Cume Differenziare a Pressione Sanguigna da l'ipoglicemia
Cuntenutu
L'ipoglicemia è a pressione sanguigna bassa ùn ponu esse diffirenzialmente diffirenti solu da i sintomi sperimentati, postu chì entrambe e situazioni sò accumpagnate da sintomi simuli, cum'è mal di testa, vertigini è sudore fretu. Inoltre, sta differenziazione pò esse ancu più difficiule in e persone chì anu à tempu prublemi di pressione sanguigna è diabete, o chì piglianu vari tippi di medicinali.
Se a persona ùn hà manghjatu per più di 3 o 4 ore, i sintomi sò probabilmente dovuti à a diminuzione di a concentrazione di zuccheru in u sangue, vale à dì l'ipoglicemia. Altri sintomi chì ponu aiutà à diferenzà a bassa pressione sanguigna da l'ipoglicemia sò:
- Sintomi di pressione bassa: Sturdimentu, debbulezza, sintimu debule, visione scura quandu si stà in piedi, bocca secca è sonnolenza. Vede ciò chì sò i sintomi è e possibili cause di pressione bassa;
- Sintomi di ipoglicemia: Sturdimentu, core currente, vampate di calore, sudore fretu, pallore, zinzichimentu di e labbre è di a lingua, cambiamenti d'umore è di fame, è ponu presentà perdita di cuscenza, svenimentu è ancu coma, in casi più gravi. Sapete ciò chì pò causà l'ipoglicemia.
Cumu cunfirmà
Cum'è alcuni di i sintomi di l'ipogliuemia è di a pressione sanguigna sò simili, hè necessariu fà analisi specifiche per chì e duie situazioni ponu esse differenziate, cume:
- Misurazione di a pressione sanguigna: U valore normale di a pressione sanguigna hè 120 x 80 mmHg, essendu indicativu di una situazione di bassa pressione quandu hè uguale o inferiore a 90 x 60 mmHg. Se a pressione hè normale è i sintomi sò prisenti, pò esse ipoglicemia. Amparate à misurà a pressione sanguigna;
- Misurà u glucosiu: A misurazione di a cuncentrazione di glucosiu in u sangue si face per mezu di una puntata di u ditu. U valore nurmale di glucosiu in sangue hè finu à 99 mg / dL, tuttavia, se quellu valore hè inferiore a 70 mg / dL hè indicativu di ipoglicemia. Vede ciò chì sò i dispositivi di misurazione di u glucosiu è cumu funzionanu.
Cosa da fà in casu di pressione sanguigna bassa
In casu di pressione sanguigna bassa, hè impurtante chì a persona si trovi o si trova in un locu cunfortu è alza e gambe, ciò chì face cresce a circulazione di sangue in u cervellu è, di conseguenza, aumentà a pressione sanguigna. Quandu a persona si mette à sente megliu, si pò alzà, ma cun cura è per evità di fà movimenti improvvisi è improvvisi. Amparate ancu cume si distingue trà i sintomi di pressione alta è pressione sanguigna bassa.
Cosa da fà in casu d'ipogliuemia
In casu d'ipogliuemia, a persona deve pusà è manghjà cibi ricchi di carboidrati chì sò facili da digerì, cum'è un bichjeru d'acqua cù zuccheru o un bichjeru di suchju d'aranciu naturale, per esempiu. Dopu à 10 à 15 minuti hè impurtante di rivalutà a concentrazione di glucosiu in sangue, è di manghjà più alimenti ricchi di carboidrati, se a concentrazione di glucosiu hè sempre inferiore à 70 mg / dL.
Se ùn ci hè alcuna crescita di a concentrazione di glucosiu, ancu dopu avè cunsumatu carboidrati, o se passate, duvete andà immediatamente à l'uspidale o chjamà una ambulanza chjamendu à 192. Amparate più ciò chì si deve fà in casu d'ipoglicemia