Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 21 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Ghjugnu 2024
Anonim
LONDON MARATHON 2019 Elite Field Preview and Predictions | LIVE Watch Party
Video: LONDON MARATHON 2019 Elite Field Preview and Predictions | LIVE Watch Party

Cuntenutu

Ùn aghju mai pensatu di fà una maratona. Quandu aghju attraversatu a linea d'arrivu di a mezza maratona di Disney Princess in marzu di u 2010, mi ricordu chjaramente di avè pensatu: 'era divertente, ma ci hè Certamente nò Puderaghju fà doppia quella distanza." (Chì ti face un corridore?)

Dui anni dopu, aghju travagliatu cum'è Assistente Editoriale in una rivista di salute è fitness in New York City-è avutu l'uppurtunità di curriri a maratona di New York City cù Asics, u sponsor ufficiale di a corsa di calzature. Aghju pensatu chì se avessi mai avutu una corsa à maratona, seria quellu à fà - è avà era u mumentu di fà la. Ma dopu à una furmazione per trè mesi è ricevutu u massimu per ghjunghje à a linea di partenza, a nutizia hè ghjunta in ribombu in e sale di u mo ufficiu un venneri sera: "A maratona hè annullata!" Dopu chì a cità hè stata devastata da l'uraganu Sandy, a maratona di New York 2012 hè stata annullata. Ancu se capisce, hè stata una delusione schiacciante.


Un amicu maratonicu di Londra, cun empatia cù mè per l'annullamentu è mi hà suggeritu di vene à u so latu di u stagnu per "curà Londra invece". Dopu avè campatu è studiatu quì per un annu, aghju pensatu chì una maratona era una scusa cum'è qualsiasi per rivisite una cità chì mi piace tantu. Duranti u mese di downtime chì aghju avutu prima di a furmazione per a corsa d'aprile, aghju realizatu qualcosa impurtante: I piace furmazione per i maratoni. Mi piace u weekend long run (è micca solu perchè ghjustificà a pizza è u vinu di u venneri !), Mi piace a struttura di un pianu di furmazione, ùn m'importa micca di sentu un pocu malatu-spessu.

Venite aprile, sò andatu in Londra. A corsa hè stata solu una settimana dopu à l'attentati di a maratona di Boston, è ùn aghju mai scurdatu di quellu mumentu di silenziu prima chì u fucile di partenza spara in Greenwich. O a sensazione schiacciante è mozzafiato di attraversà a linea d'arrivu cù a mo manu nantu à u mo core cum'è urdinatu da l'organizatori di a corsa - in memoria di e vittime di Boston. Mi ricordu ancu di pensà: "Era epica. Puderaghju fà questu novu".


Hè quandu aghju amparatu una piccula cosa chjamata Abbott World Marathon Majors, una seria cumposta da sei di e più famose maratone in u mondu: New York, Londra, Berlinu, Chicago, Boston è Tokyo. Per l'elite, u puntu di curriri sti razzi specifichi hè per u premiu massivu di soldi; per l'omu rigulari cum'è mè, hè più per l'esperienza, una medaglia fresca, è, sicuru, i diritti di vantà ! Meno di 1,000 persone anu guadagnatu u titulu di Six Star Finisher finu à a data.

Vuliu fà tutti i sei. Ma ùn aghju micca idea di quantu veloce aghju da passà per elli (in modu cullettivu hè; sò più un maratonista di quattru ore chì un dimoniu di velocità!). Ghjustu u mese scorsu, aghju verificatu l'ultimu Major di a mo lista in Tokyo - forse l'esperienza a più cambiante di a vita di tutti. Ma à traversu a furmazione è eseguisce ogni maratona, aghju pigliatu più di uni pochi di lezioni nantu à fitness, salute è vita.

Maratona di Londra

Aprile 2013

A furmazione duranti l'inguernu hè veramente una puttana. Ma vale a pena! (Vede: 5 Reasons Why Running In the Cold Is Good for You.) Ùn ci hè manera ch'e aghju fattu ancu un quartu di a quantità di corsa ch'e aghju fattu s'ellu ùn aghju micca sta corsa in l'orizzonte. Aghju sempre pensatu chì a corsa era un sport in solitaria, ma truvà persone chì mi sustenessinu à traversu quelle corse frette (letteralmente è figurativamente) era in realtà a chjave per compie tutta quella furmazione. In parechje di e mo lunghe corse, avessi dui amichi à bordu per tagmassi a squadra - unu currerebbe i primi pochi chilometri cun mè è l'altru fineria cun mè. Sapè chì qualchissia conta nantu à voi per scuntrallu à un tempu è un locu determinati rende più difficiule di scavà sottu à e cupertine, ancu s'ellu hè 10 gradi fora!


Ma avè un sistema di supportu ùn hè micca solu impurtante per i corridori, hè chjave per aderisce à qualsiasi scopi di fitness (a ricerca prova questu!). È quella filosofia va al di là di a strada o di a palestra: Avè persone chì pudete contà hè cruciale per u successu in u travagliu è in a vita. A volte avemu sta idea sbagliata in a nostra testa dumandendu aiutu o fidendu à qualchissia altru chì simu "debuli" - ma veramente, hè un segnu di forza. Per riesce in una maratona o in qualsiasi altru scopu, sapendu quandu chjamà in back up pò significà a diffarenza trà fallimentu imminente è rializà i vostri sogni più salvatichi.

Maratona di New York City

Nuvembre 2013, 2014, 2015

Dapoi chì a corsa di u 2012 hè stata annullata, aghju avutu a furtuna di corse l'annu dopu. Frescu di l'esilarazione di Londra, aghju decisu d'andà per ellu è aghju cuminciatu à furmà torna pocu dopu. (È, iè, l'aghju tantu amatu chì aghju curtu dinò dinò i dui anni dopu!) New York hè una pista di corsa collinosa, ondulata, chì hè dura. Sta corsa vi porta à traversu cinque ponti, in più, ci hè l'infame scalata "collina" in Central Park à pochi metri da a linea d'arrivu. (Scuprite 5 Motivi per Amà l'Inclinazione.) Sapendu chì ci hè, però, hè utile, perchè pudete preparalli per fisicu è mentale.

Ùn averete micca sempre l'uppurtunità di preparà per sfide duru nantu à una corsa di corsa, à u travagliu, o in e vostre rilazioni, ma quandu sapete chì venenu, pudete fà tuttu ciò chì hè in u vostru putere per assicurà chì sò micca cusì spaventosu quandu duvete affruntà li eventualmente - sì hè una salita apparentemente impossibile durante u migliu finale di u vostru viaghju di 26.2 miglia o stà in piedi davanti à un cliente impurtante per consegnà una presentazione potenzialmente cambiante di ghjocu.

Maratona di Chicago

Ottobre 2014

Dui di e mo amiche anu vulsutu fà sta famosa corsa, allora noi trè entramu à a loteria pocu dopu avè finitu NYC. Aghju finitu per migliurà u mo PR di quasi 30 minuti cumpleti in Chicago (!), È creditu a mo nova rapidità à l'intervalli di allenamenti in u mo pianu di furmazione (cuncepitu da u coach Jenny Hadfield), più una poca fiducia in sè. (Pudete ancu verificà questi 6 Modi per Corre Più Rapidu.) Chicago hè un parcorsu notoriamente pianu, ma ùn ci hè manera chì u terrenu sia stata l'unica ragione per a quale mi sò rasatu tantu tempu!

Aviu avutu un prufessore di yoga per aiutami à inchiodà un capu per a prima volta qualchì settimana prima di sta corsa. Dopu à a classe, l'aghju ringraziatu per u so aiutu è hà dettu solu: "Sapete, pudete fà più di ciò chì pensate". Era una dichjarazione simplice, ma m'hà veramente attaccata. Ch'ella a vulessi dì in questu modu o micca, quella frasa era circa tantu di più cà quellu headstand. Cum'è pudete esitassi à lampassi à capu in capu in u yoga, ùn puderete micca esse cusì prestu à crede chì site capace di curre 26 chilometri consecutivi di nove minuti o di rializà qualunque scopu di apparizione folle chì volete mette per voi. Ma prima ancu di principià a furmazione per questu, avete bisognu crede si pò fà E donne tendenu à vende si cortu è à esse troppu autodevulente ("Oh, ùn hè micca cusì bellu", "Ùn sò micca cusì interessante", ecc.). Duvete crede chì voi schiaccia una maratona di quattru ore. Tù infine chjode quellu headstand, corbu posa-qualunque cosa. Tù uttene stu travagliu. U travagliu duru è a vittura vanu assai, ma a fiducia in sè hè altrettantu impurtante.

Maratona di Boston

Aprile 2015

Quandu a sucietà CLIF Bar mi hà mandatu un email nove settimane prima di sta maratona cun un'offerta per correre cun elli, cumu puderebbe forse dì di nò? Cume a maratona più antica è forse a più prestigiosa di u mondu, hè ancu una di e più difficiule à qualificassi. Era ancu una di e mo corse e più difficiule. Piuvia, versava, è piove ancu di più u ghjornu di a corsa. M'arricordu di stà nantu à l'autobus per u puntu di partenza 26.2 miles fora di a cità, fighjendu a pioggia chjappà a finestra cù una fossa di paura chì cresce in u mo stomacu. Aviu digià bassu aspettative per sta corsa perchè aghju furmatu per a mità di u tempu chì "suppone" per furmà per una maratona. Ma ùn aghju micca scioltu currendu in a pioggia ! Innò, ùn hè micca ideale. Ma hè ancu micca a fine di u mondu-o a maratona.

Ciò chì m'hà toccu durante quella corsa hè u fattu chì ùn si pò, purtroppu, preparassi per tuttu. Cum'è si ricevenu palle di curva trattate à u travagliu, pudete guasi garantisce chì uttenerete almenu un ostaculu "sorpresa" da superà durante 26,2 miglia. S'ellu ùn hè micca u clima, pò esse un malfunzionamentu di u vestitu, un sbagliu di carburante, una ferita, o qualcosa altru. Sapete chì queste palle di curva sò tutte parte di u prucessu. A chjave hè di stà calmu, valutà a situazione, è fà u megliu per stà in pista senza perde troppu tempu.

Maratona di Berlinu

Sittembre 2015

Sta corsa era in realtà stata pianificata prima di Boston. Unu di i stessi amici corridori cù quale aghju curritu in Chicago vulia spuntà questu dopu, cusì avemu decisu in nuvembre quandu a lotteria hè aperta. Recuperazione post-Boston è post-ferita, aghju lacatu i mo Ultraboosts una volta di più (grazie à u sponsor di corsa Adidas) per furmà per Major # 5. Quandu ùn site micca in u bonu 'ol USA, ùn avete micca marcatori di milla. Uttenite marcatori di chilometri. Siccomu u mo Apple watch ùn era micca statu caricatu (ùn vi scurdate micca di i vostri cunvertitori quandu andavanu à l'esteru per una corsa!) È ùn aghju micca idea di quanti chilometri eranu ancu in una maratona (42.195 FYI!), Corriva basicamente "cecu. " Aghju cuminciatu à freak out, ma prestu capitu chì puderia ancu correre senza tecnulugia.

Avemu diventatu cusì dipendente di i nostri orologi GPS, monitor di frequenza cardiaca, cuffie - tutta sta tecnulugia. È mentre hè cusì grande, ùn hè ancu micca necessariu. Ié, vi garantu chì hè pussibule di corre cù solu pantaloncini corti, un tank è una bona coppia di sneaks. In fatti, m'hà fattu capì chì possu ancu vive probabilmente senza chì u mo telefuninu sia accendutu à u travagliu o in i social media u week-end, ancu se ùn avessi mai cunsideratu quella idea "scema" prima chì sta cosa accadissi. Aghju finitu per truvà un gruppu di ritmu di quattru ore è appiccicatu à elli è u so grande pallone bopping cum'è cola. Ancu s'ellu aghju fattu questu per "disperazione", aghju trovu chì mi piaceva veramente a camaraderia di esse in un gruppu - è essendu ancu parzialmente unplugged m'hà fattu ancu più sintonizatu à i sensazioni maravigghiusu di a razza.

Maratona di Tokyo

Ferraghju 2016

Manca solu una maratona per spuntà a mo lista, eru realistu di u fattu chì, logisticamente, seria u più difficiule. (Vogliu dì, ghjittassi in Giappone ùn hè micca cusì faciule cum'è saltà in un trenu per Boston!) Cù un volu di 14 ore, una differenza di ora di 14 ore, è una intensa barriera linguistica, ùn eru micca sicuru quandu avessi arrivà quì. Ma quandu trè di i mo migliori amichi anu manifestatu interessu à vene à spectate (è, sicuru, scopre u Giappone!), Aghju avutu a mo chance. Grazie dinò à Asics è Airbnb, avemu fattu u viaghju inseme in menu di dui mesi. Parlà di scappà di a mo zona di cunfortu! Ùn era mai statu in Asia è ùn avia veramente idea di cosa aspettà. Non solu hè statu un enorme periodu di scossa culturale - aghju avutu à fà una corsa in un ambiente assai stranieru. Ancu mentre marchjava solu à u mo currall di partenza, e voce sopra à l'altavoce eranu in giapponese (a misura di u mo vocabulariu include "konichiwa", "hai" è "sayonara") mi sentia cum'è una minorità chjara trà i corridori è i spettatori.

Ma invece di sente mi scomoda quandu sò statu cacciatu cusì cun forza da a mo "zona di cunfortu", l'aghju davveru abbracciata è mi hè veramente piaciuta tutta l'esperienza. Dopu tuttu, curriri una maratona in generale - ch'ella sia in u vostru vicinatu o in u mondu - ùn hè micca veramente in a "zona di cunfortu" di nimu, hè? Ma aghju trovu chì furzassi fora di u cunfortu hè cumu uttenite in fine e migliori, e più incredibili esperienze di a vita, cume studià à l'estranger in Parigi mentre eru à l'università, muvimentu in NYC per principià a mo carriera, o gestisce a mo prima parte - maratona à Disney. Mentre sta maratona era di gran lunga a più intimidatoria è culturalmente diversa per mè, era ancu probabilmente una di l'esperienze più impactanti chì aghju avutu in a mo vita finu à avà o altrimenti! Mi pare chì u mo viaghju in Giappone mi cambiessi per u megliu cum'è una persona è hè perchè mi sò permessu di esse scomodu è di ammugliallu solu tuttu. Da a gentile gentile chì avemu scontru à i tempii incredibili chì avemu visitatu à i sedi di toilette riscaldati ( ma in seriu! Perchè ùn avemu micca quelli?), l'esperienza hà allargatu a mo visione di u mondu è mi dà voglia di vede più di questu - ch'ella sia in esecuzione o altrimenti. (Scuprite questi 10 Best Marthons per Corre u mondu!)

Avà chì?

A circa un chilometru da a linea d'arrivu in Tokyo, mi sentu chì quella nodula familiare d'emozione in a mo gola è, avè sperimentatu questu parechje volte prima, l'hà soppressa, sapendu chì mi portaria à quella sensazione di panicu "Ùn possu micca respira" quandu troppu emozione si combina cù troppu sforzu fisicu. Ma una volta aghju francatu quella linea d'arrivu - a linea d'arrivu di a mo sesta Major Maratona Mundiale - l'acquavita hà cuminciatu. Chì. A. sintimu. Faria tuttu torna solu per sperimentà quessu altu naturale una volta di più. Dopu: sentu chì ci hè qualcosa chì si chjama u Club di i Setti Cuntinenti ...

Rivista per

Publicità

Avemu Cunsigliatu

U ghjucatore di football di i Stati Uniti Christen Press diventa reale annantu à avè u "corpu perfettu" in u corpu ESPN.

U ghjucatore di football di i Stati Uniti Christen Press diventa reale annantu à avè u "corpu perfettu" in u corpu ESPN.

Parechji di noi avemu un tempu abba tanza duru per puglià in un co tume da bagno in l'e tate o andendu à u 100 per centu nudu cun qualcunu novu in a camara - ma l'atleti di l'E P...
U mumentu "Schitt's Creek" chì hà fattu Emily Hampshire capisce ch'ella era pansexual

U mumentu "Schitt's Creek" chì hà fattu Emily Hampshire capisce ch'ella era pansexual

Emily Hamp hire hà apertu recentemente nantu à cume una certa cena da chitt' Creekl'aiutò à capì chì era pan exual.Durante una apparizione marti nantu à u 4D...