia mi hà permessu di affruntà e paure chì ùn aghju micca osatu fighjà da anni. Normalmente facciu chì u mo maritu piatti a nostra scala, eppuru aghju sceltu di ùn piglià micca l'offerta di u mo duttore per vultà à u mo pesu.
Innò, invece aghju sceltu di fighjà i numeri in l'ochji, fighjulenduli saltà rapidamente à numeri ch'ùn avia mai vistu.
Aghju sceltu di alzà a mo cammisa ogni settimana è di piglià una foto di u mo ventre, ancu se pochi mesi prima avessi pruvatu à cancellà tutte e prove di un stomacu per mezu di pantaloni à vita alta è anguli di camera accuratamente scelti.
Induve una volta avessi temutu sti cambiamenti, aghju cuminciatu à accoglie li. Vulete, ancu.
È aghju cuminciatu à amparà chì semplicemente ascoltendu u mo corpu, puderia fà esattamente ciò chì avia da fà. Guadagnerebbe ciò chì avia bisognu, è cresce induve duverebbe bisognu. U più impurtante hè chì averia cura di mè è di a mo piccula.
Aghju cuminciatu à amparà chì lascendu andà à pruvà à cuntrullà u mo corpu, puderia infine fiducia in me.
Sarah Ezrin hè un motivatore, scrittore, prufessore di yoga è furmatore di prufessori di yoga. Basata in San Francisco, induve stà cun u so maritu è u so cane, Sarah cambia u mondu, insegnendu l'amore di sè à una persona à a volta. Per più infurmazione nantu à Sarah, visitate u so situ web, www.sarahezrinyoga.com.