Cumu diminuisce a cicatrizia cesariana
Cuntenutu
- Opzioni di trattamentu
- 1. In i primi 7 ghjorni
- 2. Trà a 2a à a 3a settimana
- 3. Dopu à 20 ghjorni
- 4. Dopu 90 ghjorni
- Quandu ci vole à ricorre à chirurgia plastica
Per diminuisce u spessore di a cicare cesariana è rende u più uniforme pussibule, ponu esse aduprati massaggi è trattamenti chì utilizanu u ghjacciu, cum'è a crioterapia, è basati nantu à attritu, laser o vacuum, secondu l'indicazione di un dermatologu. Pò esse ancu raccomandatu di applicà l'iniezione di corticosteroidi direttamente à a cicare cesariana, secondu a dimensione di a cicatrice nantu à a pelle.
In generale, u trattamentu pò esse iniziatu 3 ghjorni dopu a chirurgia, se a cicatrice ùn hè micca aperta o infettata. In una fase iniziale, u massaggio direttamente nantu à a cicculata currettamente chjusa aiuta à rimuovere l'adesioni è rimuovere i noduli possibili chì lascianu u situ di a cicatrice induritu. Vede cumu per allentà megliu a cicculata incollata.
Quandu a cicatrice hè assai diversa in culore da u tonu di a pelle di a persona, o s'ella hè indurita, alta o assai larga, pò esse un segnu di un cheloide di a cicatrice cesarea è, in questi casi, u trattamentu cù acidi pò esse effettuatu. specifiche chì sò applicate da u dermatologu o fisioterapeuta dermato funzionale.
Opzioni di trattamentu
Per chì a cicatrizia cesariana si chjude più veloce è sia più travestita, essendu solu una piccula linea sottile è discreta nantu à a parte inferiore di u ventre, si consiglia di piglià alcune precauzioni secondu u mumentu di a chirurgia, cume:
1. In i primi 7 ghjorni
In i primi 7 ghjorni dopu a chirurgia, si consiglia di ùn fà nunda, solu di ripusassi è evità di toccà a cicatrice per l'infezione o l'apertura di i punti. Tuttavia, se dopu à quellu periodu a cicatrice ùn hè micca assai rossa, gonfia, o fugace di liquidu, hè digià pussibule di cumincià à passà una crema curativa intornu à a cicatrice, cù movimenti delicati, affinchì u pruduttu sia assurbitu da a pelle. Scuprite alcuni tippi di unguenti per mette nantu à a cicatrice.
Hè ancu pussibule di aduprà oliu o gel idratante, dorme nantu à e vostre spalle, sustene bè e so gambe cù un cuscinu in ghjinochje è, se u duttore ostetricu autorizeghja, pudete fà drenaje linfaticu manuale in e gambe, inguine è regione abdominale è aduprà un bretellu per cumpressà a regione addominale, chì aiuta ancu à prutege a cicatrice di a sezzione.
2. Trà a 2a à a 3a settimana
Dopu à 7 ghjorni di sezzioni, u trattamentu per diminuisce a cicatrice pò ancu include drenaje linfaticu per diminuisce u dolore è u gonfiore. Per aiutà à drenà u liquidu in eccessu, hè pussibule di aduprà una cuppa di siliziu per suchjà delicatamente a pelle, rispettendu a situazione di i vasi è di i linfonodi. Capite megliu cumu si face u drenaje linfaticu.
Se a cicare cesariana hè strettamente chjusa è secca, a persona pò cumincià à massaghjà esattamente sopra a cicatrice cù movimenti circulari, in sù è in giù, da un latu à l'altru in modu chì a cicatrice ùn sia micca incollata è tirendu a pelle in ritornu. S'ellu accade, in più di impedisce u drenaghju fisiologicu, pò ancu rendelu più difficiule di allungà tutta a regione di u ventre.
3. Dopu à 20 ghjorni
Dopu stu periodu, ogni cambiamentu pò esse trattatu dighjà cù apparecchiature cum'è laser, endermologia o radiofrequenza. Se a cicatrizia cesariana hà fibrosi, chì hè quandu u situ diventa duru, hè pussibule di rimuoverla cù apparecchiature di radiofrequenza, in e cliniche di fisioterapia funzionale dermatologica. Di solitu 20 sessioni sò abbastanza per caccià gran parte di stu tissutu, liberendu a cicatrice.
4. Dopu 90 ghjorni
Dopu à 90 ghjorni, in più di e risorse indicate, hè ancu pussibule di aduprà un trattamentu à l'acidu chì deve esse applicatu direttamente à a cicatrice. Queste fermanu per pochi secondi nantu à a pelle è devenu esse rimossi cumpletamente è sò assai efficaci per rimuovere u più stratu superiore di a pelle, rinnuvendu tuttu stu tessutu.
L'acidi devenu esse applicati da un dermatologu o da un dermatologu funzionale qualificatu, chì richiede 1 sessione à a settimana o ogni 15 ghjorni per 2 o 3 mesi.
Quandu ci vole à ricorre à chirurgia plastica
Quandu a cicatrice hà più di 6 mesi è hè più ingumbrante di u restu di a pelle intornu, quandu hè assai stretta, s'ellu ci hè un cheloide o se l'aspettu ùn hè micca assai uniforme è se a persona vole trattamentu immediata, hè più adattu per fà chirurgia plastica per curregge a cicatrice.
Tuttavia, in ogni casu, a fisioterapia estetica hè indicata per i trattamenti chì miglioranu l'aspettu è diminuiscenu u spessore di a cicare cesariana, in più di migliurà a mobilità di i tessuti intornu, aumentendu a qualità di vita è l'autoestima di a donna. Tuttavia, in queste situazioni, invece di sessioni 20 o 30, un tempu di trattamentu più longu pò esse necessariu.
Vede quì sottu un video nantu à e cure essenziali per facilità a guarigione è impedisce chì a cicatrice si attacchi inseme: