Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 26 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
8 Fitness Pros Facendu u mondu di l'entrenamentu più inclusivu - è perchè hè veramente impurtante - Vita Di Vita
8 Fitness Pros Facendu u mondu di l'entrenamentu più inclusivu - è perchè hè veramente impurtante - Vita Di Vita

Cuntenutu

Saria un suttumisimu massiccia di dì chì eru intimuritu quandu mi sò impegnatu in fitness per a prima volta in a mo vita adulta. Basta à andà in a palestra era spaventosa per mè. Aghju vistu una mansa di persone incredibilmente fitte è aghju avutu l'impressione di spiccà cum'è un pollice adduluratu. Ùn avia micca idea di ciò chì facia è ùn mi sentia micca cumpletamente còmuda di navigà in palestra. Ùn aghju micca vistu impiegati o furmatori chì parevanu ancu remotamente cum'è mè, è per esse onestu, ùn era micca sicuru d'appartenenza quì o se qualcunu puderia ligà cù e mo sperienze.

A mo prima esperienza cù un allenatore hè stata una sessione gratuita chì aghju avutu u donu per entrà in palestra. M'arricordu vivamente di quella sessione. Basta à imaginami - qualchissia chì ùn era mai statu in una palestra in tutta a so vita adulta - impegnassi in a sessione di furmazione più brutale chì ti possi imaginà.Parlu burpees, push-ups, lunges, jump squats, è tuttu in mezu - tuttu in 30 minuti, cù pocu riposu. À a fine di a sessione, eru leggeru è tremendu, quasi à u puntu di passà. L'addestratore hà leggermente pauratu è m'hà purtatu pacchetti di zuccheru per rinvivisciami.


Dopu qualchì minutu di riposu, u furmatore hà spiegatu chì aghju fattu un bellu travagliu è mi avaria in bona forma è falà 30 libbre in pocu tempu. Un prublema veramente grande cù questu: micca una volta chì u trainer m'hà dumandatu nantu à i mo scopi. In fatti, ùn avemu micca discuttu nunda prima di a sessione. Hà fattu solu l'ipotesi chì vulia perde 30 chilò. Cuntinuò à spiegà chì, cum'è una donna negra, avia bisognu di gestisce u mo pesu perchè era in un risicu più grande per a diabetes è a malatia di u cori.

Aghju alluntanatu da quella prima sessione introduttiva sintimu scunfittu, invisu, indegnu d'esse in quellu spaziu, completamente fora di forma, (specificamente) trenta liri in sovrappeso, è prontu à scappà è ùn vultà mai à a palestra per u restu di a mo vita. Ùn aghju micca vistu a parte, eru statu imbarazzatu davanti à più furmatori è altri patroni, è ùn mi sentia micca cum'è un spaziu accugliente per un principiante di fitness cum'è me.

Per l'individui cù identità marginalizata, ch'ellu si tratti di membri di a cumunità LGBTQIA, persone di culore, adulti anziani, individui cun disabilità, o individui in corpi più grandi, marchjà in una palestra pò esse terrificante. Avè accessu à furmatori di sfondi diversi faci un longu caminu permettendu à l'individui di sentasi più comodu. Un inseme unicu di identità variabili di una persona impatta u modu in cui vedenu è sperimentanu u mondu. Avè a capacità di furmà cun qualchissia chì sparte alcune di queste identità pò permettà à l'individui di sentassi più comodi in una palestra è ancu di più còmode aprendosi per e paure o esitazioni circa a palestra. Porta ancu à un sensu generale di sicurezza.


Inoltre, incorpora pratiche semplici cum'è spugne neutrali di genere o stalla unica è facilità di bagnu, dumandendu à l'individui i so pronomi, avè un staff diversu è rappresentativu, rifiutendu di fà supposizioni nantu à l'ubbiettivi di fitness o di perdita di pesu di e persone, è esse accessibile in sedia a rotelle, trà altri, viaghja una longa strada per creà un mondu di allenamentu più inclusivu ... è u mondu, periodu. (Relativu: Bethany Meyers sparte u so viaghju micca binariu è perchè l'inclusività hè cusì dannamente impurtante)

A forma fisica ùn hè micca solu per e persone di una dimensione particulare, sessu, statutu di capacità, forma, età o etnia. Ùn avete bisognu di circà un certu modu per avè un corpu "in forma", nè avete bisognu di avè alcune caratteristiche estetiche particulari per impegnassi in attività fisica di qualsiasi forma. I benefici di u muvimentu si estendenu à ogni singulu essere umanu è vi permettenu di sentite eccitatu, interu, abilitatu è nutritu in u vostru corpu, in più di livelli ridotti di stress, un sonnu megliu è una forza fisica aumentata.


Tutti meritanu l'accessu à u putere trasfurmativu di a forza in ambienti chì si sentenu accolti è cunfurtevuli. A forza hè per tutticorpu è l'individui di tutte e sfondate meritanu di sentesi visti, rispettati, affirmati è celebrati in i spazii di fitness. Vede altri furmatori cù sfondi simili, chì campanu ancu per fà a forma fisica più inclusiva per tutti, favurizeghja a capacità di sente chì appartene à un spaziu è chì tutti i vostri obiettivi di salute è di forma fisica -se sia per a perdita di pesu o micca-sò validi è impurtante.

Eccu dece furmatori chì facenu micca solu capiscenu l'impurtanza di fà u mondu di l'allenamentu più inclusivu, ma l'incarnanu ancu in e so pratiche:

1. Lauren Leavell (@laurenleavellfitness)

Lauren Leavell hè un allenatore motivazionale basatu in Filadelfia è un furmatore persunale certificatu, chì mantene a forma fisica inclusiva à u core di a so pratica. "Esse fora di un archetipu di corpu tradiziunale" in forma "pò esse una spada à doppiu tagliu", dice Leavell. "In un certu modu, u mo corpu face chì e persone chì ùn sò ancu tradiziunalmente accettate cum'è" in forma "si sentenu benvenute. Hè tuttu ciò chì vogliu di sta carriera ... solu perchè ùn aghju micca un pacchettu di sei balli, lunghi è magri di ballerina, o letteralmente qualsiasi altra interpretazione di un corpu in forma chì ùn significa micca chì ùn sò micca capace. Ùn assignu micca muvimenti à casu. Aghju a cunniscenza è e cumpetenze per custruisce un allenamentu sicuru è sfidante. " Non solu Leavell usa a so piattaforma per educà u mondu chì u corpu di l'addestratore ùn hè micca correlatu à a so capacità di furmà i clienti, ma ancu incarna a vera autenticità, affissendu spessu ritratti di sè stessu senza posa, senza flessione è senza filtrazione, dicendu "Aghju un ventre". è hè bè, "ramintendu à u mondu chì esse" in forma "ùn hè micca un" sguardu ".

2. Morit Summers (@moritsummers)

Morit Summers, pruprietariu di Form Fitness BK di Brooklyn, hè (in e so parolle), "in missione per dimustrà vi chì pudete ancu fà". Summers ricreeghja populari (è spessu assai sfidanti) video di allenamentu creati da altri influenzatori di fitness è allenatori in Instagram, mudificendu i muvimenti per renderli più accessibili per i ginnastici di tutti i ghjorni, sottolineanu chì e modifiche ùn ti rendenu micca menu capaci. Oltre à esse una badass cumpleta in palestra - participendu à tuttu, da u powerlifting è u lifting olimpicu finu à u compiu di una corsa Spartana - ricorda spessu à i seguaci di ùn "ghjudicà un corpu per a so cupertina", mettendu in orgogliu u so corpu forte è capace in i social media.

3. Ilya Parker (@decolonizingfitness)

Ilya Parker, fundatore di Decolonizing Fitness, hè un allenatore transmasculinu negru, non binariu, scrittore, educatore, è campione di a creazione di un mondu di allenamentu più inclusivu. Discurrendu spessu di prublemi di fatfobia, dismorfia di genere, identità trans, è ageismu trà altri, Parker incuragisce a comunità di fitness à "assumere quelli di noi chì esistenu à l'intersezzione, chì anu a prufundità per educà voi è u vostru staff se sì qualcunu chì vole apre una palestra o un centru di muvimentu pusitivu per u corpu. " Da a creazione di prugrammi di furmazione transmasculina, da educà a cumunità di fitness per mezu di u so contu Patreon è di u podcastu, è piglià i so attelli di Affirming Spaces in tuttu u paese, Parker "scumpressa a cultura di fitness tossica è a ridefinisce in manere chì supportanu più tutti i corpi".

Related: Pudete amà u vostru corpu è vulete sempre cambià?

4. Karen Preene (@deadlifts_and_redlips)

Karen Preene, istruttrice di fitness è furmatore persunale in u RU, offre à i so clienti un "approcciu di fitness senza dieta, inclusu in pesu". Attraversu e so piattaforme di media suciali, ricorda à i so seguitori chì "hè pussibule perseguite a salute senza a ricerca di perdita di pesu intenzionale" è incuragisce i so cumpagni prufessiunali di fitness à ricunnosce chì "micca tutti quelli chì volenu esercitassi volenu perde pesu è a vostra assunzione di questu , più a prumuzione aggressiva è u marketing versu a perdita di pesu, crea barriere per e persone chì volenu accede à u fitness ".

5. Dr Lady Velez (@ladybug_11)

Lady Velez, MD, direttrice di l'operazioni è coach in a palestra di Brooklyn, Strength for All, hà decisu di fà una carriera in fitness dopu avè finitu a scola medica in 2018 perchè ella sentia chì esse un coach era più favurevule per aiutà e persone à truvà a salute è u benessere. chè praticà a medicina. (!!!) Cum'è una donna strana di culore, u Dr. U duttore Velez dice ch'ella piace particularmente di furmazione in Strength For All, una palestra inclusiva, di scala sliding, perchè "ancu se mi sò spessu sentitu benvenutu in altri spazii, in particulare CrossFit, ùn aghju mai capitu quante altre persone ùn si sentianu micca benvenute in fitness. Spazii. Ciò chì mi piace di ciò chì femu hè chì hè un locu induve queer, gay, individui trans, è persone di culore ponu vene è si sentenu còmodi, visti è capiti ". A so passione hè evidenti; basta à verificà u so Instagram induve mostra constantemente i clienti cù quale si sente privilegiatu di travaglià.

(Assuciatu: Ciò chì significa veramente esse Fluidu di Genere o Binariu Non Genere)

6. Tasheon Chillous (@chilltash)

Tasheon Chillous, un allenatore di dimensioni grandi, Tacoma, basatu in Washington è furmatore persunale, hè u creatore di #BOPOMO, un body-positive moclassa di basamentu basata annantu à una scala sliding chì hè focalizata nantu à "muvendu u vostru corpu per gioia è empowerment". U so amore per u muvimentu hè evidenti via a so pagina Instagram, induve ella sparte punti culminanti di a so furmazione di forza, escursioni, arrampicata è kayak. Per Chillous, a palestra "si tratta di fà e mo attività di tutti i ghjorni è di u weekend più faciule, senza dulore, sicura è piacevule. Da passà u mo cane à scalà e muntagne mentre portu un pacchettu di 30 lb per ballà a notte. Credu chì muvendu u vostru corpu duverebbe esse cuntentu è ancu vi uttene fora di a vostra zona di cunfortu. "

7. Sonja Herbert (@commandofitnesscollective)

Sonja Herbert hà rimarcatu a mancanza di raprisentazione di e donne di culore in forma fisica è hà pigliatu l'affari in e so mani, fundendu Black Girls Pilates, un cullettivu di fitness chì mette in risaltu, esaltante, è celebrava e donne nere è marrone in Pilates. "Quandu raramente vede qualcunu chì ti pari, pò esse scoraggiante, solitaria è spessu frustrante", dice. Hà creatu Black Girl Pilates cum'è un "spaziu sicuru per e donne nere di vene inseme è aiutassi reciprocamente attraversu sperienze cumune". Cum'è istruttrice di Pilates, powerlifter, scrittore è oratore, utilizza a so piattaforma per discute l'impurtanza è a necessità di più inclusione in u fitness, mentre discute ancu altri temi impurtanti cum'è l'etàismu è u razzismu in u fitness, è ancu e so proprie lotte persunali. cù a salute mentale cum'è prufessiunale di fitness.

8. Asher Freeman (@nonnormativebodyclub)

Asher Freeman hè u fundatore di Nonnormative Body Club, chì offre una classa di fitness in gruppi queer è trans. Freeman hè, secondu e so parolle, "un furmatore persunale trans decisu à schiaccià miti razzisti, fatfobici, cisnormativi è capaci di u nostru corpu". In più di a furmazione è di furnisce cunsiglii nantu à cumu creà un sistema di scala sliding successu per assicurà chì a fitness hè finanziariamente accessibile, Freeman ospita una varietà di classi è attelli chì educanu a cumunità di fitness nantu à modi concreti per praticà l'inclusività, cumprese "Chest Binding 101". , un Webinar per Prufessiunale di Fitness per Clienti di Serviziu Megliu chì Lià ".

Rivista per

Publicità

Circà

Capisce i risultati di i test di HIV

Capisce i risultati di i test di HIV

U te t di HIV hè fattu cù u copu di rilevà a pre enza di u viru HIV in u corpu è deve e e fattu almenu 30 ghjorni dopu l'e po izione à ituazioni di ri icu, cum'è ...
Chì pò accade si beie acqua contaminata

Chì pò accade si beie acqua contaminata

U cun umu d'acqua non trattata, chjamata ancu acqua cruda, pò fà na ce intomi è alcune malatie, cum'è lepto piro i, colera, epatite A è giardia i, per e empiu, e endu ...