14 PMS Life Hacks
Cuntenutu
- 1. Ripiglia u passu
- 2. Dormi bè
- 3. Rilassatevi
- 4. Uttenite più calciu, magnesiu è vitamina B-6
- 5. pasce
- 6. Pruvate l'agopuntura
- 7. Limite u sale
- 8. Manghjate carbuidrati più cumplessi
- 9. Vede a luce
- 10. Uttenite u to rub
- 11. Tagliate a caffeina
- 12. Calci l'abitudine
- 13. Ùn beie alcolu
- 14. Pigliate una pillula (o duie)
I segni di avvertimentu sò inconfundibili. Site gonfiu è crampu. A vostra testa face male è i vostri seni sò malati. Site cusì umurosu, vi schjattate à quellu chì osa dumandà ciò chì ùn va.
Più di 90 per centu di e donne dicenu chì sperimentanu alcuni di sti sintomi - cunnisciuti cullettivamente cum'è sindrome premenstruale (PMS) - in una settimana o più prima di u so periodu. U PMS ùn hè micca un picnic, ma hè gestibile.
Pruvate questi 14 hacks di vita per batte u gonfiu è allevà ancu altri sintomi PMS.
1. Ripiglia u passu
Cammina, andate in bicicletta, o ghjustu ballate intornu à a vostra camara per 30 minuti à ghjornu. L'eserciziu chì face u to core pumping pò migliurà i sintomi PMS cum'è fatigue, poca concentrazione è depressione, U truccu per un periodu pre-periodu più comodu hè di fà esercizii aerobici in a maiò parte di i ghjorni di a settimana durante u mese.
2. Dormi bè
U PMS pò lampà u ciclu di u sonnu fora di colpu. Sì lanciate è girate di notte o dormite tuttu u ghjornu, qualsiasi interruzzione in u vostru mudellu di sonnu pò fà vi sentite ancu più umore di u solitu.
Per dorme più sani, entre in una rutina. Andate à lettu à a listessa ora ogni notte è svegliate à a stessa ora ogni mattina - ancu u weekend. È assicuratevi di tuccà u fenu abbastanza prestu per uttene almenu ottu ore di sonnu ogni notte.
3. Rilassatevi
U stress pò aghjustà i sintomi PMS è vi farà sentire ancu peghju. Pruvate e terapie di rilassamentu per piglià a punta.
U yoga hè un metudu di sfruttamentu di u stress chì combina movimenti delicati cù respirazione profonda. chì a pratica parechje volte à a settimana pò aiutà à alleviare u gonfiore di u PMS, crampi è seni indolenti.
Micca à fà una posa? Pruvate à pusà tranquillamente qualchì minutu mentre respirate prufundamente è ripete una parolla cum'è "ohm". Studii chì a meditazione hè ancu efficace per i sintomi PMS.
4. Uttenite più calciu, magnesiu è vitamina B-6
Certi nutrienti ponu aiutà à sente megliu a settimana prima di u vostru periodu.
Oltre à esse bonu per e vostre ossa, u calciu pò alleviare i sintomi PMS cum'è depressione è fatica. Pudete uttene da alimenti cum'è u latte è altri prudutti lattichi, u suchju d'aranciu furtificatu è i cereali.
U magnesiu è u B-6 aiutanu cù sintomi cum'è depressione, ansietà, gonfiore è brami alimentari - è funzionanu ancu megliu quandu li purtate inseme. Pudete truvà vitamina B-6 in pesci, polli, frutti è cereali furtificati. U magnesiu hè in ligumi verdi è frondosi cum'è i spinaci, è ancu in i noci è i grani integrali.
Se ùn pudete micca ottene abbastanza di questi nutrienti in a vostra dieta, dumandate à u vostru duttore per piglià un supplementu.
5. pasce
I brami di cibo spazzatura sò sinonimi di PMS. Una manera di batte li hè manghjendu sei picculi pasti tutta a ghjurnata, piuttostu chè trè grandi.
Manghjà più spessu manterrà u zuccherinu in sangue stabile, evitendu quelle gocce improvvise chì facenu fame di un candy bar, una fetta di pizza, o saccu di patatine fritte. Avè veggies è immersi pronti per manghjà.
6. Pruvate l'agopuntura
Attaccatelu à i vostri sintomi PMS cù questa antica tecnica cinese, chì utilizza aghi fini per stimulà vari punti intornu à u vostru corpu. In una rivista di studii, l'agopuntura hà riduttu i sintomi cum'è mal di testa, crampi, mal di schiena è petti malati da quant'è.
7. Limite u sale
Vulete biscotti o ciambelline salate in i ghjorni precedenti à u vostru periodu? Pruvate à risiste à ste tentazione salate. U Sodiu face chì u vostru corpu si tenga per più acqua, aumentendu quella scomoda gonfia di u ventre.
Inoltre, attenti à e zuppe è i vegetali in scatula, a salsa di soia è e carni di pranzu, chì sò tutte notoriamente ricche di sale.
8. Manghjate carbuidrati più cumplessi
Fate u pane biancu, u risu biancu è i biscotti. Rimpiazzalli cù pane integrale, risu integrale è crackers di granu. I grani interi vi tenenu pienu più longu, ciò chì pò riduce e brama alimentarie è rende vi menu irritabile.
9. Vede a luce
A terapia di luce hè un trattamentu efficace per u disordine affettivu stagionale (SAD), è ci pò aiutà cù una forma severa di PMS chjamata disordine disforica premenstruale (PMDD).
E donne cun PMDD diventanu soprattuttu tristi, ansiosi o malumosi prima di u so periodu. Ùn hè micca sicuru chì stà sedutu sottu una luce forte per pochi minuti ogni ghjornu migliuri l'umore in PMS, ma ùn pò micca male di pruvà.
10. Uttenite u to rub
Se vi sentite ansiosi, stressatu è depressu intornu à u mumentu di u vostru periodu, un massaggio puderia esse solu a cosa per calmà a vostra mente. Un massaggio di 60 minuti abbassa i livelli di cortisol - un ormone implicatu in a risposta di u stress di u vostru corpu. Aumenta ancu a serotonina - una sostanza chimica chì vi face sente bè.
11. Tagliate a caffeina
Saltate a mattina java jolt in i ghjorni prima di u vostru periodu. U listessu vale per i sodas caffeinati è u tè. A caffeina aumenta i sintomi PMS cum'è irritabilità è jitteriness. A caffeina pò aumentà u dolore in i vostri seni è u numeru di crampi perchè aumenta a produzzione di prostaglandine in u corpu. Hè ancu disturbatu u sonnu, chì pò lascià vi sentu groggy è cranky. Dorme megliu migliurà cumu si sente. Alcuni studii dicenu chì qualchì caffeina hè accettabile, tuttavia.
12. Calci l'abitudine
Oltre à aumentà u risicu per e condizioni cum'è u cancheru è a malattia pulmonare ostruttiva cronica (BPCO), fumà pò presentà sintomi PMS. Hè soprattuttu veru se cuminciate l'abitudine durante a vostra adolescenza. U fumu pò aggravà i sintomi PMS alterendu i livelli ormonali,.
13. Ùn beie alcolu
Un bichjeru o dui di vinu vi puderianu rilassà in circustanze nurmale, ma ùn averà micca listessi effetti calmanti quandu site in traccia di PMS. L'alcolu hè un depressivu di u sistema nervosu centrale chì pò in realtà accentuà u vostru umore negativu. Pruvate di astene - o almenu riduce u vostru alcolu finu à chì i vostri sintomi PMS diminuinu.
14. Pigliate una pillula (o duie)
Se tuttu u restu fiasca, pigliate un analgèsicu senza prescrizzione cum'è ibuprofen (Advil, Motrin) o naproxen (Aleve). Queste pillole ponu offre un sollievu tempuraneu da i sintomi PMS cum'è crampi, mal di testa, mal di schiena è dolore à u senu.