11 Cunsiglii per manghjà subitu in viaghju cù u diabete di tippu 2
Cuntenutu
- 1. Imballate u vostru frigorifero, dopu pianificate a ghjurnata
- 2. Avè proteine per a colazione - è ogni pastu
- 3. Stà idratatu
- 4. Snack strategicamente
- 5. Verificate per carbs totali
- 6. Cerca qualchì fibra
- 7. Figurate u to piattu
- 8. Fate picculi scambii di tagliu di carb
- 9. Ùn àbbia paura di verificà u zuccherinu in sangue
- 10. Verificate l'infurmazioni nutrizionali
- 11. Chat cù un prufessiunale
Manghjà bè pò esse più difficiule quandu site fora di casa. Eccu cumu si facilita.
Manghjà in casa hà i so vantaghji, soprattuttu se avete diabete di tip 2 è avete bisognu di cibi chì ùn spuntanu micca u zuccherinu in sangue. Pudete cuntrollà facilmente ciò chì hè in u vostru frigorifero è poi ancu ciò chì mette nantu à u vostru piattu.
Ma manghjà in viaghju - è cun un calendariu super occupatu - face una storia diversa.
Per aiutavvi à fà scelte intelligenti, sì state currendu per a cità, precipitendovi da riunione in riunione, andendu in un viaghju stradale, o solu ùn avete micca u tempu di piantà è pusà à manghjà, sti passi faciuli è azzionabili ti stabilisceranu in direzzione di successu.
1. Imballate u vostru frigorifero, dopu pianificate a ghjurnata
Ancu se ùn manghjate micca in casa, avè frutti, verdure, cereali integrali, è proteine magre accessibili significa chì vi pudete imballà un saccu di tutte l'essenziali.
"Pensate à e vostre scelte alimentari in anticipu è sia impacchettate per piglià cun voi, sia mette in una zona di u frigorifero per ùn avè micca bisognu di piglià parechje decisioni alimentari tutta a ghjurnata", dice Elizabeth DeRobertis, dietista registrata ( RD) è educatore certificatu di diabete (CDE) in u Nutrition Center di Scarsdale Medical Group in New York.
Riduce u numeru di scelte alimentarie chì duvete fà per tutta a ghjurnata pò aiutà à ghjunghje à l'articuli chì imballanu nutrienti è ùn disturbanu micca i vostri livelli di zuccheru in sangue.
2. Avè proteine per a colazione - è ogni pastu
"Se avete una ghjurnata impegnativa davanti, assicuratevi di avè una colazione equilibrata per inizià a vostra ghjurnata", dice Lori Zanini, RD, CDE, autore di "Diabetes Cookbook and Meal Plan".
"Avè una proteina adeguata a mane ùn aiuterà micca solu à stabilizà i livelli di glucosiu in sangue, ma e ricerche anu ancu dimustratu chì manghjà cusì pò riduce a brama dopu à a ghjurnata", dice.
In più, e proteine piglianu più tempu per digerisce chè i carboidrati, allora vi darà un sensu più grande di pienezza, aghjusta.
DeRobertis prupone l'ove à l'ore (duru sè vo li portate à piglià), o qualcosa cum'è muzzicule d'u biancu o una frittata imballata di verdure se pudete pusà à manghjà.
3. Stà idratatu
Quandu imballate u vostru cibu per a ghjurnata, ùn vi scurdate di qualchì bevanda bassa in zuccheru, ancu.
"Una idratazione adegwata hè di primura per prumove una salute ottima, sopratuttu quandu campi cun diabete, allora mi piace di cunsiglialu di riempie a vostra buttiglia d'acqua è di avè la pronta à aduprà tutta a ghjurnata", dice Zanini.
4. Snack strategicamente
"Ogni volta chì qualchissia passa troppu longu senza manghjà, finiscenu troppu famiti è spessu manghjanu troppu", dice DeRobertis. "Questu manghjà eccessivamente hè spessu ciò chì causa u zuccherinu in sangue".
Hè per quessa chì hè sempre una bona idea d'avè snacks go-to turn to quandu avete bisognu di un muccuni rapidu, è quelli chì pudete facilmente piglià in strada.
Alcuni elementi DeRobertis raccomanda:
- Saccu di noci di 100 calorie
- una tazza di casgiu furmagliu
- casgiu string
- 0% yogurt grecu
- ligumi cù hummus o guacamole
U manghjà di manghjà senza nitrati hè ancu una opzione intelligente, postu chì hà assai proteine. Se ùn avete micca fame di una merendella, però, ùn la furzate micca, aghjusta DeRobertis.
Zanini incuragisce à avè e noci per una merendella croccante è soddisfacente postu chì sò pieni di proteine è di grassi mono è polinsaturi sani.
A ricerca mostra ancu chì scambià e noci per cibi menu sani cum'è patatine fritte o patatine fritte ponu aiutà à cuntrullà u pesu à longu andà.
Zillini dice: Cumpleti nantu à un ripastu o una merendella almenu ogni 4 à 5 ore.
5. Verificate per carbs totali
Sè cumprate qualcosa quandu site fora, DeRobertis suggerisce di verificà u cuntenutu tutale di carb. Per un pastu, cercate circa 30 à 45 grammi di carboidrati totali o menu. Per e merendelle, mirate per circa 15 à 20 grammi di carboidrati totali.
A maiò parte di a ghjente feghja solu u zuccheru, dice DeRobertis, chì hè solu un pezzu di u puzzle.
"Tutti i carboidrati eventualmente si trasformanu in zuccheru quandu si rompenu", dice.
Se decidite trà dui spuntini, andate per quellu inferiore in carb.
6. Cerca qualchì fibra
L'unica caveat per cuntrollà solu i carboidrati totali: fibra, un nutriente chì hè più lento da digerisce per pudè tene pienu.
Se dui prudutti anu a listessa quantità di carboidrati totali ma unu hà più fibre, andate cun quellu.
L'American Diabetes Association dice chì l'alimenti cù 2,5 grammi di fibre sò classificate cum'è una bona fonte, è quelli cun 5 grammi o più sò una fonte eccellente, allora sforzatevi per questi numeri.
7. Figurate u to piattu
Quandu sceglite u vostru pranzu o cena, stabilite l'obiettivu di riempie a metà di u vostru piattu cù veggies senza starchia, cume verdi frondosi, peperoni, o broccoli, dice Zanini.
Dopu sparte l'altra metà trà e proteine, cum'è pesci à a griglia, pollame, o tofu, è un carboidrati sani cum'è patate dolci cotte, quinoa o fagioli neri.
8. Fate picculi scambii di tagliu di carb
Avè un sandwich per pranzu? Elimina a fetta superiore di pane per fà un sandwich à faccia aperta, chì taglia a metà di i carboidrati, dice DeRobertis.
Oppure, sceglite u pane inferiore in carb, involucri, o ancu lattuga cum'è basa. À a cena, forse pruvate à scambià u risu regulare per u risu di cavolfiore o invece di manghjà pasta regulare andate per tagliatelle di zucchine o spaghetti squash.
9. Ùn àbbia paura di verificà u zuccherinu in sangue
Circa 2 ore dopu un pastu, u zuccherinu in sangue deve esse 140 o menu, è pruvà lu in questu mumentu pò aiutà à identificà a vostra tolleranza individuale di carboidrati. Sì avete manghjatu una grande quantità di carboidrati è u zuccherinu in sangue hà spuntatu, chì puderia signalà chì avete bisognu di riduce.
"Una volta chì sapete stu numeru [tolleranza di carb], pò aiutà à fà scelte infurmate quandu site in viaghju", dice DeRobertis.
10. Verificate l'infurmazioni nutrizionali
Se duvete optà per "fast food" in i ghjorni particularmente impegnati, hè d'utile per educà si nantu à l'infurmazioni nutrizionali per i ristoranti di serviziu rapidu. Sapere ciò chì sceglite prima di andà vi pò aiutà à seguità cù e scelte migliori offerte in quellu ristorante.
Pudete vede e calorie, i carboidrati, u zuccheru, è ancu di più in i pasti da a maggior parte di i punti di fast food quì.
11. Chat cù un prufessiunale
Zanini dice chì un dietista o un educatore per a diabetes pò aiutà vi à pianificà è persunalizà u vostru pianu di pranzu.
"L'alimentu è u mumentu di i pasti anu un impattu assai reale nantu à i livelli di glucosiu in sangue per tutta a ghjurnata, dunque u travagliu cù un prufessiunale pò dà una visione preziosa di ciò chì funziona megliu per voi", dice.
Mallory Creveling, un scrittore freelance basatu in New York, copre a salute, a forma fisica è a nutrizione dapoi più di un decenniu. U so travagliu hè apparsu in publicazioni cum'è Salute di e donne, Men's Journal, Self, Runner's World, Health, and Shape, induve hà avutu prima un rolu di staff. Hà travagliatu ancu cum'è editore in a rivista Daily Burn è Family Circle. Mallory, un furmatore persunale certificatu, travaglia ancu cù clienti privati di fitness in Manhattan è in un studiu di forza in Brooklyn. Uriginaria di Allentown, PA, si hè diplomata à a S.I. Newhouse School of Public Communications di Syracuse University.