Cume Eliminà e Macchie di Vinu Rossu da Ogni Superficie
Cuntenutu
Vi versate un bichjeru di vinu rossu perchè vulete distressi, aiutà u vostru trattu digestivu, o, sapete, solu perchè hè deliziosu. Ma prima di piglià u vostru primu sip-eek! -U vinu si sparghje nantu à u tappettu. O a vostra blusa. O in un altru locu ùn deve esse micca.
Mantene u freakout, è invece memorizà sti cunsiglii per sguassà e macchie di vinu rossu, cortesia di Melissa Maker, autore di Pulite u mo spaziu: u sicretu per pulisce megliu, più veloce è amassi a vostra casa ogni ghjornu.
Cumu sguassà e macchie di vinu rossu
1. Macca cù un pannu di carta.
Prestu! Catturà un asciugamanu di carta è caccià u più umidità chì si pò tramuntendu induve u vinu si hè sparsu. "Qualunque cosa fate, ùn strofinate micca", avvisa Maker. "Hè solu per macinallu". Stu passu hè cruciale, cusì cumbatte l'urgenza di saltà ghjustu à trattà a macchia. Altrimenti, "u liquidu adupratu per" pulì "a macchia u sparghjerà più in là, fendu di più un disordine per voi di trattà à longu andà", dice Maker.
2. Aduprate u vostru approcciu à ciò chì avete spillatu.
Se u spill hè nantu à a catifa, "pour on club soda-just enough to copre a macchia", Maker dice. "E bolle anu da aiutà à rompe a macchia luntanu da e fibre è vi permettenu di levà a macchia fora." Macca dinò cù un asciugamanu di carta pulitu, è ripeti u prucessu finu à chì a macchia si alzi.
Sè avete trattatu cù u cotonu, cum'è nantu à un vestitu o una tovaglia, aduprate u sale da tavulinu invece di u soda di u club. Scaricate u sali nantu à a tacca. Ùn siate timidi-davveru versu quì per pudè assorbe u sversamentu. Aspettate chì secchi, chì puderia piglià uni pochi d'ore o ancu di notte. Allora, sguassate u salinu è andate à u passu trè.
3. Trattate a tacca prima di lampà in a lavatrice.
S'ellu hè un indumentu piuttostu cà un tappettu, hè ora di lavà in macchina. Ma prima "pre-trattà a macchia cù un pre-lavanderia o tampone un pocu di sapone per i piatti ghjustu nantu à a macchia", dice Maker. O, se l'articulu hè biancu o un altru culore chjaru, imbulighjate in una mistura di acqua è bleach di l'ossigenu prima di aghjunghje à u lavatu.
4. Lavà à fretu.
O quant'è fretu cum'è l'etichetta di cura di l'articulu raccomanda, dice Maker. Saltate u siccatoghju à menu chì a tacca sia finita cumpletamente. "U calore da u secadoru hà da mette a tinta", dice Maker.
5. Lascialu à i prufessiunali, se necessariu.
Alcuni tessuti, cum'è a seta è altri materiali delicati, sò megliu lasciati à i prufessiunali. Macella per caccià ciò chì si pò, è poi lasciarla in un tintoru u più prestu pussibule per ùn fà peghju, dice Maker.