Scuprite à quale età viaghja u zitellu in aviò
Cuntenutu
- Cura di u zitellu chì viaghja in aviò
- Cunsiglii per viaghjà cù zitelli è zitelli
- Vede ancu: Cosa da piglià per viaghjà cù u zitellu.
L'età raccomandata per u zitellu per viaghjà in aviò hè almenu 7 ghjorni è deve avè tutte e so vaccinazioni à ghjornu. Tuttavia, hè megliu à aspettà chì u zitellu abbia 3 mesi per un viaghju in aereo chì dura più di 1 ora.
Sta raccomandazione hè duvuta à u cunfortu di u zitellu, di i genitori è di i cumpagni di viaghju, perchè nanzu à questa età u zitellu malgradu u zitellu passendu più ore à dorme, quandu hè svegliatu pò pienghje assai per via di i crampi, perchè hà fame o perchè hà un pannolinu bruttu.
Cura di u zitellu chì viaghja in aviò
Per viaghjà in aviò cù u vostru zitellu ci vole à seguità qualchì raccomandazione. U criaturu pò esse tinutu in u grembu di u babbu o di a mamma, basta chì a so cintura di sicurezza sia attaccata à a cintura di sicurità di unu d'elli. Tuttavia, i picculi criaturi puderanu viaghjà in u so propiu panaru, chì deve esse datu à i genitori appena si sentenu in i so posti.
Se u zitellu paga un bigliettu, pò viaghjà in u so seggiolu di vittura, u listessu adupratu in vittura.
Cintura di sicurezza di u zitellu attaccata à a cintura di sicurezza di a mammaQuandu viaghjate cù un criaturu in aviò, hè impurtante di piglià una cura particulare quandu l'aeroplanu cresce è scende, postu chì a pressione in i timpani causa assai dulore à l'arechja è pò ancu esse dannosa per l'audizione di u criaturu. In questu casu, assicuratevi chì u zitellu sia sempre succhendu qualcosa. Una bona opzione hè di dà a buttiglia o u pettu durante u decollamentu è l'atterrissimu di l'aviò.
Amparate più nantu à: Mal di l'arechja di u zitellu.
Baby chì viaghja in aviò in u so seggiolu di vitturaSe u viaghju hè longu, preferite viaghjà di notte, cusì u zitellu dorme più ore di fila è ci hè menu disconfort. Alcuni genitori preferiscenu voli cù scali, affinchì ponu allungà e so gambe è cusì chì i zitelli più grandi passanu un pocu d'energia per stà più tranquilli durante u volu.
Cunsiglii per viaghjà cù zitelli è zitelli
Alcuni consigli utili per viaghjà cù zitelli è zitelli sò:
- Pigliate medicinali per a frebba è u dolore, perchè pò esse necessariu;
- Verificate tutta a sicurezza di u zitellu o di u zitellu è se u sedile di a vittura o u cunfortu di u zitellu hè pusizionatu currettamente è rispetta tutte e regule di sicurezza;
- Pigliate un cambiamentu di vestiti in più, in casu avete bisognu di cambià;
- Assicuratevi di portà tuttu ciò chì u zitellu è u zitellu anu bisognu per stà tranquillu, cum'è sucietà, pannolini è u ghjoculu preferitu;
- Ùn offre micca alimenti assai pesanti o grassi à i zitelli;
- Avè sempre acqua, cotone è salviette per i zitelli vicinu;
- Purtate ghjoculi è ghjochi per distrarre u zitellu o u zitellu durante u viaghju;
- Purtate un ghjocu novu per u zitellu o u zitellu, postu chì tenenu più attenzione;
- Verificate s'elli ponu ghjucà à ghjochi elettronichi o fighjà cartoni nantu à un DVD portatile.
Un altru cunsigliu hè di dumandà à u pediatricu se u zitellu o u zitellu pò avè un pocu di tè cun un effettu calmante, cum'è u tè di valeriana o di camomilla, per mantene li più tranquilli è più tranquilli durante u viaghju. L'usu di l'antihistaminici chì anu a sonnolenza cum'è effetti collaterali, deve esse adupratu solu cù l'autorizazione di u duttore.