Ibrutinib: rimediu contr'à u linfoma è a leucemia
Cuntenutu
Ibrutinib hè un medicamentu chì pò esse adupratu per trattà u linfoma di e cellule di u mantellu è a leucemia linfocitica cronica, chì hè capace di bluccà l'azzione di una proteina rispunsevule per aiutà e cellule tumorali à cresce è multiplica.
Stu medicamentu hè pruduttu da i laboratorii farmaceutichi Janssen cù a marca Imbruvica è pò esse acquistatu in farmarii convenzionali in forma di capsule di 140 mg.
U prezzu
U prezzu di Ibrutinib varieghja trà 39.000 è 50.000 reai, è pò esse acquistatu in farmacie dopu a presentazione di una prescrizione.
Cumu piglià
L'usu di Ibrutinib deve sempre esse guidatu da un oncologu, tuttavia, l'indicazioni generali per a droga indicanu l'ingestione di 4 capsule una volta à ghjornu, preferibilmente in u stessu tempu.
E capsule devenu esse inghjuttite intere, senza rumpitura nè masticazione, inseme cù un bichjeru d'acqua.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti secondari più cumuni di Ibrutinib includenu stanchezza frequente, infezioni nasali, macchie rosse o viole nantu à a pelle, febbre, sintomi di l'influenza, brividi è dolori di u corpu, sinus o gola.
Quale ùn deve micca piglià
Questa droga hè contraindicata per i zitelli è l'adulescenti, è ancu per i pazienti cù allergii à qualsiasi cumpunenti di a formula. Inoltre, ùn devenu micca esse aduprati in cunjunzione cù rimedii à base di erbe per u trattamentu di a depressione chì cuntene l'erba di San Giovanni.
Ibrutinib ùn deve ancu esse adupratu da e donne incinte o chì allattanu, senza l'assistenza di un ostetricu.