Cumu annunzià u "Danu di zuccheru" nantu à a vostra pelle
Cuntenutu
Sapemu tutti cumu u sole, u fumu, è una bona genetica (grazie, mamma) ghjocanu nantu à e nostre linee di pelle, macchie, ternità, ugh! Ma avà sentemu chì a dieta, specificamente quella chì include troppu zuccheru, pò ancu fà chì a pelle sembri più vechja al di là di i so anni. Hè un prucessu chjamatu glycation. Eccu a so storia micca cusì dolce: "Quandu u vostru corpu digerisce molecule di zuccheru cum'è fruttosiu o glucosiu, si leganu à e proteine è à i grassi è formanu nuove molecule chjamate prudutti finali di glicazione, o AGE", dice David E. Bank, un dermatologu in Mount Kisco, NY è membru di u Cunsigliu Cunsigliu di SHAPE. Cume l'AGEs cullighjanu in e vostre cellule, cumincianu à distrughje u sistema di supportu di a pelle, a.k.a., collagene è elastina. "Di conseguenza a pelle hè rugosa, inflessibile è menu luminosa", dice Bank.
Abbandunà u vostru abitudine di donut certamente rallenta l'accumulazione di AGE, ritardandu i segni di l'anziane, spiega Bank. À u cuntrariu, "quandu manghjate constantemente male è fate scelte di vita pessime, u prucessu di glicazione accelererà è i cambiamenti in tutta a vostra pelle appareranu più prestu di u previsto", aghjusta. Ma ùn sò micca solu spuntini zuccherati è raffinati chì ponenu una minaccia. Ancu i cibi "sani" cumpresi frutti, ligumi è cereali integrali, è ancu cibi cucinati per tostà, grillà è frittura sò cunvertiti in glucosiu in u vostru corpu, spiega Bank. Fortunatamente, i ricercatori cercanu ingredienti attuali, anti-glicazione, chì ponu aiutà à riduce l'AGE in a pelle, mentre riparanu i danni visibili chì sò dighjà fatti.
Un novu pruduttu promettente hè SanMedica International GlyTerra-gL (135 $ per una pruvista di 30 ghjorni, glyterra.com), chì cuntene albizia julibrissin, un estrattu d'alberu di seta patentatu chì travaglia per rompe i ligami glicati. U fabricatore hà prisentatu a so ricerca convincente à l'avvenimentu di u Cungressu Mondiale di l'Academia Internaziunale di Dermatologia Cosmetica di questu annu. In i so prucessi clinichi, 24 donne, cù una età media di 60 anni, anu applicatu e creme di ghjornu è di notte à un avambracciu, purtendu una crema placebo à l'altru bracciu. Dopu dui mesi, i circadori anu misuratu a quantità di AGE in a pelle aduprendu un lettore AGE (e molecule anu una fiorescenza chì pò esse rilevata da un strumentu specializatu). I zoni trattati cù GlyTerra-gL anu dimustratu una riduzione significativa in AGEs-cù livelli simili à quelli di qualchissia 8,8 à 10 anni più ghjovani cà i sughjetti-paragunatu à a pelle di l'avantbracciu trattata cù placebo.
L'ingredienti addiziunali in a crema, cumprese peptidi, glicani marini, alghe è oliu di girasole si dicenu chì aiutanu à cuntrastà a fatica di a pelle, a sfondatura, e rughe è e macchie. I ricercatori anu ancu messu à prova queste rivendicazioni aduprendu sia strumenti di diagnostica sia autovalutazioni da i participanti. Queste prove mostranu tutti un aumento generale di idratazione è fermezza di a pelle - è una diminuzione di e rughe è di prublemi di pigmentazione.
Allora chì prende u prufessiunale? "Date a so ricerca, pare chì stu pruduttu hà assai per ellu è hà u putenziale di travaglià veramente", dice Bank, aghjustendu chì pare micca solu diminuisce l'effetti di l'età, ma ancu migliurà l'aspettu di i macchi di età. è pelle sciolta. "Serà interessante per vede i risultati à longu andà".