9 Modi di Prevenzione di e Pietre di Rene
Cuntenutu
- Cumu prevene i calcoli renali naturalmente
- 1. Stà idratatu
- 2. Manghjate più alimenti ricchi di calciu
- 3. Manghja menu sodiu
- 4. Manghjate menu cibi ricchi in ossalatu
- 5. Manghjate menu pruteine animali
- 6. Evite i supplementi di vitamina C.
- 7. Esplora i rimedii à base di erbe
- Cumu prevene i calcoli renali cun medicazione
- 8. Parlate cù u vostru duttore nantu à i medicazione chì site oghje
- 9. Parlate cù u vostru duttore nantu à i medicazione preventivi
- U fondu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Prevenzione di a petra renale
E petre renali sò dipositi minerali duri chì si formanu in i vostri reni. Provocanu un dolore estremante quandu passanu per e vostre vie urinarie.
Finu à 12 per centu di l'Americani sò affettati da calcoli renali. È una volta chì avete avutu una petra di u rene, site 50 per centu più prubabile di ottene un altru in i prossimi 10 anni.
Ùn ci hè nimu modu sicuru per prevene i calcoli renali, sopratuttu se avete una storia di famiglia di a cundizione. Una cumbinazione di cambiamenti di dieta è di modu di vita, è ancu alcuni medicinali, ponu aiutà à riduce u vostru risicu.
Cumu prevene i calcoli renali naturalmente
Fà picculi aggiustamenti à a vostra dieta attuale è à u pianu nutrizionale pò andà assai per prevene i calcoli renali.
1. Stà idratatu
Piglia più acqua hè u megliu modu per prevene i calcoli renali. Se ùn beie micca abbastanza, a vostra pruduzzione d'urina serà bassa. A bassa pruduzzione d'urina significa chì a vostra urina hè più cuncintrata è menu prubabile di dissolve i sali d'urina chì causanu pietre.
Limonata è suchju d'aranciu sò ancu bone opzioni. Tramindui cuntenenu citrati, chì ponu impedisce a furmazione di e petre.
Pruvate à beie intornu à ottu bichjeri di liquidi ogni ghjornu, o abbastanza per passà dui litri d'urina. Se esercitate o sudate assai, o sì avete una storia di pietre di cistina, averete bisognu di fluidi supplementari.
Pudete sapè se site idratatu fighjendu u culore di a vostra urina - duveria esse chjaru o giallu pallidu. S'ellu hè bughju, ci vole à beie di più.
2. Manghjate più alimenti ricchi di calciu
U tippu più cumunu di calciu renale hè a pietra ossalata di calciu, chì porta à parechje persone à crede ch'elli devianu evità di manghjà calciu. L'oppostu hè veru. E diete à bassu calciu ponu aumentà u vostru risicu di calciu renale è u vostru risicu di osteoporosi.
I supplementi di calciu, però, ponu aumentà u vostru risicu di pietre. Piglià supplementi di calciu cù un pastu pò aiutà à riduce stu risicu.
Cumprate supplementi di calciu.
U latte bassu grassu, u furmagliu grassu grassu è u yogurt bassu grassu sò tutti boni opzioni di alimenti ricchi di calciu.
3. Manghja menu sodiu
Una dieta ricca di sale aumenta u vostru risicu di calciu renale calciu. Sicondu a Fundazione di Cura di Urulugia, troppu sale in l'urina impedisce chì u calciu sia riassorbitu da l'urina à u sangue. Questu causa u calciu urinariu altu, chì pò purtà à calcoli renali.
Manghjà menu sale aiuta à mantene i livelli di calciu in urina più bassu. Più hè bassu u calciu in l'urina, più bassu hè u risicu di sviluppà calcoli renali.
Per riduce a vostra assunzione di sodiu, leghjite attentamente e etichette di l'alimentu.
L'alimenti famosi per esse ricchi di sodiu includenu:
- cibi trasfurmati, cum'è patatine è crackers
- zuppi in scatula
- ligumi in scatula
- carne di pranzu
- cundimi
- cibi chì cuntenenu glutammatu monosodicu
- cibi chì cuntenenu nitratu di sodiu
- cibi chì cuntenenu bicarbonatu di sodiu (bicarbonatu di sodiu)
Per aromatizà i cibi senza aduprà sale, pruvate erbe fresche o un misgiu di sale senza erbe, staghjunamentu.
4. Manghjate menu cibi ricchi in ossalatu
Alcune pietre à u rene sò fatte di ossalatu, un cumpostu naturale chì si trova in l'alimenti chì si leganu cù u calciu in l'urina per furmà e pietre à u rene. A limitazione di l'alimenti ricchi in ossalati pò aiutà à prevene a furmazione di e pietre.
L'alimenti ricchi di ossalati sò:
- spinach
- cicculata
- patate dolce
- caffè
- barbabietola
- arachidi
- rabarbru
- prudutti di soia
- crusca di granu
L'oxalatu è u calciu si leganu inseme in u trattu digestivu prima di ghjunghje à i reni, dunque hè più difficiule per e pietre di furmà si manghjate alimenti ricchi di ossalati è cibi ricchi di calciu in listessu tempu.
5. Manghjate menu pruteine animali
L'alimenti ricchi di proteine animali sò acidi è ponu aumentà l'acidu di l'urina. L'acidu urinariu altu pò causà à tempu l'acidu uricu è calculi renali di ossalatu di calciu.
Duvete circà di limità o evità:
- vacca
- volaille
- pesciu
- porcu
6. Evite i supplementi di vitamina C.
A supplementazione di vitamina C (acidu ascorbicu) pò causà calcoli renali, in particulare in l'omi.
Sicondu unu, l'omi chì anu pigliatu dosi elevate di supplementi di vitamina C anu radduppiatu u so risicu di furmà una petra renale. I circadori ùn credenu micca chì a vitamina C da l'alimentu porti u listessu risicu.
7. Esplora i rimedii à base di erbe
Chanca Piedra, cunnisciutu ancu cum'è "scumpientu di petra", hè un rimediu pupulare à base di erbe per e pietre à i reni. L'erba hè pensata per aiutà à prevene a formazione di pietre di calciu-ossalatu. Si crede ancu chì riduce a dimensione di e petre esistenti.
Cumprate per i supplementi di erbe Chanca Piedra.
Aduprate rimedi vegetali cun prudenza. Ùn sò micca bè regulati o ben studiati per a prevenzione o u trattamentu di i calcii renali.
Cumu prevene i calcoli renali cun medicazione
In certi casi, cambià e vostre scelte dietetiche pò micca esse abbastanza per impedisce a formazione di calcoli renali. Sì avete pietre recurrenti, parlate cù u vostru duttore nantu à quale rolu a medicazione pò ghjucà in u vostru pianu di prevenzione.
8. Parlate cù u vostru duttore nantu à i medicazione chì site oghje
Pigliate certe ricette o medicazione senza ricetta pò esse in calcoli renali.
Alcuni di sti medicamenti sò:
- decongestionanti
- diureticu
- inibitori di proteasi
- anticonvulsivanti
- steroidi
- droghe di chimioterapia
- droghe uricosuriche
Più pigliate queste droghe, più u risicu di calcoli renali hè più altu. Se pigliate qualsiasi di sti medicazione, parlate cù u vostru duttore nantu à altre opzioni di medicazione. Ùn duverebbe micca piantà di piglià alcunu medicamentu prescrittu senza l'accunsentu di u vostru duttore.
9. Parlate cù u vostru duttore nantu à i medicazione preventivi
Sè site propensu à certi tipi di calcoli renali, certi medicazione ponu aiutà à cuntrullà a quantità di quellu materiale prisente in a vostra urina. U tipu di medicazione prescritta dipenderà da u tippu di pietre chì avete generalmente.
Per esempiu:
- Sì avete calciu calciu, un diureticu tiazidicu o fosfatu pò esse benefiziu.
- Sì avete petri d'acidu uricu, allopurinol (Zyloprim) pò aiutà à riduce l'acidu uricu in u sangue o in l'urina.
- Sì avete pietre struvite, antibiotici à longu andà ponu esse aduprati per aiutà à riduce a quantità di batteri presenti in a vostra urina
- Sì avete pietre di cistina, capoten (Captopril) pò aiutà à riduce u livellu di cistina in l'urina
U fondu
E petre di u rene sò cumune. Ùn ci hè nisuna garanzia chì i metudi di prevenzione funzioneranu, ma ponu riduce u vostru risicu. A vostra megliu scumessa per prevene i calcoli renali hè di stà idratatu è di fà certi cambiamenti dietetichi.
Sì avete una cundizione chì aumenta u risicu di calcoli renali, cum'è malattie infiammatorie di l'intestini, infezioni persistenti di e vie urinarie, o obesità, parlate cù u vostru duttore nantu à i modi per gestisce per diminuisce u risicu di pietre renali.
Se avete passatu una petra di u rene prima, dumandate à u vostru duttore per fà pruvà. Una volta chì sapete chì tippu di petra avete avutu, pudete piglià passi mirati per impedisce a furmazione nova.