Cume Combatte l'Incontinenza Urinaria di a Ménopause
Cuntenutu
- Cume trattà l'incontinenza urinaria
- Cumu Fà Esercizii di Incontinenza
- Cumu l'alimentu pò aiutà
- Cunsiglii per prevene l'incontinenza urinaria
L'incontinenza urinaria di a menopausa hè un prublema di vescica assai cumunu, chì si verifica per via di a diminuzione di a produzione di estrogeni durante stu periodu. Inoltre, u prucessu naturale di invecchiamento rende i musculi pelvici più deboli, permettendu à a perdita involuntaria di urina di accade.
Questa perdita involuntaria pò cumincià cù picculi quantità quandu si facenu sforzi cum'è scalà scale, tossu, starnutisce o alzà un pocu di pesu, ma se nunda si face per rinfurzà u perineu, l'incontinenza s'aggrava è serà sempre più difficiule di tene u pipì, essendu necessariu per aduprà un assorbente, dunque hè impurtante impedisce a progressione di l'incontinenza. Amparate più nantu à l'incontinenza urinaria da u stress
Cume trattà l'incontinenza urinaria
U trattamentu per l'incontinenza urinaria di a menopausa pò esse fattu cù una sostituzione ormonale, indicata da un ginecologu, rinfurzendu i musculi di u perineu o, infine, per mezu di chirurgia per correggere a posizione di a vescica.
Esercizii Kegel quandu si facenu 5 volte à ghjornu aiutanu ancu à prevene è curà l'incontinenza urinaria in a menopausa. Per questu, a donna deve cuntrainu u musculu pelvicu, cum'è interrompendu u flussu di urina durante a minzione, è tene per 3 secondi, poi rilassandosi è ripetendu questu eserciziu 10 volte.
Cumu Fà Esercizii di Incontinenza
Per fà l'esercitazioni chì rinfurzanu i musculi di u pavimentu pelvicu, chì sò incaricati di mantene l'utru è a vescica currettamente posizionati è a vagina più stretta, prima ci vole à imaginà chì stai pisendu è pruvà à cuntrae i musculi di a vagina, cum'è se vulete per piantà u flussu di urina.
L'ideale hè solu d'imaginassi perchè ùn hè micca cunsigliatu di realizà sta cuntrazione mentre urina perchè l'urina pò rientre, aumentendu u risicu di infezioni. Altri cunsiglii chì ponu aiutà à identificà cumu si deve fà sta cuntrazione di u perineu sò: Immaginate chì stai succhendu un pisellu cù a vagina o chì sta intrappulendu qualcosa in a vagina. L'inserimentu di u dittu in a vagina pò aiutà à sapè se cuntraete i musculi currettamente.
Situazione perineu
Durante a cuntrazzione di u perineu, hè nurmale avè un picculu muvimentu di tutta a regione intima intornu à a vagina è l'anu è ancu a regione addominale. Tuttavia, cù a furmazione serà pussibule di cuntrae i musculi senza muvimentu addominale.
Dopu avè amparatu à cuntrattà questi musculi, duvete mantene ogni cuntrazione per 3 secondi, poi rilassatevi cumpletamente. Duvete fà 10 contrazioni in fila chì devenu esse mantenute per 3 secondi ciascuna. Pudete fà questu eserciziu sedutu, stesu o in piedi è cù a pratica pudete fà parechje volte durante u ghjornu mentre fate e vostre attività di ogni ghjornu.
Cumu l'alimentu pò aiutà
Manghjà menu alimenti diuretici hè una di e strategie per pudè tene megliu l'urina, vedi i cunsiglii di a nutrizionista Tatiana Zanin indicati in u video seguente:
Cunsiglii per prevene l'incontinenza urinaria
Alcuni consiglii per prevene l'incontinenza urinaria di a menopausa sò:
- Evite di beie troppu liquidu à a fine di a ghjurnata;
- Fà eserciziu Kegel regularmente;
- Evite di mantene l'urina per un bellu pezzu;
Un altru cunsigliu impurtante hè di praticà esercizii sottu a guida di un fisicu fisicu o fisioterapeuta perchè hè di primura di mantene a cuntrazione di u perineu mentre si svolge attività fisica, soprattuttu se si svolgenu attività d'impattu, cume a corsa, o fà saltu di corpu, cumu ponu aumentà u risicu di incontinenza urinaria ménopause.