Cosa hè Ibandronate Sodiu (Bonviva), à chì serve è cumu si pò piglià
![Cosa hè Ibandronate Sodiu (Bonviva), à chì serve è cumu si pò piglià - Salute Cosa hè Ibandronate Sodiu (Bonviva), à chì serve è cumu si pò piglià - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/o-que-o-ibandronato-de-sdio-bonviva-para-que-serve-e-como-tomar.webp)
Cuntenutu
Ibandronatu Sodiu, cummercializatu sottu u nome Bonviva, hè indicatu per trattà l'osteoporosi in e donne dopu a ménopause, per riduce u risicu di fratture.
Questa medicina hè sottumessa à prescrizione medica è pò esse acquistata in farmacie, per un prezzu da circa 50 à 70 reai, se a persona sceglie un genericu, o circa 190 reai, se a marca hè scelta.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/o-que-o-ibandronato-de-sdio-bonviva-para-que-serve-e-como-tomar.webp)
Cumu funziona
Bonviva hà in a so cumpusizione ibandronatu di sodiu, chì hè una sustanza chì agisce nantu à l'osse, inibendu l'attività di e cellule chì distrughjenu u tessutu ossu.
Cumu aduprà
Questu medicamentu deve esse pigliatu à dighjunu, 60 minuti prima di u primu cibu o bevanda di a ghjurnata, eccettu l'acqua, è prima di piglià qualsiasi altru medicamentu o supplementu, cumpresu u calciu, è e compresse devenu sempre esse prese à a stessa data. mese.
U comprimitu deve esse pigliatu cù un bichjeru pienu d'acqua filtrata, è ùn deve micca esse pigliatu cù un altru tipu di bevanda cum'è acqua minerale, acqua frizzante, caffè, tè, latte o suchju, è u paziente deve piglià a compressa in piedi, seduta o camminendu, è ùn deve micca chjinassi per i prossimi 60 minuti dopu avè pigliatu a tableta.
A tavuletta deve esse presa sana è mai masticata, perchè pò causà piache in a gola.
Vede ancu chì manghjà è chì evità in l'osteoporosi.
Quale ùn deve micca aduprà
Bonviva hè contraindicatu in e persone chì sò ipersensibili à i cumpunenti di a formula, in i pazienti cù ipocalcemia micca corretta, vale à dì cù livelli bassi di calciu in sangue, in i pazienti chì ùn sò micca capaci di stà o stà seduti per almenu 60 minuti, è in e persone cù prublemi in l'esofago, cume u ritardu in u svuotamentu esofagicu, u restringimentu di l'esofago o a mancanza di rilassamentu di l'esofago.
Stu medicamentu ùn deve ancu esse adupratu da e donne incinte, durante l'allattamentu, in zitelli è adolescenti sottu à 18 anni è in pazienti chì utilizanu farmaci antiinflamatori non steroidali senza cunsiglii medichi.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti secondari più cumuni chì ponu accade durante u trattamentu cù Bonviva sò gastrite, esofagite, cumprese ulcerazioni esofagee o restringimentu di l'esofago, vomitu è difficoltà à inghiottire, ulcera gastrica, sangue in i banchini, vertigini, disturbi musculoskeletali è dolore di schiena.