Cume Fermà l'intimidamentu in e Scole
Cuntenutu
- Identificà u bullying
- Perchè hè un prublema
- Strategie di prevenzione di l'intimidazioni
- Impegnà u vostru zitellu
- Esse un mudellu
- Esse educatu
- Custruisce una cumunità di sustegnu
- Esse cunsistenti
- Abilita i passanti
- Travagliate cù l'intimidatore
- Outlook
Panoramica
L'intimidazioni hè un prublema chì pò scarrà a scola, a vita suciale è u benessere emotivu di un zitellu. Un raportu publicatu da u Bureau of Justice Statistics dice chì l'intimidamentu si face ogni ghjornu o à settimana in u 23 per centu di e scole publiche di i Stati Uniti. U prublema hà guadagnatu più attenzione in l'ultimi anni per via di a tecnulugia è di novi modi per cumunicà è molestà unu l'altru, cum'è l'internet, i telefuni cellulari è i social media. L'Adulti ponu avè una tendenza à ignurà l'intimidazioni è scrive lu cum'è una parte normale di a vita chì tutti i zitelli passanu. Ma l'intimidamentu hè un veru prublema cun grave cunsequenze.
Identificà u bullying
Tuttu u mondu vole crede chì "i bastoni è e petre mi ponu rompe l'osse, ma e parolle ùn mi feranu mai", ma per certi zitelli è adolescenti (è adulti), ùn hè micca vera. E parolle ponu esse altrettantu dannose, o ancu di più, chè l'abusu fisicu.
L'intimidamentu hè un cumpurtamentu chì include una gamma intera di azzioni chì causanu dolore fisicu o emotivu, da a diffusione di rumori, à l'esclusione intenzionale, à l'abusu fisicu. Pò esse suttili è parechji zitelli ùn ne parlanu micca à i so parenti o prufessori per paura di vergogna o di rimborsu. I zitelli ponu teme ancu ch'elli ùn seranu micca pigliati in seriu s'elli dichjaranu esse intimuriti. Hè impurtante chì i genitori, i prufessori è l'altri adulti cercanu constantemente cumportamenti di intimidazione.
Alcuni segni d'avvertimentu chì u vostru zitellu hè intimuritu includenu:
- taglioli o contusioni senza spiegazione
- vestiti danneggiati o mancanti, libri, materiale sculare, o altri affari
- perdita di l'appetitu
- difficultà à dorme
- emozionalmente reticente
- piglià percorsi longhi innecessariamente à a scola
- prestazione scarsa improvvisa o perdita di interessu in u travagliu sculare
- ùn volenu più stà cù l'amichi
- dumandendu di stà malatu in casa per via di lagnanze frequenti di mal di testa, mal di stomacu, o altre malatie
- ansietà suciale o bassa autostima
- sensazione di umore o depressu
- ogni cambiamentu senza spiegazione di cumpurtamentu
Perchè hè un prublema
L'intimidazioni hà un effettu negativu annantu à tutti, cumprendu:
- u bully
- u mira
- e persone chì ne assistenu
- qualchissia altru cunnessu à questu
Sicondu u situ Stopbullying.gov di u Dipartimentu di a Salute è u Serviziu Umanu di i Stati Uniti, esse intimuritu pò purtà à prublemi negativi di salute è emotivi, cumprese:
- depressione è ansietà
- cambiamenti di sonnu è di manghjà
- perdita di interessu in attività una volta gode
- prublemi di salute
- diminuzione di u rendimentu accademicu è di a participazione sculare
Strategie di prevenzione di l'intimidazioni
Impegnà u vostru zitellu
A prima cosa à fà sè custattate chì qualcosa ùn va di u vostru zitellu hè di parlà cun elli. A cosa più impurtante chì pudete fà per un zitellu intimuritu hè di cunvalidà a situazione. Attenti à i sentimenti di u to figliolu è lascia li sapè chì vi interessa. Ùn pudete micca esse capace di risolve tutti i so prublemi ma hè di primura chì sappianu ch'elli ponu cuntà nantu à voi per supportu.
Esse un mudellu
Bullying hè un cumpurtamentu amparatu. I zitelli piglianu cumportamenti antisociali cum'è l'intimidamentu da mudelli adulti, genitori, insegnanti, è i media. Esse un mudellu pusitivu è insegna à u to figliolu un bon cumpurtamentu suciale da chjucu. U vostru zitellu hè menu prubabile di entrà in relazioni dannose o dannose se voi cum'è genitori evitate associazioni negative.
Esse educatu
A furmazione è l'educazione cuntinua sò di primura per piantà l'intimidamentu in a vostra cumunità. Questu dà à i prufessori u tempu di parlà apertamente cù i studienti nantu à l'intimidamentu è per avè una sensazione di ciò chì hè u clima di intimidazione à a scola. Aiuterà ancu i zitelli à capisce chì cumpurtamenti sò cunsiderati intimurenti. Assemblee à u livellu di a scola nantu à u sughjettu ponu purtà u numeru à palesu.
Hè ancu impurtante d'educà u persunale di a scola è altri adulti. Duvianu capisce a natura di l'intimidamentu è i so effetti, cumu risponde à l'intimidamentu in a scola, è cumu travaglià cù l'altri in a cumunità per prevene.
Custruisce una cumunità di sustegnu
L'intimidamentu hè un prublema cumunitariu è richiede una suluzione cumunale. Tuttu u mondu deve esse à bordu per stampallu cù successu. Questu include:
- studienti
- genitori
- prufessori
- amministratori
- cunsiglieri
- cunduttori di autobus
- travagliadori di cafeteria
- infirmieri di scola
- istruttori dopu à a scola
Se u vostru figliolu hè intimuritu, hè impurtante chì ùn affruntate micca u bully o i genitori di u bully. Di solitu ùn hè micca pruduttivu è pò ancu esse periculosu. Invece, travaglià cù a vostra comunità. Insegnanti, cunsiglieri è amministratori anu infurmazioni è risorse per aiutà à determinà u currettu di l'azzioni. Sviluppà una strategia di a cumunità per affruntà l'intimidamentu.
Esse cunsistenti
Hè impurtante d'avè un pianu per cumu trattà l'intimidamentu. E pulitiche scritte sò un bonu modu per avè qualcosa chì tutti in a cumunità ponu riferisce. Ogni zitellu deve esse trattatu è trattatu in modu uguale è coerente, secondu e pulitiche. L'intimidamentu emozionale deve esse affrontatu di listessa manera cum'è l'intimidazione fisica.
E pulitiche scolastiche scritte ùn devenu micca solu pruibisce u cumpurtamentu di l'intimidazioni, ma dinò di rende i studienti rispunsevuli di aiutà l'altri chì sò in guai. E pulitiche devenu esse chjare è cuncise in modu chì ognunu li possa capì à colpu d'ochju.
Hè impurtante chì e regule per l'intimidazioni sianu rispettate in modu custante in tutta a scola. U persunale di a scola deve esse capace di intervene subitu per piantà l'intimidamentu, è ci vole ancu esse riunioni di seguitu sia per l'intimidatore sia per u target. I genitori di i studienti colpiti devenu esse implicati quandu hè pussibule.
Abilita i passanti
Spessu, i passanti si sentenu impotenti per aiutà. Puderanu pensà chì l'ingaghjamentu pò purtà l'attacchi di l'intimidatore nantu à elli stessi o rende li cacciati sociali. Ma hè di primura per abilità i passanti per aiutà. E scole devenu travaglià per prutege i passanti da e vendette è aiutalli à capisce chì u silenziu è l'inazione ponu rende i bullie più putenti.
Travagliate cù l'intimidatore
Ùn vi scurdate chì l'intimidatore hà prublemi da trattà ancu è hà ancu bisognu d'aiutu da l'adulti. I bullie si impegnanu spessu in comportamenti di intimidazione per mancanza di empatia è fiducia, o per via di prublemi in casa.
I bullies anu prima bisognu di ricunnosce chì u so cumpurtamentu hè intimidatore. Dopu, anu bisognu di capisce chì l'intimidamentu hè dannosu per l'altri è porta à cunsequenze negative. Pudete sculaccià u cumpurtamentu di l'intimidamentu in u budu mostrendu li chì sò e cunsequenze di e so azzioni.
Outlook
L'intimidazioni hè un prublema cumunu quandu si cresce, ma hè un prublema chì ùn deve micca esse spazzolatu. Risolvendu lu piglia azzione da i membri di tutta a cumunità è affruntà u prublemu di modu direttu, u metterà à palesu. Un supportu deve esse datu à quelli chì sò intimidati, quelli chì assistenu à l'intimidamentu, è à l'intimidanti stessi.