Sò Fattu Mantene Quietu Di Suicidiu
Cuntenutu
Cum'è parechji di voi, sò stata scunvurita è afflitta per sapè di a morte di Chester Bennington, sopratuttu dopu avè solu persu Chris Cornell un paiu di mesi fà. Linkin Park era una parte influente di a mo adolescenza. Mi ricordu d'avè acquistatu l'album Hybrid Theory in i mo primi anni di liceu è d'ascultallu ripetutamente, sia cù l'amichi sia da mè. Era un sonu novu, è era crudu. Pudete sente a passione è u dulore in e parolle di Chester, è anu aiutatu assai di noi à trattà cù a nostra angoscia adolescente. Avemu amatu chì ellu hà creatu sta musica per noi, ma ùn ci semu mai piantati à pensà à ciò ch'ellu passava veramente mentre a facia.
Quandu aghju invechjatu, a mo angoscia adolescente hè diventata angoscia adulta: Sò unu di i sfortunati 43,8 milioni di persone in America chì soffrenu di prublemi di salute mentale. I luttanu cun OCD (focu annantu à l'O), depressione, ansietà, è penseri suicidi. Aghju abusatu di l'alcol in tempi di dolore. Aghju tagliatu me stessu - tramindui per insensibilizà u mo dulore emotivu è per assicurassi di pudè sente qualcosa - è vedu sempre quelle cicatrici ogni ghjornu.
U mo puntu più bassu hè accadutu in marzu di u 2016, quandu mi sò verificatu in l'uspidale per suicidiu. Stendu in un lettu d'ospedale in u bughju, fighjendu l'infermiere incollà l'armarii è assicurà ogni strumentu pussibule chì puderia esse adupratu cum'è arma, aghju appena cuminciatu à pienghje. Mi dumandu cumu era ghjuntu quì, cumu era diventatu cusì male. Aviu toccu u fondu in a mo mente. Fortunatamente, era a mo sveglia per turnà a mo vita. Aghju cuminciatu à scrive un blog nantu à u mo viaghju, è ùn pudia micca crede u sustegnu chì ne aghju surtitu. A ghjente hà cuminciatu à ghjunghje cù e so propie storie, è aghju capitu chì ci sò assai più di noi chì trattanu in silenziu cun questu di ciò chì pensavu inizialmente. Aghju cessatu di sentu cusì solu.
A nostra cultura in generale ignora i prublemi di salute mentale (sempre ci riferimu à u suicidiu cum'è "falling away" per evità di discussione di una realità ancu più dura), ma aghju finitu ignurà u tema di suicidiu. Ùn mi vergugnemu micca di discute di e mo lotte, è nimu altru chì si occupa di malatie mentali ùn duverebbe vergugnassi mancu. Quandu aghju principiatu u mo blog, mi sentu empowered sapendu chì puderia aiutà e persone cun qualcosa chì tocca a casa per elli.
A mo vita hà fattu un 180 quandu aghju cuminciatu à accettà chì vale a pena esse nantu à stu pianeta. Aghju cuminciatu à andà à a terapia, à piglià medicazione è vitamine, à praticà yoga, à medità, à manghjà in bona salute, à fà u volontariu, è à ghjunghje in realtà à e persone quandu mi sò sentitu andà in un foru bughju di novu. Questu ultimu hè probabilmente l'abitudine più difficiuli di implementà, ma hè unu di i più impurtanti. Ùn simu micca destinati à esse solu in stu mondu.
I testi di canzone anu una manera di ricurdà à noi. Puderanu spiegà ciò chì sintemu o pensemu, è diventanu una forma di terapia in i tempi difficili. Ùn ci hè dubite chì Chester hà aiutatu innumerevule persone à passà momenti duri in a so vita per mezu di a so musica è li hà fattu sente menu soli in i so numeri. Cum'è un fan, aghju avutu a sensazione di luttà cun ellu, è m'intristeghja assai chì ùn puderaghju mai celebrà cun ellu ancu celebrà truvà a luce in a bughjura, celebrà truvà cunsulazione dopu à a lotta. Pensu chì hè una canzone chì u restu di noi scrive.
Simu malati? Iè. Simu dannighjati permanentemente? Innò Simu al di là di l'aiutu? Di sicuru micca. Cum'è qualchissia cù una cundizione cardiaca o diabete vole (è merita) trattamentu, cusì avemu. U prublema hè chì quelli chì ùn anu micca malatie mentali o empatia per questu trovanu scomodi di parlà. Ci hè previstu di riuniscemu è di scappà, perchè tutti si deprimenu qualchì volta, nò ? Agiscenu cum'è chì ùn ci sia nunda chì un spettaculu divertente nantu à Netflix o una passeggiata in u parcu ùn possa micca risolve, è ùn hè micca a fine di u mondu! Ma certe volte faci sentite cum'è a fine di u mondu. Hè per quessa chì mi dulore sente chì a ghjente chjama à Chester "egoistu" o "coward" per ciò chì hà fattu. Ùn hè mancu una di queste cose; hè un umanu chì hà persu u cuntrollu è ùn hà micca avutu l'aiutu chì avia bisognu per sopravvive.
Ùn sò micca un prufessore di salute mentale, ma cum'è qualchissia chì hè stata quì, possu dì solu chì u sustegnu è a cumunità sò cruciali se vulemu vede cambià a salute mentale per u megliu. Se pensate chì qualchissia chì sapete soffre (eccu alcuni fattori di risicu da guardà), per piacè, per piacè avè quelle conversazioni "incomode". Ùn sò micca induve seraghju senza a mo mamma, chì hà fattu un puntu di cuntrollà spessu per vede cumu stava. Più di a metà di l'adulti malati mentali in questu paese ùn ricevenu micca l'aiutu chì necessitanu. Hè ora di cambià sta statistica.
Se soffre voi stessu di penseri suicidari, sapete chì sì micca una persona cattiva o indegna per sente cusì. È ùn site micca sicuru solu. Hè incredibilmente difficiule di navigà a vita cù una malatia mentale, è u fattu chì site sempre quì hè un testimoniu di a vostra forza. Se sente chì pudete aduprà qualchì aiutu extra o ancu qualchissia per parlà solu per un pocu tempu, pudete chjamà 1-800-273-8255, testu 741741, o chatte in linea à suicidepreventionlifeline.org.