Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 17 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
Sò Ghjovanu, Immunocomprumessu, è COVID-19 Pusitivu - Salute
Sò Ghjovanu, Immunocomprumessu, è COVID-19 Pusitivu - Salute

Cuntenutu

Ùn aghju mai imaginatu chì e vacanze in famiglia ci cunducessinu.

Quandu COVID-19, a malattia causata da u novu coronavirus, hè ghjuntu per a prima volta in e nutizie, paria una malattia chì hà destinatu solu i malati è l'adulti anziani. Parechji di i mo pari si sò sentiti invincibili dapoi ch'elli eranu ghjovani è sani.

Possu circà cum'è a stampa di a salute à 25 anni, ma aghju pigliatu immunosuppressanti per anni per trattà a mo malatia di Crohn.

Di colpu, eru in un gruppu chì era in un risicu più altu di cumplicazioni da stu novu virus chì alcune persone piglianu in seriu, è altri ùn eranu micca. Cum'è un studiente di medicina di quartu annu chì avia da principià a rotazione in una sala d'urgenza, eru un pocu preoccupatu. Ma ùn aghju mai immaginatu chì mi sia daveru diagnosticatu cun COVID-19.

Tuttu era bè prima chì l'autocarantena naziunale sia entrata in vigore. A ghjente andava sempre à travaglià. I bar è i ristoranti eranu sempre aperti. Ùn c’era mancanza di carta igienica.


Devu stà o devu andà?

Quasi un annu fà, i mo cugini anu previstu un viaghju per principiu di marzu in Costa Rica per celebrà u matrimoniu à vene di u nostru cuginu. Quandu u viaghju infine hà giratu intornu, avemu pensatu chì ci era poca diffusione di a cumunità è COVID-19 era principalmente una malattia di i viaghjatori in un oceanu luntanu, allora ùn avemu micca annullatu.

Un gruppu di 17 di noi hà passatu un bellu weekend longu à amparà à surfà, à cavalcà ATV finu à una cascata, è à fà yoga in spiaggia. Pocu sapiamu, a maiò parte di noi averiamu prestu COVID-19.

In u nostru viaghju in aereo per andà in casa, avemu amparatu chì unu di i nostri cugini avia un cuntattu direttu cù un amicu chì hà datu pusitivu per COVID-19. A causa di a nostra esposizione potenziale è di i viaghji internaziunali, avemu tutti decisu di mette in quarantena in e nostre case una volta sbarcati. A mo surella, Michelle, è eu stavamu in casa di a nostra zitiddina invece di vultà in i nostri appartamenti.

A mo sperienza cù COVID-19

Dui ghjorni dopu à a nostra auto-quarantena, Michelle hè venuta cun febbre di bassa qualità, brividi, dolori di corpu, stanchezza, mal di testa è dolore à l'ochji. Ella dicia chì a so pelle si sintia sensibile cum'è chì ogni toccu li mandessi scossa o tinghje in tuttu u so corpu. Questu durò 2 ghjorni prima ch'ella si congestichessi è perde u so sensu di l'olfattu.


U lindumane, aghju sviluppatu una frebba di bassa qualità, brividi, dolori di corpu, stanchezza, è una gattiva mal di gola. Aghju finitu cun ulceri in gola chì sanguinavanu è un mal di testa acutu, malgradu guasi mai avutu mal di testa. Aghju persu u mo appetitu è ​​sò diventatu prestu estremamente congestionatu finu à u puntu chì nisun putru decongestionante o neti senza ricetta ùn hà furnitu alcun sollievu.

Questi sintomi eranu fastidiosi, ma assai lievi paragunati à ciò chì sentemu avà circa i pazienti criticamente malati in ventilatori. Ancu se a mo energia era scarsa, eru ancu capace di sorte per una breve camminata a maiò parte di i ghjorni è di ghjucà à a mo famiglia.

Dui ghjorni dopu à a malatia, aghju persu cumpletamente u mo sensu di u gustu è di l'olfattu, ciò chì mi hà fattu pensà d'avè un'infezzione sinusale. A perdita di sensazione hè stata cusì severa chì ùn aghju pussutu ancu rilevà l'odori piccanti cum'è l'acitu o l'alcol. A sola cosa chì pudia tastà era u sale.

U ghjornu dopu, era tutta a nutizia chì a perdita di gustu è d'olfattu eranu sintomi cumuni di COVID-19. Hè u mumentu stessu chì aghju capitu chì Michelle è eru probabilmente in lotta cù COVID-19, a malattia chì rivindicava vita sia in i ghjovani sia in i vechji.


U prucessu di prova COVID-19

A causa di a nostra storia di viaghju, sintomi, è a mo immunosoppressione, Michelle è aghju qualificatu per a prova COVID-19 in u nostru statu.

Perchè avemu diversi duttori, simu stati mandati in dui lochi diversi per esaminà. U mo babbu m'hà purtatu à u parcheghju di l'uspidale induve una curaghjosa infermiera hè ghjunta versu a finestra di a mo vittura, cù un vestitu pienu, maschera N95, prutezzione di l'ochji, guanti è un cappellu Patriots.

U test hè statu un tampone prufondu di tramindui e mo narici chì mi hà fattu bagnà l'ochji cù u disagiu. Sette minuti dopu à l'arrivu à l'area di prova drive-through, eramu in via di casa.

Michelle hè stata testata in un ospedale diversu chì hà adupratu un tampone di gola. Meno di 24 ore dopu, hà ricevutu una chjamata da u so duttore chì hà pruvatu pusitivu per COVID-19. Sapiamu chì eru prubabilmente pusitivu ancu, è eramu grati chì ci avessimu messu in quarantena da u mumentu chì semu surtiti da l'aviò.

Cinque ghjorni dopu à esse statu testatu, aghju ricevutu una chjamata da u mo medicu chì eru ancu pusitivu per COVID-19.

Pocu dopu, una infermiera di salute publica hà chjamatu cù struzzioni strette per isolà si in casa. Ci anu dettu di stà in e nostre camere, ancu per manghjà, è disinfettà cumpletamente u bagnu dopu ogni usu. Ci anu ancu urdinatu di parlà cù sta infermiera ogni ghjornu nantu à i nostri sintomi finu à chì u nostru periodu d'isolamentu finì.

U mo prucessu di ricuperazione

Una settimana dopu à a mo malattia, aghju sviluppatu dolore toracicu è mancanza di respiru cù sforzu. Appena cullà una meza scala di scale mi hà sbulicatu cumpletamente. Ùn aghju pussutu piglià un soffiu prufondu senza tossu. Una parte di mè mi sentia invincibile perchè sò ghjovanu, relativamente sanu, è nantu à un biologicu cun immunosuppressione più mirata, piuttostu chè sistemica.

Eppuru un'altra parte di mè temia i sintomi respiratorii. Ogni notte per una settimana è mezu, diventeraghju rossu è a mo temperatura cresce. Aghju monitoratu cun prudenza i mo sintomi in casu chì a mo respirazione aggravessi, ma sò solu migliorati.

Trè settimane dopu à a malatia, a tosse è a congestione si sò finalmente cancellate, ciò chì mi eccitava al di là di credenze. Quandu a congestione hè sparita, u mo sensu di gustu è d'olfattu hà cuminciatu à vultà.

A malatia di Michelle hà pigliatu un parcorsu più dolce, cù a so sperimentazione di congestione è perdita di l'olfattu per 2 settimane ma senza tosse o mancanza di respiru. U nostru sensu di l'olfattu è di u gustu sò avà tornati à circa 75 per centu di u normale. Aghju persu 12 sterline, ma u mo appetitu hè tornatu in piena forza.

Simu estremamente grati chì Michelle è aghju fattu una ripresa cumpleta, soprattuttu per l'incertezza di u mo risicu di piglià un biologicu. Dopu avemu scupertu chì a maiò parte di i nostri cugini in u viaghju si sò ammalati ancu cù COVID-19, cù vari sintomi è durazioni di a malatia. Per furtuna, tutti si sò guariti in casa.

Cumu COVID-19 hà influenzatu u mo trattamentu di a malatia di Crohn

In un coppiu di settimane, riceveraghju a mo prossima infusione subitu nantu à u pianu. Ùn avia micca da fermà u mo medicamentu è risicà un focu di Crohn, è u medicamentu ùn sembrava micca influenzà negativamente u mo corsu COVID-19.

Trà Michelle è eiu, aghju avutu più sintomi è i sintomi sò durati più, ma questu pò o ùn pò esse ligatu à a mo immunosuppressione.

L'Organizazione Internaziunale per u Studiu di a Malatia Inflamatoria Intestinale (IOIBD) hà creatu linee guida per a medicazione durante a pandemia. A maiò parte di e linee guida raccomandanu di stà nantu à u vostru trattamentu attuale è di pruvà à evità o affinà u prednisone se hè pussibule. Cum'è sempre, parlate cù u vostru duttore nantu à qualsiasi preoccupazione.

Chì vene?

A fodera d'argentu per mè hè di speranza qualchì immunità à u virus in modo da pudè unisce e forze è aiutà i mo colleghi in prima linea.

A maiò parte di noi chì cuntrattenu COVID-19 si recupererà cumpletamente. A parte spaventosa hè chì ùn pudemu micca sempre prevede chì diventerà gravemente malatu.

Avemu bisognu di stà à sente tuttu ciò chì dicenu l'altri è altri dirigenti di a salute mundiale. Questu hè un virus assai seriu, è ùn duvemu micca piglià a situazione à a leggerezza.

In listessu tempu, ùn duvemu micca campà in paura. Avemu bisognu di cuntinuà à alluntanassi fisicamente mentre stemu socialmente vicini, lavammi bè e mani, è passeremu inseme.

Jamie Horrigan hè un quartu annu studiente di medicina à settimane solu da principià a so residenza di medicina interna. Hè un avvucatu appassiunatu di a malatia di Crohn è crede veramente in u putere di nutrimentu è di vita di vita. Quand'ella ùn cura micca i pazienti à l'uspidale, a pudete truvà in cucina. Per alcune fantastiche, senza glutine, paleo, AIP, è ricette SCD, cunsiglii di vita, è per seguità u so viaghju, assicuratevi di seguità nantu à u so blog, Instagram, Pinterest, Facebook è Twitter.

Interessante

I Toni Isocronici Avenu Benefici Veri per a Salute?

I Toni Isocronici Avenu Benefici Veri per a Salute?

I toni i ocronichi ò aduprati in u pruce u di allenamentu di l'onde cerebrali. L'entrenamentu di l'onda cerebrale i riferi ce à un metudu per uttene l'onde cerebrali à i...
Aquafaba: Un Sostitutu Oggiu è Latticinu Vale a Prova?

Aquafaba: Un Sostitutu Oggiu è Latticinu Vale a Prova?

Aquafaba hè un novu alimentu di moda chì hà a ai u i intere anti. pe u pri entatu nantu à i ocial media è i iti web di alute è di bene ere, aquafaba hè un liquidu in...