Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 10 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Minimizà, Gestisce, è Impedisce i Bunions - Salute
Minimizà, Gestisce, è Impedisce i Bunions - Salute

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Panoramica

Mentre alcuni bunions ùn anu micca sintomi, parechji diventanu rossi, gonfi è dolorosi. Pò esse cusì dolorosi chì hè difficiule per voi di mette una scarpa o di marchjà. L'usura di scarpi chì si adattanu male o chì anu tacchi alti ponu peghju i bunions.

A chirurgia hè necessaria per sbarrazzassi cumpletamente di un bunion, ma ci sò cose chì pudete fà per gestisce i sintomi da i vostri bunions è impedisce chì a furmazione di u bunion aggravi.

15 cunsiglii per gestisce i bunions

1. Purtate i scarpi adatti. Purtate calzature adatte. I vostri scarpi ùn devenu micca esse stretti, a zona di u dittu deve esse larga, è u taccu deve esse menu di 1 à 2 pollici. Deve ancu avè un bonu sustegnu per l'arcu di u to pede.

2. Evite i flip-flops. Evite di portà infradito è altri scarpi chì ùn anu micca supportu archu perchè ponenu pressione in più nantu à l'articulu di u big toe.


3. Cunnosce e vostre misure. Chiedi à u venditore di misurà a lunghezza è a larghezza di u to pede quandu cumprate scarpe per aiutà à assicurà una bona misura.

4. Dimensione scarpi per cunfortu micca numeru. I scarpi di diverse cumpagnie ponu esse dimensione diversa. Andate sempre per ciò chì hè cunfortu, micca per a vostra dimensione abituale di u pede.

5. Aduprate inserti in i vostri scarpi, cusì u vostru pede hè in alineazione curretta è l'arcu hè supportatu. Pudete aduprà u tippu vendutu in farmacie o avè prescritti ortesi.

6. Stende i to diti. Cacciate i scarpi per un pocu di tempu è mughjate i pedi quandu puderete à u travagliu o in casa per riduce a pressione nantu à i vostri pedi.

7. Spaziate i vostri ditti. Aduprate spacers toe di notte o mentre portanu scarpi per riduce a pressione nantu à i vostri dita.

8. Ammucciate i vostri bunions. Copre i vostri bunions cun bunion pads o moleskin per alleviare una parte di a pressione è fà u bunion menu prubabile di esse irritatu da i vostri scarpi.


9. Mogliu i vostri pedi in acqua calda cù u sale Epsom per calmalli è riduce l'infiammazione.

10. Ghiacciate u to pede. Aduprate pacchetti di ghiaccio per riduce l'infiammazione è l'infiammazione quandu u vostru bunion si ferisce.

11. Pigliate antidolorifici NSAID. Pigliate droghe antiinflamatorie non steroidali, cum'è ibuprofene o naproxen, per riduce l'infiammazione è u dolore.

12. Elevate i vostri pedi quandu site sedutu per riduce u gonfiore è u dolore.

13. Riposa i pedi parechje volte à u ghjornu, soprattuttu se site statu nantu à elli tuttu u ghjornu.

14. Massate u vostru pede è movi manualmente u to big toe intornu per tene u tissutu morbidu è u toe flessibile. Rutulà una palla di tennis sottu à u to pede hè un bonu modu per masajelu.

15. Fate esercizii per i pedi. Avè musculi debuli di u pede pò esse assuciatu cù più dolore è prublemi di camminata in e persone cun bunions. Alcuni boni esercizii per rinfurzà i musculi di u pede sò:


  • Cù u calcagnu è l'avampiedu (a palla di u to pede) in terra, alza i diti in punta. Mantene per cinque seconde è liberate.
  • Cù u calcagnu è l'avampiedu nantu à u pavimentu, alzate i diti di i pedi è sparghjeli. Arrivate u to toe toe versu u pavimentu, è poi move u to big toe versu l'internu di u vostru pede. Mantene per cinque seconde è liberate.
  • Cù i pedi nantu à u pavimentu è e ghjinochje piegate, alza i tacchi mentre appughjate cù u to big toe. Mantene per cinque seconde è liberate.

I vostri pedi devenu esse nudi quandu fate l'esercitazioni. Ripetite ogni eserciziu finu à chì i vostri musculi sò stanchi. L'esercitazioni ponu esse fatte mentre site sedutu, in piedi nantu à dui pedi, o in piedi nantu à un pedu. Accuminciate in qualunque pusizione sia còmuda è andate finu à a prossima pusizione quandu puderete. Duvete pruvà à fà li ogni ghjornu.

Mantene i pedi sani

Pudete esse in un risicu aumentatu di uttene bunions se:

  • i bunions correnu in a vostra famiglia
  • u vostru pede ùn hè micca alliniatu currettamente, dunque l'internu sustene a maiò parte di u vostru pesu o u vostru pede hà un arcu falatu (pedi piatti)
  • avete una cundizione infiammatoria, cum'è l'artrite reumatoide
  • avete un travagliu induve site assai in i vostri pedi

Sì una di queste si applica à voi o avete cuminciatu à uttene un bunion, ci sò cose chì pudete fà per aiutà à prevene i bunions o impedisce di peghju. Alcuni cunsiglii preventivi sò:

Purtate scarpi adatti

Probabilmente a cosa più impurtante chì pudete fà per mantene i vostri piedi felici è aiutà à prevene i bunions hè di portà calzature adatte. I scarpi più boni per i pedi sani sò un pocu sciolti nantu à u vostru pede, anu una scatula larga di punta, un bon sustegnu di l'arcu, è tacchi chì sò menu di 1 à 2 pollici.

Se vi piacenu i tacchi alti, hè bè di purtalli di tantu in tantu, ma ùn li duvite micca purtalli ogni ghjornu.

I tacchi blocky, i cunei è i scarpi di piattaforma sò megliu opzioni per i scarpi cun qualchì altezza postu chì questi sò più propensi à distribuisce u vostru pesu più uniformemente attraversu u to pede o à avè un angulu più pianu chì ùn ti spinge micca nantu à e palle di i vostri piedi.

I scarpi chì duvete ligà sò megliu cà i slip-ons perchè i lacci impediscenu u to pede d'avanzà à ogni passu. Stu muvimentu mette pressione nantu à a vostra articulazione di u grossu punta.

Cumprate scarpi a sera

Questu hè u megliu tempu per circà i scarpi. Normalmente i vostri pedi si gonfianu durante u ghjornu, allora sò più grandi a sera. Se cumprate scarpi à a prima ghjurnata, ponu finisce per esse stretti a sera.

I vostri scarpi devenu esse còmodi appena i cumprate. Ùn duverete micca avè da rompe li prima ch'elli sianu comodi.

Cammina intornu è assicuratevi chì i scarpi sianu cunfurtevuli è si adattanu bè prima di cumprà. In calzature adattate currettamente, i vostri ditti ùn toccanu micca a parte anteriore di a scarpa è pudete moveli comodamente.

Assicuratevi chì u vostru pede hà u supportu propiu è hè allinatu currettamente

Se u vostru pede ùn hè micca allinatu currettamente o avete i pedi piatti (archi caduti), portate l'ortesi senza prescrizione o prescrizzioni in i vostri scarpi. Questu assicura chì u vostru pede sia alliniatu currettamente è ben supportatu.

Un podologu (medico di pedi) o qualchissia in un magazinu di forniture mediche in casa pò piglià misure di u vostru pede è raccomandà a migliore scarpa è inserimentu per u vostru pede.

Ci sò ancu stecche chì pudete cumprà chì mantenenu u to grosu drittu drittu ma permette sempre di marchjà. Inserti è ortesi aiutanu ancu à distribuisce u vostru pesu più uniformemente nantu à u vostru pede.

Truvate correttori bunion in linea.

Stà à un pesu sanu

U pesu di u vostru corpu mette pressione nantu à i vostri pedi ogni volta chì fate un passu. Sè vo site in sovrappesu, u vostru pede è l'articulu di u toe sò sottu più pressione di ciò chì anu bisognu.

Più hè alta a pressione chì l'articulu di u dentru hè sottu, più alta hè a probabilità di sviluppà un bunion o di diventà infiammatu è dolorante.

Caccia i to pedi

Pigliate a cura di i vostri pedi. Immergialli in acqua calda cù u sale Epsom quandu sò stanchi o dolenti. Aduprate una crema idratante per ùn esse troppu asciutti. Fate à qualchissia massaghjà o strofinallu di tantu in tantu. Mettiteli è ripusateli à a fine di una longa ghjurnata.

U megliu avete a cura di i vostri pedi, u menu prubabile hè chì uttene bunions o altri prublemi. I pedi sani sò pedi felici.

Più infurmazione nantu à i bunions

I Bunions sò assai cumuni. Sicondu u Journal of Orthopedic and Sports Physical Therapy, in i Stati Uniti, più di 64 milioni di persone anu avutu.

Un bunion hè un bump boney chì spunta fora di l'articulazione chì cunnessa u to big toe to your foot.Hè in realtà un allargamentu di l'articulazione per via di a rotazione di u to big bone toe, cù u fondu di l'ossu chì si muvia versu l'esternu mentre a cima si move versu l'altri diti.

I duttori ùn sò micca sicuri di ciò chì provoca i bunions, ma pensanu chì i prublemi cù l'anatomia di u pede, ancu cù a pronazione, facenu cambià u pesu di u vostru corpu, fendu pressione nantu à a vostra articulazione di u toe. Questa pressione aumentata face l'ossu move. I medichi pensanu ancu chì hè parzialmente genetica.

U takeaway

Postu ch'elli ponu esse parzialmente ereditati, ùn pudete micca garantisce chì ùn averete mai bunions, ma ci sò parechje cose chì pudete fà per aiutà à prevene. Se cuminciate à sviluppà un bunion, cuminciate à aduprà trattamenti in casa u più prestu pussibule.

Ùn pudete micca sbarrazzalli di elli senza chirurgia, ma pudete minimizà i sintomi è aiutà à prevene di peghju.

Publicazioni Fresche

Dumandate à u Dottore Dieta: Cumu gode di e Vacanze Senza Aumento di Peso

Dumandate à u Dottore Dieta: Cumu gode di e Vacanze Senza Aumento di Peso

Q: Chì ò i vo tri primi trè cun iglii per NON guadagnà pe u durante e vacanze?A: Mi piace tu approcciu proattivu. Curbing l'aumentu di pi u durante e vacanze pò e e u megl...
Perchè aghju fattu Teste Genetiche per u Cancro di Senu

Perchè aghju fattu Teste Genetiche per u Cancro di Senu

"I vo tri ri ultati ò pronti".Malgradu e parolle minaccio e, l'email bè cuncipitu pare allegru. enza impurtanza.Ma hè in traccia di dì mi e ò un tra purtadore pe...