Cumu Carissa Moore, Campione di u Mondiale di Surf Mondiale Femminile, hà ricustruitu a so fiducia dopu à a vergogna di u corpu
Cuntenutu
In u 2011, a surferista prufessiunale Carissa Moore hè stata a più ghjovana donna à vince u campiunatu mundiale di surf femminile. U passatu passatu, solu quattru anni dopu, a guadagna terzu World Surf League World Title-à a ghjovana età di 23. Ma mentre Moore, chì hà iniziatu a cumpetizione in u so statu nativu di Hawaii à l'età di nove anni, hà avutu una carriera fenomenale di record, ùn hè micca sempre statu faciule. À l'iniziu di quistu annu, hà parlatu di cume i vergugnosi di u corpu si sò messi cù a so fiducia dopu a so vittoria di u 2011. Avemu chjachjaratu cù Moore nantu à a so grande vittoria, ricustruendu a so fiducia, dicendu chì "surfeghja cum'è un tippu", è ancu di più.
Forma: Felicitazioni! Cumu si sente di vince u vostru terzu titulu mundiale, particularmente à una età cusì ghjovana?
Carissa Moore (CM): Sembra assolutamente stupefacente, soprattuttu perchè avemu avutu onde incredibili u ghjornu di a finale. Ùn puderia micca dumandà un megliu finitu per a mo stagione. Aghju avutu tantu divertitu. (Prima di riservà un viaghju di surf, leghjite i nostri 14 Cunsiglii di Surf per i Primu Timers (cù GIF!))
Forma: À l'iniziu di questu annu, avete parlatu di trattà cù a vergogna di u corpu, è di cume ti hà tiratu in un locu veramente negativu. Cumu puderete vultà da questu?
CM: Hè definitivamente statu un prucessu. Ùn sò micca perfettu cun questu - sò constantemente travagliendu attraversu diverse cose è ciò chì l'altri pensanu di mè. Ma per mè, era capitu chì ùn possu micca rende tutti felici. E persone chì mi amanu mi apprezzanu per quellu chì sò da dentro è fora ... è hè ciò chì conta. (Leghjite più Refreshingly Honest Celebrity Body Image Confessions.)
Forma: Cumu questi cumenti anu affettatu u vostru rendimentu?
CM: Era definitu assai difficiule à sente chì a ghjente ghjudicava u mo sguardu invece di a mo prestazione, o chì ùn pensavanu micca chì meritassi d'esse induve eru. Mi allenava assai duru, in palestra parechje volte à a settimana in più di u surf. Aghju luttatu assai cun dubbitu in sè stessu è cunfidenza [bassa]. Hè un prublema impurtante. Vogliu chì l'altri donne sapanu chì tutti passanu per questu, ognunu hà sti sfide. Se pudete truvà un pocu di pace cun voi stessu, abbracciate quale site, è esse atleticu è sanu è felice, hè tuttu ciò chì pudete vulete per sè stessu.
Forma: Chì piace esse una ghjovana donna chì vince in un sport chì hè storicamente dominatu da l'omi?
CM: Sò cusì fieru di esse una femina in u surf avà. Tutte e donne in giru surfanu à novi livelli è si spingenu, travaglianu veramente duru. Ùn simu micca apprezzati solu cum'è surfisti femminili, ma cum'è atleti. Aghju avutu un coppiu di testi da alcuni di i mo surfisti maschili preferiti rimarcendu quantu era eccitante quellu ghjornu - era fantasticu guadagnà stu rispettu.
Forma: Chì ne pensate quandu a ghjente dice chì navigate cum'è un omu?
CM: Definitivamente pigliu questu cum'è un cumplimentu. E donne chjude a distanza trà u surf di l'omi è u surf di e donne, ma hè una sfida - sò custruite in modu diversu è ponu mantene una onda più longa è spinghje più acqua. E donne anu da esse apprezzate à a so luce per a bellezza è a grazia ch'elli portanu à u surf. Facemu ciò chì facenu l'omi, ma in una manera diversa.
Forma: Diteci un pocu nantu à a vostra rutina di fitness. In più di u surf, chì altru fate per stà in forma?
CM: Per mè, ùn ci hè micca megliu furmazione per u surf chì u surf veru. Ma aghju ancu passatu trè ghjorni à settimana à travaglià cù u mo entrenamentu in un parcu lucale. Duvete esse forti ma flessibili, è veloci ma putenti. Mi piace assai u pugilatu - hè un grande allenamentu è mantene i vostri riflessi veloci. Facemu rotazioni di palline medicinali è furmazione rapida di intervalli. Hè veramente divertente; u mo entrenamentu vene cù rutine diverse per mantenemi impegnatu. Mi piace à travaglià fora invece di in una palestra. Ùn avete micca bisognu di assai per stà in forma è esse sani-hè bellu tene à e basi è stà simplici. Duve à settimana, andu ancu à e classi di yoga. (Scuprite i nostri Esercizi Inspirati in Surf per Sculpisce u Musculu Magru.)
Forma: À a fine di a ghjurnata, chì hè a cosa più grande chì avete amparatu da a vostra sperienza di campione di u mondu?
CM: A cosa più grande chì possu piglià da u mo viaghju hè chì ùn hè micca solu di vince. Ié, hè per quessa chì compite, ma se vi focalizate nantu à quellu momentu, assai di u tempu tuttu u restu caderà cortu è ùn sarete micca felici. Si tratta di abbraccià tuttu u viaghju è di truvà felicità in e cose semplici, cum'è esse circundatu da e persone chì amate. Quandu viaghju per cumpete, andu à vede i lochi induve sò, pigliu foto, è portu a ghjente cun mè. Vinci o perde, sò i ricordi chì aghju da avè. Ci hè assai di più cà vince per esse grati è apprezzati.