Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
16 Cunsiglii è Trucchi per Cume Camminà in Sicurezza cù una Canna - Salute
16 Cunsiglii è Trucchi per Cume Camminà in Sicurezza cù una Canna - Salute

Cuntenutu

I cani sò preziosi dispositivi di aiutu chì ponu aiutà à marchjà in modu sicuru quandu site affrontatu cun preoccupazioni cume u dolore, a ferita o a debolezza. Pudete aduprà una canna per un tempu indefinitu o mentre si recuperanu da una chirurgia o un colpu.

In ogni casu, e canne ponu rende a camminata più faciule, più sicura è più comoda. Puderanu ancu aiutà à circà e vostre attività di u ghjornu in modu efficiente. In fatti, una canna pò permette di campà indipindentamente mentre ferma attivu è mobile.

E canne sò benefiche per e persone chì anu anomalie di camminata, un risicu di caduta, preoccupazioni per l'equilibriu, u dolore o a debolezza, in particulare per e fianche, i ghjinochji o i pedi.

Cumu aduprà una canna

Quì sottu sò qualchi suggerimenti chì ponu aiutà adeguatamente, sicuramente è cun fiducia à marchjà cù una canna.

1. Per principianti

  1. Tenite a vostra canna in manu chì hè opposta à u latu chì hà bisognu di supportu.
  2. Pone a canna leggermente à u latu è circa 2 centimetri in avanti.
  3. Avanzate a vostra canna in avanti à tempu à u passu avanti cù a gamba affettata.
  4. Mantene a canna ferma in u locu mentre andate in avanti cù a vostra gamba micca influenzata.

Dumandate à qualcunu di surveglialu è forse aiutà à sustene o stabilizzàvi quandu site per primu cunfortu à marchjà cù a vostra canna. Assicuratevi di sentite pienu fiduciosu prima di risicà per voi stessu.


Parlate se sè mai avete bisognu di assistenza mentre aduprate a vostra canna. Venite cun un pianu per ciò chì farete se truvate in questa situazione.

2. Nantu à e scale

Aduprate una cura extra quandu navigate passi o un curb cù a vostra canna.

  1. Mantene nantu à u corrimanu per supportu.
  2. Sì solu una di e vostre gambe hè affettata, intensificate cù a vostra gamba micca affettata prima.
  3. Dopu, intensificate à u listessu tempu cù a perna affettata è a canna.
  4. Per falà e scale, mette prima a to canna nantu à u passu inferiore.
  5. Poi, mette a gamba affettata nantu à u passu, seguitata da a gamba micca influenzata.

3. Pusà si in una sedia

Quandu hè pussibule, pusate nantu à sedie chì anu braccioli.

  1. Pusiti davanti à a sedia in modu chì u bordu di u sediu tocchi u spinu di e to gambe.
  2. Per una canna à punta unica, tenite una manu nantu à a vostra canna è piazzate l'altra manu nantu à u bracciolu.
  3. Calà pianu pianu in a sedia.

4. Dopu a cirurgia di u ghjinochju

Se avete avutu una cirurgia di ghjinochju, vi sarà dumandatu di restà attivu mentre riabilitate. Puderete bisognu di una canna per assistenza quandu eseguite i vostri esercizii di fisioterapia.


Duvete fà esercizii per custruisce forza, stabilità è equilibriu. U vostru fisioterapeuta vi insegnerà cumu esce da u lettu, andà à u bagnu, è compie tutte e vostre altre attività.

Avete da travaglià ancu per migliurà a vostra gamma di muvimentu.

5. Per u dolore di l'anca

Puderete bisognu di aduprà una canna mentre guarite da una ferita d'anca o una chirurgia.

Pudete ancu fà esercizii per rinfurzà a schiena, u core, è u corpu inferiore.

6. Per prevene e cascate

Purtate scarpi di sustegnu chì anu una sola in gomma antiscivula. Aduprate una cura extra quandu camminate nantu à pavimenti cerati, tappeti scivolosi, o superfici bagnate.

Inoltre, cumprate una nova punta di gomma per a vostra canna se u vostru attuale si face usà o perde a so trazione.

7. Aduprate un quad canna

I quattru cunsiglii di un quad canna offre una basa più larga chì furnisce supportu, stabilità è equilibriu. Tuttavia, sò più ingombranti è ponu esse più impegnativi per navigà. Assicuratevi di pudè manuvra adeptly stu tipu di canna.

Quandu si usa un quad canna nantu à e scale, pudete avè bisognu à girallu à u latu in modu chì si adatta à a scala.


Per pusà nantu à una sedia cù un quad canna, continuate à tene a canna in una mano è piazzate l'altra manu nantu à u bracciolu. Dopu, calate pianu pianu in a sedia.

Precauzioni è altri cunsiglii

Duvete esse prudenti quandu aduprate una canna. L'estremità in punta di gomma di a vostra canna aiuterà cù l'aderenza è permetterà trazione nantu à e superfici chì camminanu. Tuttavia, aduprate una prudenza in più quandu aduprate a vostra canna in condizioni umide, ghiacciate o scivolose.

Inoltre, rimpiazzate a punta se u battistrada hà troppu usura.

Eccu alcuni consiglii di sicurezza addiziunali:

  1. Fighjate drittu avanti invece di guardà in ghjò.
  2. Assicuratevi chì a vostra canna sia cumpletamente stabile prima di marchjà in avanti.
  3. Evite posizionà a vostra canna troppu in avanti, perchè puderia sciddicà.
  4. Mantene e passerelle luntane da tuttu ciò chì puderebbe ostaculà u vostru percorsu, cum'è cordi elettrichi, ingombri o mobuli.
  5. Esse attenti à l'animali domestici, i zitelli è i tappetti scivolosi.
  6. Assicuratevi chì tutte e vostre passerelle sò ben illuminate. Mette luci di notte nantu à u percorsu da a camara à u bagnu.
  7. Aduprate stuoie di bagnu antiscivolo, barre di sicurezza, è un sedile di toilette rialzatu in u vostru bagnu. Pudete ancu aduprà un sedile di vasca di doccia.
  8. Arranghjate è urganizate u vostru spaziu di vita in modu chì tutti l'articuli chì avete bisognu d'accessu sò faciuli da ghjunghje.
  9. Aduprate un zainu, un saccu fanny, o un saccu in corpu per tene e mani libere. Pudete ancu aduprà un grembiule o attaccà un picculu saccu à a vostra canna cù Velcro.

Tipi di canna da cunsiderà

Duvete selezziunà una canna chì si adatta currettamente è hè comoda. Pigliate in cunsiderazione a vostra forza, stabilità è fitness, quandu sceglite una canna.

Parlate cù u vostru duttore o fisioterapeuta per sceglie u megliu canna per e vostre necessità. Puderanu ancu amparà à aduprà currettamente.

Pensate à a presa

Sceglite una canna cù una presa adatta. E maniche di schiuma è e maniglie furmate per adattassi à a vostra manu sò ancu opzioni. Per riduce u stress à a manu, sceglite una maniglia di curva o arrotondata.

Grandi grips ponu esse preferibili se avete artrite o dolori articulari chì rendenu sfida à afferrà strettamente a presa. Avè una presa adatta assicurerà chì ùn stressiate micca e vostre articulazione. Aiuterà ancu à prevene irregolarità articulari, intorpidimentu è dolore in manu è dita.

Uttenite a taglia curretta

Assicuratevi chì a vostra canna abbia a taglia curretta per u vostru corpu, è sceglite una regolabile se vulete esse capace di fà modifiche.

Quandu si tene a canna, u gomitu deve esse piegatu à circa un angulu di 15 gradi, o leggermente di più se utilizate a vostra canna per aiutà à l'equilibriu.

Cunsiderate un postu

Una canna di sede hà un picculu sediu attaccatu à questu. Questu permette di piantà è fà una pausa quant'è necessariu.

Quandu si parla cù un fisioterapeuta

Se avete pruvatu à aduprà una canna da soli è ùn sentite micca cunfidenza o cumpletamente fermu, parlate cun un fisioterapeuta. Puderanu aiutà à custruisce a forza musculare, l'equilibriu è a coordinazione necessarie per aduprà a vostra canna in modu sicuru è currettu.

Un fisioterapeuta pò ancu assicurà chì a vostra canna si adatta currettamente, chì pò riduce e cadute è e ferite. Puderanu dà esercizii da fà da soli è cuntrollà cun voi per vede cumu si prugressa.

U fondu

Amparà à aduprà una canna in modu sicuru pò esse un aghjustamentu, ma hè impurtante di fà la currettamente.

Aduprate una canna chì si adatta currettamente. Crea un ambiente sicuru in a vostra casa è uttene assai pratiche cumplettendu i vostri compiti quotidiani in modo da pudè andà per i vostri ghjorni cun una maggiore facilità. Richiede sempre una supervisione o assistenza se ne avete bisognu.

Parlate cun un fisioterapeuta se vulete amparà à aduprà una canna currettamente o fà esercizii per custruisce a forza di u corpu, l'equilibriu è a stabilità.

A Nostra Scelta

Biopsia di a Pelle

Biopsia di a Pelle

A biop ia di a pelle hè una prucedura chì elimina un picculu campionu di pelle per e aminà. U campionu di pelle hè guardatu ottu à un micro copiu per verificà u cancheru ...
Esofagite Eosinofilica

Esofagite Eosinofilica

L'e ofagite eo inofilica (EoE) hè una malattia cronica di l'e ofago. U vo tru e ofago hè u tubu mu culu chì porta cibu è liquidi da a bocca à u tomacu. ì avete Eo...