Mattel hà mudellatu a prima Barbie indossa Hijab Dopu à Ibtihaj Muhammad
Cuntenutu
Mattel hà solu liberatu una bambola nova è cattiva à a forma di Ibtihaj Muhammad, un scherma olimpicu è u primu americanu à participà à i Ghjochi purtendu un hijab. (Muhammad hà parlatu ancu cun noi di l'avvene di e donne musulmane in u sport.)
Muhammad hè l'ultimu honoree cum'è parte di u prugramma Barbie Shero, chì "ricunnosce e donne chì rompenu e fruntiere per inspirà a prossima generazione di ragazze". U "shero" di l'annu passatu, Ashley Graham, hà presentatu à Muhammad u premiu à u Glamour Women of the Year Summit, è a pupa serà dispunibule per compra in 2018. (Consultate a Barbie chì hè stata fatta per s'assumiglia à Graham.)
Hè sicuru di dì chì Muhammad hà una carriera aspira à tunnellate di ragazze: Ha sfidatu i stereotipi quandu hè diventata a prima olimpica di i Stati Uniti à competere mentre purtava un hijab, era una di e Tempu rivista "100 People Most Influential" di u 2016, è hà lanciatu pocu fà a linea di vestiti, Louella.
"Una di quattru ragazze, aghju ghjucatu cù Barbies finu à l'età di circa 15 anni, cusì hè difficiule di spiegà quantu sò eccitatu", ci dice Muhammad. "Avè Barbie sia a prima grande impresa à avè una bambola in hijab hè veramente geniale è rivoluzionariu. Ciò chì mi piace di più di stu mumentu hè chì e giuvanotte pudessinu entre in un magazinu di ghjoculi è vede quella raprisentazione chì ùn hè mai stata quì prima". (ICYMI, quist'annu Nike hè diventatu u primu gigante di l'abbigliamento sportivu à fà un hijab di prestazione.)
Puderete aspittà chì a bambola s'assumiglia à Muhammad oltre l'hijab, ancu da u tipu di corpu à u maquillaje. "M'era sempre dettu ch'e aghju avutu grandi gammi in crescita, ma per via di u sport aghju pussutu amparà à apprezzà u mo corpu cum'ellu era, indipendendu l'imaghjini di donne magre, bianche cù capelli biondi è ochji turchini chì aghju vistu in TV. è e riviste, sò statu capace di cresce cum'è un caprettu marrone più curvu è amassi a mo misura è a forza chì puderia riesce per via di scherma. Allora a mo Barbie chì avia gambe forti era veramente impurtante per mè ", dice Muhammad. "Avia ancu bisognu d'avè l'eyeliner alatu perfettu perchè hè una di e cose chì mi face sente bè - hè u mo scudu di putere."
Mentre chì u ghjocu di vestitu o cù pupi tende à esse trivialized, Muhammad ferocemente sustene chì a capacità di e ragazze di imaginà e diverse cose ch'elli ponu esse, è di vede elli in spazii differenti, hè cruciale. "Ùn pensu micca chì ci hè nunda di male cù e zitelle chì volenu portà u maquillaje o un ghjocu di rolu cù e so bambole - è ancu chì e so bambole sò una sportiva male in a striscia di scherma, in hijab".