Cumu i sopravvissuti à l'agressione sessuale utilizanu u fitness cum'è parte di a so ricuperazione
Cuntenutu
- Rinfurzà u corpu è a mente
- Amparà Abilità di Autodifesa
- Solidificà una Routine
- Riclamà a sessualità
- L'impurtanza di l'autocura
- Rivista per
U muvimentu Me Too hè più cà un hashtag: Hè un ricordu impurtante chì l'assaltu sessuale hè assai, assai prublema prevalenti. Per mette i numeri in prospettiva, 1 donne in 6 anu sperimentatu un tentativu o cumpletu stupru in a so vita, è un assaltu sessuale accade ogni 98 secondi in i Stati Uniti (È questi sò solu i casi chì sò stati ripurtati).
Di questi sopravviventi, u 94 per centu sperimentanu sintomi di PTSD dopu à l'assaltu, chì pò esse manifestatu in parechje manere, ma spessu affetta a relazione di a donna cù u so corpu. "Hè cumunu per i sopravviventi di a viulenza sessuale di vulè piattà i so corpi, o impegnassi in cumpurtamenti à risicu per a salute, spessu in un tentativu di evità o annullà sentimenti schiaccianti", dice Alison Rhodes, Ph.D., un assistente sociale clinicu è trauma è ricercatore di ricuperazione in Cambridge, Massachusetts.
Ancu s'è a strada per a ricuperazione hè longa è difficiule, è ùn ci hè micca un cure-all à tali traumu, parechji sopravviventi trovanu cunsulazione in fitness.
Rinfurzà u corpu è a mente
"A guarigione da a viulenza sessuale comporta spessu ristabilisce u sensu di sè", dice Claire Burke Draucker, Ph.D., R.N., prufessore di Infermiera in Salute Mentale à l'Università Indiana-Università Purdue Indianapolis. "Questa fasa vene spessu dopu in u prucessu di recuperazione dopu chì l'individui anu avutu l'uppurtunità di trattà u traumu, di cumincià à dà u sensu, è di capisce l'impattu chì hà avutu in a so vita".
Ioga pò aiutà à questu stadiu. E donne in rifugi di violenza domestica è centri cumunitarii in tutta a New York City, Los Angeles, parte di u statu di New York è u Connecticut si rivolgenu à Exhale to Inhale, una organizzazione senza scopo di lucro chì offre yoga per i sopravvissuti à a violenza domestica è sessuale. E classi, alcune insegnate da agressioni sessuali è sopravvissuti à l'abusi domestichi, mettenu i studienti à l'usu aduprendu un linguaghju d'invitazione per passà pianu pianu attraversu i flussi, cume "Unisciti a me in [riempite u vuoto] posa, se chì si sente comodu per voi, o" Se vulete stà cun mè, seremu quì per trè respirazioni ", spiega Kimberly Campbell, direttore esecutivu di Exhale to Inhale, istruttore di yoga, è avvucatu di longu tempu per a prevenzione di a viulenza domestica.
I trigger sò presi in considerazione in ogni classe. L'istruttore ùn face micca aggiustamenti fisichi à a postura di i studienti. L'ambiente hè curatu cù cura - l'aula hè tranquilla, priva di qualsiasi musica distracting, i luci sò tenuti accesi, è e stuoie facenu tutte a porta in modu chì i studienti ponu vede un puntu di uscita in ogni mumentu. Questu ambiente favurisce un sensu di scelta è di agenzia nantu à u vostru corpu, chì hè esattamente ciò chì l'aggressione sessuale caccia à e donne, dice Campbell.
Ci hè parechje ricerche per sustene u putere di guarigione di u yoga. Un studiu hà trovu chì una pratica di yoga informata da traumi era più efficace di qualsiasi altru trattamentu, cumprese sessioni di terapia individuale è di gruppu, per riduce i sintomi crònici di PTSD à longu andà. Combinendu l'elementi di respirazione, pose è attenzione in una pratica di yoga dolce, meditativa orientata à i malati di trauma aiuta i sopravvissuti à riconnettersi cù i so corpi è emozioni, secondu a ricerca.
"L'assaltu sessuale crea una prufonda perdita di cuntrollu nantu à u vostru corpu, dunque una pratica chì permette di impegnassi in buntà versu sè stessu è u vostru corpu hè di primura", dice Rhodes.
Amparà Abilità di Autodifesa
I sopravviventi si sentenu spessu silenziati, sia durante l'assaltu sia qualchì volta anni dopu, eccu perchè e classi di autodifesa, cume quelle di IMPACT, incuraghjenu e donne à difende per se stesse è per altre donne. Un sopravvivente anonimu di abusi in i zitelli è molestie sessuale ripetute da un prufessore sparte chì era solu quandu hà accoppiatu l'autodifesa cù e so altre pratiche terapeutiche chì hà avutu a pussibilità di ripiglià u putere chì li hè statu arrubatu, cuminciendu à truvallu voce.
A prima parte di a classe à IMPACT hè urlante "innò", per uttene quella parolla in u vostru corpu, è chì a liberazione verbale di adrenalina hè ciò chì propulsa tutta a parte fisica di a classe. "Per certi supravviventi, questa hè a parte più difficiule di a classe, uttene à praticà a prumuzione per voi stessu, soprattuttu quandu l'adrenalina corre in u vostru sistema", dice Meg Stone, direttore esecutivu di IMPACT Boston, una divisione di Triangulu.
Una classa di autodifesa di empowerment à IMPACT Boston.
Dopu, l'instructore IMPACT porta i studienti in una varietà di scenarii, cuminciendu cù un esempiu classicu di "stranieri in strada". I studienti amparanu ancu cumu reagisce quandu qualchissia altru hè in difficoltà, è poi si sposta in ambienti più familiari, cum'è una camera da letto.
Mentre chì un scenariu viulente simulatu pò sembrà incredibbilmente attivante (è pò esse per alcuni), Stone dice chì IMPACT tratta ogni classa cù un protokollu assai specificu, infurmatu di trauma."Una di e caratteristiche più impurtanti di una classe d'autodifesa di l'empowerment hè a rispunsabilità attribuita à l'autore di a viulenza", dice Stone. "È nimu hè previstu di compie l'eserciziu s'elli sò incomodi".
Solidificà una Routine
U ritornu à una rutina regulare hè una parte essenziale di a ripresa-è a forma fisica pò aiutà. Telisha Williams, bassista è cantante di a banda folk di Nashville Wild Ponies, sopravvissuta à anni di abusi sessuale in a zitiddina, si basa in a corsa per cumbatte l'ansietà è a depressione.
Williams hà cuminciatu à correre in u 1998, è hà continuatu cù a so prima maratona in u 2014 è dopu u relè Bourbon Chase di 200 chilometri, dicendu chì ogni passu chì hà fattu era un passu più vicinu à a ripresa. "L'autorizazione per stabilisce è cumpiendu obiettivi m'hà aiutatu à stabilisce un stile di vita sanu", dice Williams. Hè una di e cose chì hà trasfurmatu a so vita, dice ella, è l'hà permessu di sparte a so storia in certi di i so cuncerti. (Aghjunghje chì ci hè sempre almenu un sopravvivente in l'audienza chì l'avvicina dopu è a ringrazia per a so difesa.)
Per Reema Zaman, un scrittore, parlante è coach di trauma basatu in Oregon, a forma fisica è a nutrizione eranu cumpunenti principali di a recuperazione. Cresciuta in Bangladesh, hè stata assaltata da un cuginu è molestata da i prufessori è i stranieri in a strada. Dopu, dopu avè trasferitu in i Stati Uniti per l'università, hè stata violata à 23 anni. Perchè ùn avia micca famiglia in i Stati Uniti à l'epica, è hà sceltu di ùn piglià azzioni legali per ùn mette in periculu u statutu di u so visa o di a so carriera, ella s'appoghja solu nantu à ella stessa per guarisce, in particulare i so rituali quotidiani di currere 7 miglia, furmazione di forza , è manghjà cusciente. "Sò cum'è spiritualità per mè", dice Zaman. "A forma fisica hè stata u mo metudu per creà stabilità, centramentu è indipendenza in stu mondu", dice ella. "Avemu bisognu di impegnà à a nostra propria crescita, fendu e cose chì nutrenu a nostra capacità di campà, guarì, è passà da un ghjornu à l'altru".
Riclamà a sessualità
"A ricuperazione spessu implica a ricuperazione di a vostra sessualità, cumprese a ricuperazione di u dirittu di piglià decisioni sessuale, di participà à cumpurtamenti sessuali di a vostra scelta, è di onurà a vostra identità sessuale è di genere", dice Draucker.
Alcuni sopravviventi si sò rivolti à pratiche di fitness più sensuali cum'è burlesque è pole dance per stu sensu di ricuperazione. Malgradu l'idee chì queste attività esistenu solu per rializà u sguardu maschile, "questu ùn puderia micca esse più luntanu da a verità", sustene Gina DeRoos, una sopravvivente di abusi sessuali in i zitelli, istruttore di fitness fitness è guaritore Reiki in Manteca, in California. "A danza di u polu insegna à e donne cumu impegnassi cù i so corpi à un livellu sensuale, è amà i so corpi attraversu u muvimentu", dice ella. Anni di terapia per i so triggers, incubi, è attacchi di panicu, chì hà ancu sperimentatu 20 anni dopu u so assaltu iniziale, sò stati essenziali in u so longu prucessu di guarigione, sparte. Ma hè stata pole dancing chì l'ha aiutata à ricustruisce l'amore di sè è l'accettazione di sè.
Telisha Williams hà una perspettiva simili. A corsa è tutte e so altre abitudini sane a nutrianu di ghjornu in ghjornu, ma qualcosa mancava in a so longa recuperazione da l'abusu sessuale di a zitiddina, chì li pigliò parechji anni per scumpressà è cercà trattamentu. "Perchè ùn possu micca amà u mo corpu?" si dumandava. "Ùn era micca statu capace di guardà u mo corpu è di vede" sexy "- era un pocu bluccatu". Un ghjornu, hè cascata nantu à una classa di ballu burlescu in Nashville, è hà subitu cuminciatu à sente l'amore - l'instructore hà dumandatu à i studienti di truvà qualcosa di pusitivu nantu à i so corpi in ogni classe, invece di piglià un approcciu cinicu o comicu à u so modu di muvimentu in u spaziu. Williams era ingannatu, è a classe hè diventata un spaziu di rifugiu. S'hè unitu à un prugramma di furmazione burlesque di 24 settimane chì culminò in un spettaculu, cumpletu cù costumi, è a so propria coreografia, stabilita in alcune di e canzoni di Wild Ponies. "À a fine di quella prestazione, sò statu nantu à u palcuscenicu è mi sentu cusì putente in quellu momentu, è sapia chì ùn avia micca bisognu di vultà per ùn avè più quellu putere", dice.
L'impurtanza di l'autocura
Un altru stratu d'amore di sè? Dimostra a gentilezza à u vostru corpu ogni ghjornu. Una cosa chì cuntribuisce à a guarigione hè "impegnassi in una pratica di autocura, in cuntrastu cù cumpurtamenti autocastiganti o autolesionisti", dice Rhodes. A matina dopu chì Reema Zaman hè stata stuprata, hà iniziatu a so ghjurnata scrivendu una lettera d'amore per ella stessa è hà fattu quessa religiosamente dapoi.
Ancu cun queste pratiche di furtificazione, Zaman ricunnosce chì ùn hè micca sempre stata in un locu sanu. Da l'età di 15 à l'età di 30 anni, hà luttatu cù un manghjamentu disordinatu è un eserciziu eccessivu, travagliendu versu una maghjina di perfezione chì credia era ideale per a so carriera di recitazione è modellistica. "Aghju sempre statu in periculu di appughjà troppu duru nantu à mè stessu - avia bisognu di veramente apprezzà ciò chì u mo corpu era capaci di dà mi invece di dipende solu da ella, una volta è più", dice Zaman. "Aghju cuminciatu à capì chì forse aghju sempre tenutu qualchì traccia di traumatisimi micca guariti, è chì era metastasizante cum'è auto-dannu è punisce e norme di bellezza." A so risposta era di scrive una memoria, Sò Amu, un manuale per guarì da traumi è autolesionismi, per ella stessa è per l'altri, à l'età di 30 anni. Uttene a so storia quì nantu à a pagina è riflette à u so viaghju cum'è sopravvivente li hà permessu di sviluppà una relazione sana cù l'alimentu è l'eserciziu è apprezzà u so curaghju è a so fortezza oghje.
A strada di ricuperazione ùn hè nè lineale nè faciule. "Ma i sopravviventi benefizianu a maiò parte di e pratiche chì facilitanu e so capacità à curà si di manera dolce, è à fà scelte per i so propiu corpi ", dice Rhodes.
Sì tù o qualcunu chì amate hà sperimentatu a viulenza sessuale, chjamate a Linea Naziunale di Assault Sexual Naziunale gratuitu è cunfidenziale à 800-656-HOPE (4673).