Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 4 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
Cume trattà cun Ansietà per a Salute Durante u focu COVID-19 - Salute
Cume trattà cun Ansietà per a Salute Durante u focu COVID-19 - Salute

Cuntenutu

Avè infurmazioni à pressu un buttone hè quantunque una benedizzione quant'è una maladizzione.

A mo prima istanza d'ansietà severa per a salute coincide cù u focu 2014 Ebola.

Eru freneticu. Ùn pudia micca piantà di leghje e nutizie o di cità l'infurmazioni chì avia amparatu, tuttu cunvintu chì l'avia.

Eru in modu di panicu pienu, indipendentemente da u fattu chì era quasi solu cuntenuta in Africa Occidentale.

Quandu aghju intesu parlà di u novu coronavirus, era cun unu di i mo migliori cumpagni. Dopu una notte in u nostru pub preferitu, simu seduti intornu à u so appartamentu è lettu a nutizia.

Mentre u 95 per centu era ligatu à u Brexit - era u 30 di ghjennaghju - un pocu era nantu à u focu emergente in Cina.

Avemu colpu di pugnu in e figure, l'emu paragunatu à l'influenza, è andemu à dorme sintendu micca tuttu ciò chì preoccupatu.

Venendu da duie persone cun ansietà per a salute, era enorme.


Ma in i mesi dopu, l'Organizazioni Mundiali di a Salute (OMS) anu dichjaratu u virus chì avà sapemu cum'è COVID-19 una pandemia.

Avvenimenti publichi è festivali sò annullati, in u mondu sanu. I caffè, i bar, i ristoranti è i pub chjudenu e so porte. E persone acquistanu panicu in pasta, carta igienica, è lavanu a manu in quantità estreme chì certi negozi anu avutu da cumincià à raziunà u so stock.

I guverni facenu u megliu - à volte, u peghju - per limità u numeru di vittime, è à parechji di noi ci hè dettu di autoisolà, micca di piantà a diffusione ma di cuntene la.

Per una mente sana, chì dice: "U distanzamentu suciale ci aiuterà à cuntene u virus è prutege a nostra famiglia vulnerabile è i nostri amichi". Ma, per una mente ansiosa di salute, dice: "Avete u coronavirus è avete da more, cum'è tutti quelli chì amate".

In tuttu, l'ultime settimane mi anu fattu rivalutà ciò chì sta affluenza di informazioni hà fattu à i mo fratelli d'ansietà è cumu possu aiutà.

Vidite, cù l'ansietà per a salute, avè infurmazioni à pocu pressu un buttone hè quantunque una benedizzione quant'è una maledizione.


Ehi, Google: Aghju u coronavirus?

Una bona manera di capisce se avete ansietà per a salute hè a funzione di autucurrezzione di Google. Fondamentalmente, se scrive "Do I have ..." spessu, allora congratulazioni, sì unu di noi.

Infatti, u duttore Google hè u frenemy più longu è u più murtale di l'ansietà per a salute. Vogliu dì, quanti di noi si sò rivolti à Google per capisce ciò chì significanu i nostri sintomi?

Ancu e persone chì ùn anu micca ansietà per a salute a facenu.

Tuttavia, perchè l'ansietà per a salute hè un dolore somaticu in u vagabondu, quelli di noi chì l'anu sappiutu chì una semplice domanda ci pò guidà per u percorsu senza ritornu.

È sì sì qualcosa cum'è mè? A vostra storia di Google hà probabilmente vistu variazioni annantu à un tema postu chì e nutizie di u coronavirus sò scuppiate:

Personalmente, sò furtunatu chì ùn sentu micca molta ansietà intornu, ma so chì sì, risultati di ricerca cum'è questu mi ponu mette mentalmente fora di azzione per settimane.



Hè perchè cù l'ansietà per a salute, u TOC, o disordini d'ansietà generale, hè troppu faciule per cumincià à ossessionassi - ciò chì poi porta à preoccupassi, panicà è livelli di stress elevati chì si messenu cù i nostri sistemi immunitari.

Ancu se pudete dì à voi stessu - o esse dichjaratu - di calmassi, ùn significa micca chì a logica fermerà u vostru corpu è a vostra mente di passà per bordu cum'è Goldie Hawn in un classicu di l'anni 80.

Tuttavia, ci sò cose chì pudete fà per aiutà à diminuisce quella preoccupazione.

Cumu smette di preoccupassi per COVID-19

Tecnicamente, ùn ci hè micca una tonna chì pudemu fà per a diffusione di u novu coronavirus. Similmente, ùn ci hè micca assai chì pudemu fà per a diffusione di panicu internu o mundiale.

Ma ci hè assai chì pudemu fà per u benessere di noi stessi è di l'altri.

Evite i media sensazionalizati

Se site propensu à u panicu, una di e peghju cose chì pudete fà hè di sintonizà i media.

I media giranu intornu à una macchina induve storie sensazionalizati ottenenu u più colonne pollici. Fondamentalmente, a paura vende i ghjurnali. Hè ancu assai più faciule d'incuragisce a compra di panicu chè di riferisce perchè hè veramente periculosu.


Invece di sintonizà e stazioni di notizie o inevitabilmente leghje nantu à u virus in linea, siate selettivu nantu à a vostra entrata di media. Tù rimanete infurmatu senza incuragisce un spinu.

  • Uttenite e vostre informazioni direttamente da u.
  • L'aghjurnamenti di u coronavirus in diretta di Healthline sò ancu super utili è credibili!
  • Sì sì cum'è mè, è a logica è e statistiche sò un ottimu modu per tene u coperchio di a vostra ansietà per a salute, u coronavirus megathread in r / questionscience hè grande.
  • A r / ansietà di Reddit hà ancu unepochi di fili chì aghju trovu utili, chì offrenu una nutizia pusitiva di coronavirus è un altru megathread di coronavirus cun cunsiglii eccellenti.

Essenzialmente, ùn fate micca attenzione à l'omu daretu à u sipariu - er, o leghjite ghjurnali sensazionali.

Laveti vi I mani

Ùn pudemu micca cuntene a diffusione, ma pudemu limità cù a cura di l'igiene persunale.

Ancu se questu hè spessu difficiule quandu site in mezu à una calata depressiva, hè ancu u modu più efficace per cullà i germi.


A causa di cume COVID-19 si diffonde, i prufessiunali sanitari raccomandanu di lavassi e mani quandu ghjunghjite in casa o à u travagliu, se vi soffiate u nasu, starnutite, o tossite, è prima di manighjà l'alimentu.

Invece di preoccupassi per se avete cuntrattu o passatu u virus à l'altri, lavate e mani à Gloria Gaynor cantendu "I Will Survive".

AKA, u cuntenutu virale chì meritemu.

Stà u più attivu pussibule

Cù l'ansietà per a salute, hè impurtante tene a mente è u corpu occupati.

Sè vo site un fan di l'eserciziu o sì più stimulatu da i puzzle mentali, tene vi occupatu hè un modu essenziale per tene à sinistra i sintomi fastidiosi - è Googling -.

Invece di circà l'ultime nutizie nantu à a pandemia, teniti occupatu:

  • Sè site un alluntanamentu suciale, ci sò assai canali di fitness in YouTube per uttene u vostru allenamentu in casa.
  • Andate à fà una spassighjata intornu à u bloccu. Vi maravigliarete di cumu un pocu d'aria fresca pò liberà a vostra mente.
  • Pigliate una app di furmazione cerebrale, fate alcuni puzzle, o leghjite un libru per tene vi occupatu.

Se fate una altra cosa, ci hè menu tempu per pensà à i sintomi chì avete preoccupatu.

Propietà a vostra preoccupazione ma ùn succumbite micca à questu

Cum'è qualchissia cù un disordine d'ansietà o di salute mentale, hè di primura validà i vostri sentimenti.

Una pandemia hè un affare seriu, è e vostre inquietudine sò cumpletamente valide, sì site statu in cuntattu cù una persona chì hà u virus o ùn abbiate micca lasciatu a vostra stanza dapoi qualchì settimana.

À u locu di esse infastiditu da sè stessu chì ùn pudete micca piantà di preoccupassi, accettate chì site preoccupatu è ùn vi culpiate micca. Ma hè impurtante ùn esse impastughjatu da a preoccupazione, mancu.

Invece, pagà in avanti.

Pensate à e persone più vulnerabili - i vostri vicini anziani è quelli chì anu malatie croniche o autoimmuni - allora dumandatevi ciò chì pudete fà per aiutalli.

Hè maravigghiusu quantu si pò sentite bè per fà qualcosa simplice cum'è di piglià un cartone di latte per qualcunu.

Pruvate à ùn circà micca cunsiglii medichi inutili

Quelli di noi cun ansietà per a salute sò abituati à duie cose: vede prufessiunali medichi eccessivamente, o micca.

Hè cumunu per noi di riservà appuntamenti cù i duttori sì simu preoccupati di i nostri sintomi. Dice questu, per via di a gravità di u novu coronavirus nantu à quelli chì sò più suscettibili à ellu, solu casi gravi si vedenu in a maiò parte di i paesi. Cusì, chjamà un numeru d'emergenza se site preoccupatu per una tosse puderia bluccà a linea per qualchissia sottumessu.

Invece di ricorre à cuntattà i medici, tenite un ochju rilassatu nantu à i vostri sintomi.

Hè impurtante chì ricordemu chì e persone cun ansietà per a salute si ponu ammalà, ancu - ma altrettantu impurtante da ricurdà di ùn saltà micca in u peghju scenariu di casu.

Aghju scrittu annantu à cumbatte stu cicculu ghjustu l'annu scorsu, chì pudete leghje quì.

Self-isolate - ma ùn tagliate micca da u mondu

Da i boomers è geners o millenarii è gen z pari, avete probabilmente intesu: "Sò troppu ghjovanu per esse affettatu". Hè frustrante, soprattuttu chì l'unicu ciò chì sapemu di sicuru hè chì a distanza sociale di noi stessi hè a sola cosa chì pò rallentà a diffusione.

E, mentre assai persone in mezu à una spirale di ansietà per a salute sò invitate à stà in casa o in lettu per difettu, avemu sempre bisognu di aderì ci.

L'autoisolamentu ùn limita micca solu e vostre pussibilità di catturà u virus, fendu cusì prutege ancu l'adulti anziani è e persone immunocompromise da chjappallu.

Mentre questu apre altri prublemi cum'è a gestione di l'epidemia di solitudine, ci hè ancu assai chì pudemu fà per sustene i nostri amichi, famiglia è vicini senza avè da vedeli faccia a faccia.

Invece di preoccupassi di ùn vede micca i vostri amati, chjamate è mandateli un SMS più spessu.

Simu à u puntu più bonu di a storia per mantene u cuntattu indipendentemente da a distanza. Vogliu dì, quale sapia chì 20 anni fà pudemu fà videochiamate nant'à i nostri telefoni?

Inoltre, pudete offre à raccogliere generi alimentari, ricette, o consegne, chì pudete poi lasciare à a so porta. Dopu tuttu, pensà à l'altri hè un ottimu modu per passà fora di voi in mezu à un episodiu d'ansietà per a salute.

Trattà di l'autoisolamentu se avete depressione

Parechji di noi sò abituati à esse soli, ma ci hè un aspettu in più di WTF-ery quandu ùn avete micca una scelta.

Parechji prublemi di salute mentale sò perpetuati per esse solu, ancu, chì significa l'autoisolamentu pò esse periculosu per quelli di noi propensi à depressione.

A cosa hè chì tutti anu bisognu di cunnessione cù l'altri populi.

Dopu avè passatu a maiò parte di a mo ghjovana età adulta in e fashe di depressione severa chì mi lasciò isolatu, aghju finalmente fattu amicizia. Questi amichi ùn solu aprenu i mo ochji à u fattu chì più di noi trattemu di qualchì tippu di malattia mentale chè no, ma anu ancu offertu un sistema di supportu in tempi di necessità, cù u listessu datu in ritornu.

L'umani sò creature suciale, dopu tuttu. È in un mondu di ambiverti, hè un saltu tamantu per andà da u cuntattu custante à nimu.

Ma ùn hè ancu a fine di u mondu. Ci hè tonnellate di cose chì pudemu fà per occupà a nostra mente mentre simu in isolamentu. E di conseguenza, tunnellate per quelli chì anu ansietà per a salute da fà per distrarre noi stessi da i nostri sintomi.

Aspetti pusitivi di l'autoisolamentu

I fatti sò fatti: L'epidemia hè quì, Jean Claude Van Damme hà cessatu di fà filmi decenti à l'iniziu di l'anni 90, è tocca à noi di prutege l'altri populi.

Se ùn avete micca vistu u simulatore in u Washington Post, hè probabilmente u megliu argumentu per u distanciu suciale.

Ma chì pudemu fà mentre mantenemu a curva? Ebbè, assai cose.

Cose da fà durante a quarantena per alleviare a vostra ansietà

  • Avete un spaziu di casa, in stile Marie Kondo! Avè una casa pulita hè una spinta stupefacente per e persone cun depressione. Sè vo site diventatu involuntariamente un accatastatore in l'ultimi anni, avà hè un mumentu bonu cum'è qualsiasi per inizià.
  • Chì ne pensi di quellu hobby chì avete trascuratu per u travagliu? Quantu hè statu u tempu chì avete pigliatu una penna o un pennellu? A vostra chitarra, cum'è a moia, hè rivestita di polvere? È di quellu rumanzu chì duverebbe scrive? Esse isolatu ci dà assai tempu liberu, è fà cose chì ci piaceru hè perfettu per schisà u ciclu di e preoccupazioni.
  • Fate e cose chì vi piace, ùn importa ciò chì sò. Puderete leghje à traversu a pila di libri chì avete accumulatu o ghjucà videogiochi. Se, cum'è mè, avete un sensu scuru di l'umuri è ùn hè micca un trigger, pudete ancu dà à Pandemic 2 un giru. Guarantiscu ancu chì ci hè assai Netflix da binge, è hè ora chì smettimu di vede cose divertenti cum'è una distrazione da a vita. In parechji casi - soprattuttu avà - avemu bisognu di distrarre. Se mantene a vostra mente da u modu di preoccupazione è vi rende felice, in e parolle di u prufeta Shia Labeouf: fate solu.
  • Ricalibra a vostra rutina. Sè site abituatu à un ambiente di l'uffiziu, avè una rutina in casa pò aiutà i ghjorni à smette di sanguinassi unu in l'altru. S'ellu si tratta di un regime di autocura o di attività domestiche, e rutine sò modi favulosi di superà i cicli ansiosi.
  • Ùn hè mai un mumentu pessimu per amparà. Forse puderete finalmente ripiglià quellu cursu in ligna chì avete fighjatu? Free Code Camp hà un elencu di 450 corsi di lega di edera chì pudete piglià gratuitamente.
  • Praticamente passà cù l'amichi. Da adolescente, mi sarebbe piaciutu di pudè ghjucà videogiochi cù i mo amichi in ligna. Senza parlà di e persone di u mondu sanu. Ci hè tonnellate di app chì pudete aduprà per stà cun i vostri amichi è famiglia. Pudete avè un scontru virtuale cù Zoom, ghjucà à ghjochi inseme nantu à Discord, bramà nantu à u coronavirus in un gruppu WhatsApp, è FaceTime o Skype cù i vostri membri di famiglia anziani.
  • Truvate à qualchissia per parlà, o à qualchissia chì ne hà bisognu. Micca tutti avemu a furtuna di avè ghjente intornu à noi, ancu virtualmente. Quandu avete ansietà o depressione, hè assai più faciule di taglià si da u mondu chè di ritruvassi in questu. S'ellu hè u casu, pudete cuntattà una linea d'aiutu o unitevi à un foru cum'è No More Panic. In alternativa, unisciti à un foru nantu à qualcosa chì vi interessa è scuntrate a ghjente cusì.
  • Divertiti in a cultura glubale da u cunfortu di u vostru salottu. Tutte e cose cool chì diventanu accessibili durante a pandemia mi anu soffiatu a mente. Pudete trasmette in diretta cuncerti è opere di musica classica cù u Met o a Filarmonica di Berlinu; Paris Musées hà fattu più di 150.000 opere d'arte cuntenutu apertu, vale à dì chì pudete girà virtualmente i migliori musei è gallerie di Parigi gratuitamente; tunnellate di musicanti cumpresi Christine & the Queens è Keith Urban sò in diretta in diretta da casa, mentre chì altri anu sessioni jam virtuali chì pudete sintonizà in tuttu u globu.

È questu hè solu scratching a superficia di e pussibilità chì a vita in linea hà da offre.

Simu in questu inseme

Sì qualcosa di bonu vene da sta pandemia, serà un novu inseme.

Per esempiu, e persone chì ùn anu micca sperimentatu depressione, OCD, o ansietà per a salute puderanu sperimentà per a prima volta. D'altra parte, pudemu ghjunghje à a famiglia è à l'amichi più spessu di ciò chì fariamu sì eramu altrimenti occupati.

U novu coronavirus ùn hè micca una burla.

Ma nè l'ansietà per a salute - nè alcuna altra situazione di salute mentale.

Serà difficiule, à tempu mentale è fisicu. Ma induve ùn pudemu micca cuntrullà interamente un focu, pudemu travaglià cù i nostri mudelli di pensamentu è e risposte à questu.

Cù l'ansietà per a salute, questu hè u megliu chì avemu in u nostru arsenale.

Muvimenti Cuscenti: Flussu di Yoga 15 Minuti per l'Ansietà

Em Burfitt hè un ghjurnalistu musicale chì u so travagliu hè statu prisentatu in The Line of Best Fit, DIVA Magazine, è She Shreds. Oltre à esse cofundatore di queerpack.co, hè ancu incredibbilmente appassiunata per fà cunversazione di salute mentale mainstream.

Articuli Novi

Glaucoma Congenital: chì hè, perchè accade è trattamentu

Glaucoma Congenital: chì hè, perchè accade è trattamentu

U glaucoma Congenital hè una malattia rara di l'ochji chì affetta i zitelli da a na cita à 3 anni di età, cau ata da una pre ione aumentata in l'ochju per via di l'accu...
Antiginnastica: chì hè è cumu si face

Antiginnastica: chì hè è cumu si face

L'antiginna tica hè un metudu viluppatu in l'anni 70 da a fi ioterapeuta france e Thérè e Bertherat, chì hà per copu di viluppà una migliore cu cenza di u corpu t...