Eru vergogna per esse troppu in forma
Cuntenutu
Esse un trainer persunale era u travagliu di sognu di Kirstin Dragasakis. L'età di 40 anni di Minneapolis, Minnesota hà amatu a furmazione è hà trovu furmà l'altri - è fighjendu e so trasfurmazioni fisiche - per esse incredibbilmente gratificante. Ma dopu hà avutu a Sra X cum'è cliente. Durante a so prima reunione, a Sra X hà indicatu i quads è i glutei musculi di Kirstin è esclamò: "Ùn vogliu micca alzà pesi s'ellu mi farà grande quì sottu cum'è tù!" (Tu deve alzate pesi più pesanti-ùn vi faranu micca ingrandà!)
E parolle taglianu Dragasakis cum'è un cultellu - a donna avia inchjustratu una di e so prufonde insicurità. Parechji anni prima, avia participatu à un cuncorsu di figura di culturismo. Li piacia à sollevà pesi è li piacia à sentesi forte è putente. Ciò chì ùn hà micca amatu, però, era "u focu annantu à l'apparenza, è solu l'apparenza". Dopu u spettaculu, avia dumandatu à i ghjudici di feedback. "In grandezza, anu dettu chì mi mancava a simmetria per via di u mo grande bottino è e cosce", ricorda. "A cumpetizione hè stata maravigliosa in quantu aghju amparatu nantu à a mo forza è a mo determinazione per attaccà à un scopu assai duru chì aghju stabilitu, ma ùn era micca favulusu insegnami nantu à l'amore di u corpu è l'accettazione di u corpu". (Imparate da queste donne chì mostranu perchè u muvimentu #LoveMyShape hè cusì stranu.)
Ansioso di cuntinuà à soulevà pesi, ma vulendu abbandunà u bikini scintillante è tutte l'attitudini chì l'avianu cun ellu, Dragasakis hà decisu di piglià powerlifting. Hà avutu un allenatore è hà travagliatu per diventà più forte è più duru ogni ghjornu, orgugliosa di a rapidità di a so avanzata.
Allora quandu u so cliente hà insultatu a forma di u so corpu, hà veramente sticchitu. "Per esse onestu, in prima era terribilmente feritu è vicinu à lacrime. Aghju, in i mo peggiu mumenti, mi sentu inadegwate cum'è entrenamentu perchè ùn sò micca super magre, strappatu tuttu l'annu ", dice. "Ùn mi pare micca tutti i ritratti di aspirazione". (Scuprite Perchè "Fitspiration" L'Instagram ùn sò micca sempre ispiratori.)
Ma ùn passò tantu prima chì a so vergogna si trasformessi in rabbia per a rudezza di a donna è dopu fiera di e so forze. Invece di vergogna di i so musculi, hà canalizzatu i so sentimenti in furmazione ancu più duru per a so prima competizione di powerlifting. "Aghju guadagnatu ste zampe è stu culo! "dice ella." E mo cosce spesse è u bottinu sò culoets è micca parti di mè per odià è disprezzu ".
È ùn hè micca solu per ella stessa chì Dragasakis dice ch'ella lotta - dice chì tutte e donne anu bisognu di abbandunà l'idea diffusa chì l'ingrossu hè male. "Vogliu chì più donne venenu à capisce chì a forza è i musculi sò rigali è sò cusì impurtanti per a nostra salute, soprattuttu à l'età", dice. "È mi piacerebbe chì più donne sapessinu quantu hè putente di esse capace di cogliere una merda pisante è di rimette lu!" (Verificate 18 Modi di Sollevamentu di Peso Cambierà a Vostra Vita.)
In quantu à l'ideale "fitspo", Dragasakis vuleria abbandunà dinò. "Odiu u fitspo chì spinge 'forte micca magre', chì in realtà glorifica l'overtraining è un livellu irrealisticu di magrezza", dice. Infine, aghjusta ella, ùn si tratta micca di pruvà à parè una ragazza "perfetta" in Instagram o in una rivista, ma di esse a versione più bona è più sana di tu. (Ùn sò micca tutti cusì perfetti, quantunque.)
"D'ora in avanti, aghju da esse propiu" grande quì sottu "è l'aghju da calci in culo in a mo cumpetizione", dice ella. E staremu nantu à i proverbiali lati aplaudendu a so forza, sia da fora sia da dentro!
#LoveMyShape: Perchè i nostri corpi sò badass è si sentenu forti, sani è cunfidenti hè per tutti. Diteci perchè amate a vostra forma è aiutaci à sparghje u #bodylove.